Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 189 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Het verbaasde mij ook dat er zo goed als niemand Brook aansprak op haar gedrag, buiten Danny. Maar misschien is dat wel gebeurd, maar niet uitgezonden.
Pelle schreef:
18-03-2026 00:30
Het verbaasde mij ook dat er zo goed als niemand Brook aansprak op haar gedrag, buiten Danny. Maar misschien is dat wel gebeurd, maar niet uitgezonden.
Dat was inderdaad opvallend en ik denk dat het echt zo is gegaan. Een paar mannen, zoals Philip en David, riepen wel iets, maar dat haalde weinig uit.
Ik ben zelf echt geen agressief persoon, maar ik zou zelfs de neiging hebben gehad om Brook over de tafel te trekken. Daarom verbaasde het me zo dat er weinig tot geen reactie kwam van de rest. Ook al zijn er camera's bij, je instinctieve reactie is toch om iets te zeggen/ doen?
Nadat ik het schreef, dacht ik.. eigenlijk is het van de meeste mensen misschien eigenlijk niet de instinctieve reactie om iets te doen. Dat heb je natuurlijk ook bij pesten op school of als iemand op straat wordt aangevallen. Soort freeze-reactie. Maar wel jammer voor Stella en Alyssa dat ze het zelf moesten oplossen (wat ze trouwens netjes deden) en niet veel steun kregen.
En dat Gia nog iets zei over fake extensions bij Alyssa , ik dacht echt wow hoor wie het zegt .
LieveMona schreef:
18-03-2026 06:41
Dat was inderdaad opvallend en ik denk dat het echt zo is gegaan. Een paar mannen, zoals Philip en David, riepen wel iets, maar dat haalde weinig uit.
Ik ben zelf echt geen agressief persoon, maar ik zou zelfs de neiging hebben gehad om Brook over de tafel te trekken. Daarom verbaasde het me zo dat er weinig tot geen reactie kwam van de rest. Ook al zijn er camera's bij, je instinctieve reactie is toch om iets te zeggen/ doen?

Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat dat akelige mens er niet meteen uit is gegooid. De programmamakers en de 'experts' hebben het altijd over respect en normen en waarden enzovoort, en er zijn er wel voor minder uit het programma gezet. Dit was echt extreem bullygedrag en als ze niet dronken of doorgesnoven was, lijkt het eerder een ernstige psychische stoornis als dit haar normale gedrag is. Ze was ook echt iedereen aan het aanvallen. Bizar. En mevrouw omhooggevallen model maakte zichzelf intens lelijk met dit gedrag.
Yildizlar2 schreef:
18-03-2026 12:49
En dat Gia nog iets zei over fake extensions bij Alyssa , ik dacht echt wow hoor wie het zegt .
Nou inderdaad. Gia en Bec zijn aartsonzeker omdat ze vroeger als "lelijk" gezien werden, gepest werden en er vanalles aan gedaan hebben om nu "mooi" te zijn (met of zonder kunstmatige ingrepen). Alyssa is mooi van zichzelf en dat kunnen ze niet uitstaan.
Wat Brook allemaal voor issues heeft is onduidelijk, maar die heeft een goede psychiater nodig.
LieveMona schreef:
18-03-2026 17:16
Nou inderdaad. Gia en Bec zijn aartsonzeker omdat ze vroeger als "lelijk" gezien werden, gepest werden en er vanalles aan gedaan hebben om nu "mooi" te zijn (met of zonder kunstmatige ingrepen). Alyssa is mooi van zichzelf en dat kunnen ze niet uitstaan.
Wat Brook allemaal voor issues heeft is onduidelijk, maar die heeft een goede psychiater nodig.
Hier op de bank is de consensus "cluster B persoonlijkheidsstoornos nader te specificeren".
Met de eerdere bijeenkomst met de groene/rode vlaggen en nu bij het laatste diner kwam Brook inderdaad over alsof ze onder invloed was van…..
Het is in ieder geval niet beter voor haar karakter.
Gedrag van jonge kinderen. Van Gia trouwens net zo erg, lekker voorbeeld voor je kind.
LieveMona schreef:
18-03-2026 17:16

En Bec vind ik echt zo'n typische meeloper. Eerst viel zij helemaal niet in de gratie bij Gia en Brook, maar Gia ging ineens aardig tegen Bec doen omdat ze dacht dat Brook niet zou komen. Dolblij dat ze eindelijk bij de "populaire" meisjes hoorde, ging Bec meedoen met het getreiter.
MissUnderstood schreef:
19-03-2026 14:16
En Bec vind ik echt zo'n typische meeloper. Eerst viel zij helemaal niet in de gratie bij Gia en Brook, maar Gia ging ineens aardig tegen Bec doen omdat ze dacht dat Brook niet zou komen. Dolblij dat ze eindelijk bij de "populaire" meisjes hoorde, ging Bec meedoen met het getreiter.
Inderdaad, totdat Brook er was en zij samen met Gia haar weer de grond in moesten trappen, wat zij waarschijnlijk van tevoren al bekokstooft hadden.
Kan mij niet voorstellen dat hun mannen er niet totaal op afgeknapt zijn. (Bec&Gia, die van Brook sowieso wel)
Sunshineee91 schreef:
19-03-2026 16:10
Inderdaad, totdat Brook er was en zij samen met Gia haar weer de grond in moesten trappen, wat zij waarschijnlijk van tevoren al bekokstooft hadden.
Kan mij niet voorstellen dat hun mannen er niet totaal op afgeknapt zijn. (Bec&Gia, die van Brook sowieso wel)
Nou, volgens mij was Chris vooral teleurgesteld dat Brook duidelijk niet voor hem terug gekomen was.
Of hij echt is afgeknapt weet ik niet, ik hoop het wel.

Morgen weer 4 nieuwe afleveringen!
Pelle schreef:
19-03-2026 16:14
Nou, volgens mij was Chris vooral teleurgesteld dat Brook duidelijk niet voor hem terug gekomen was.
Of hij echt is afgeknapt weet ik niet, ik hoop het wel.

Morgen weer 4 nieuwe afleveringen!
Ja je hebt gelijk, hij gaf aan dat ze blijkbaar alleen terug kwam om zo te kunnen doen tegen die meiden, dus ik heb goede hoop…
Heerlijk, ik kan niet wachten.
Hopelijk worden die meiden goed op hun plek gezet door de experts.
Ik heb aflevering 13 gezien. Ik kon echt niet wachten.
We zijn 2 stellen armer, maar er komen nieuwe stellen bij.
Omdat de afleveringen er nog maar net op staan, houd ik het nog een beetje vaag (al hoeft dat niet).

Ik denk overigens dat Danny wel iets in die strekking heeft gezegd tegen Gia. Bijzonder hoe hij het draait dat Bec zijn vertrouwen heeft beschaamd. Maar Bec vind ik wel erg labiel hoor. Zij had niet aan het programma mee moeten doen.

En ergens geloof ik Luke en Mel niet. Met name Mel. Ik ben benieuwd hoe het samenwonen gaat.

Alissa en Stella, knap hoe ze met het gedrag van sommige andere vrouwen omgaan. Stella vind ik emotioneel heel volwassen. Zo waar wat ze zei, excuses hebben geen waarde als het niet gepaard gaat met veranderd gedrag. Alissa en Stella zitten momenteel in de sterkste koppels, dus waarschijnlijk was het vooral afgunst.
Oh ik ben zo benieuwd!

Je mag spoileren hoor. Als mensen niet willen weten wat er te zien is dan skippen ze dit topic wel neem ik aan.

Ik heb een borrel na werk dus ik kan morgen pas kijken. Of vanavond laat.
Ik ben ook zo benieuwd. Kan ook pas later kijken. Denk dat ik wel kan raden wie de afvallers zijn. Volgens mij zijn de nieuwe stellen ook goed voor behoorlijk wat drama, als ik de socials mag geloven...
LieveMona schreef:
20-03-2026 10:35
Ik ben ook zo benieuwd. Kan ook pas later kijken. Denk dat ik wel kan raden wie de afvallers zijn. Volgens mij zijn de nieuwe stellen ook goed voor behoorlijk wat drama, als ik de socials mag geloven...
Ja, de vooruitblikken over de nieuwe stellen beloven ook weer veel drama.

oké, 1 ding dan: Brook has left the building..again.
Hierbij alvast de namen van de nieuwe stellen voor in de OP.
Met gevaar voor spoilers heb ik gegoogeld. Gelukkig niks gelezen.

Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
Ik vind het jammer dat ze bij MAFS niet stil hoeven te houden hoe het ze vergaan is na de opnames terwijl de afleveringen nog lopen. Of zijn de uitzendingen in Australie misschien al afgelopen?

Ik zie de een na de andere uitkomst al voorbij komen op de socials.
Teeejamo schreef:
20-03-2026 11:09
Ik vind het jammer dat ze bij MAFS niet stil hoeven te houden hoe het ze vergaan is na de opnames terwijl de afleveringen nog lopen. Of zijn de uitzendingen in Australie misschien al afgelopen?

We lopen iets achter op Australië. In Australië zijn de uitzendingen begonnen op 2 februari en de laatste is 22 maart (dus a.s. zondag).
Er zijn 29 afleveringen, waarvan er dus al 28 zijn uitgezonden (afgelopen woensdag nummer 28).
Dus bijna alles is al uitgezonden. De laatste zal waarschijnlijk een soort update zijn.

Dus het was misschien niet zo handig om de kandidaten al te volgen op de socials.
Teeejamo schreef:
20-03-2026 11:09

Ja ook echt uitkomsten van na de opnames (nieuwe relaties enzo). Dat vind ik ergens ook wel jammer. Maar omdat ik er zelf ooit op heb geklikt, krijg ik nu alles over MAFS in mijn feed, dus ook de superspoilers.
Ik weet niks buiten de uitzendingen op Videoland.
Graag niks spoileren van social media.
OMG die Tyson, wat een figuur.
Vind zichzelf erg slim, maar hij is heel bekrompen.
Maar zijn match is niet veel beter, dus misschien een perfecte match.
Pelle schreef:
20-03-2026 14:23
Ik weet niks buiten de uitzendingen op Videoland.
Graag niks spoileren van social media.
Was ik niet van plan.
Ik ook niet.

Oh hoe tof zou het zijn als ze een andere match voor Chris vinden waar hij happy mee wordt.
Wat een takkewijf is die Brook.

Ik moet altijd zo lachen om de verbaasde blik van Grayson die hij vaak heeft.
Met die grote ogen en zijn kin zo naar voren :mrgreen:
Ja, haha, ook toen Julia zei dat ze bi-seksueel is. Toen werd hij ook helemaal in close-up gefilmd. Op dat moment dacht ik dat hij compleet in shock was. Viel gelukkig mee.

Maar over gekke blikken/bekken gesproken (waarom denk ik nu meteen aan Bec, daar wilde ik het even niet over hebben): die nieuwe bruidegom, Joel, daar zou ik nou echt gigantisch de zenuwen van krijgen. Extravert ok, maar dit is extravert to the next level. Het leek wel Gilles de la Tourette.

Gia deed weer onwijs naar, maar je zag dat er meer mensen een beetje van Joel schrokken. Hopelijk vindt Juliette het echt leuk en gaat ze zich er niet binnen no time toch aan ergeren. Of misschien wordt hij rustiger als de ergste zenuwen weg zijn...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven