Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afleveringen van vorige week niet gezien dus voor mij is die jurk van Sylvia nieuw, maar zo te zien is dat een hele mooie jurk.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
6Flick schreef:
19-01-2021 21:41
Kan iemand niet eens wat anders uitzoeken dan dat eeuwige blauwe trouwpak? :facepalm:
Ja dat begint op te vallen! Ik zou graag wat variatie zien. Soms passen ze wel even een andere kleur, maar als ze iets 'groens' passen lijkt het eerder een (vrij saai) soort grijs. Ik heb speciaal gecheckt of het aan mijn televisie ligt, maar andere groentinten lijken wél gewoon groen. Sja.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
19-01-2021 21:39
Ik ben dus niet de enige die dat idee kreeg!?

Fashionvictim,
Mijn vriend heb ik ook nog nooit in een pak gezien. En mochten we ooit gaan trouwen, dan nog zie ik hem geen pak aan hebben! Maar waarom hebben alle mannen bij MAFS vandaag voor een blauw pak gekozen? 😳
Nee. Ik vind het ook geen match. Hij lijkt me zo'n goede sul: te lief voor deze wereld. Daisy lijkt me een pittig type, die heeft een man nodig die wat meer tegengas geeft. Ik denk dat Mick te zachtaardig voor haar is.

Mocht ik ooit gaan trouwen zou ik ook niet voor zo'n jurk gaan. Gewoon een mooi broekpak wat ik daarna met een andere gelegenheid ook nog eens aan kan.
Alle reacties Link kopieren
ik vind deze twee een enorm EO Jongerendag gehalte hebben. Saai en saaier.
Am Yisrael Chai!
Sabeltandcavia schreef:
19-01-2021 20:58
Die vrijgezellenfeesten alleen al zijn genoeg reden om zelf niet aan dat programma mee te doen. Hoeveel zou er eigenlijk bepaald zijn door het programma? Wat nou als je écht geen vrijgezellenfeest wilt of niet in het wit wilt trouwen? Zou je zelf nog iets in te brengen hebben?
Ik had 't leuker gevonden als alleen de deelnemers met elkaar hun vrijgezellenfeesten hadden gehad. Die feestjes met vrienden en familie zijn niet interessant voor de kijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het blauwe pak net zo verplicht is als de witte jurk.
Ik vind hier dingen van.
redbulletje schreef:
19-01-2021 21:52
Ik had 't leuker gevonden als alleen de deelnemers met elkaar hun vrijgezellenfeesten hadden gehad. Die feestjes met vrienden en familie zijn niet interessant voor de kijker.
maar die deelnemers hebben toch verder niets met elkaar? Hoe moet je daar dan een leuk feestje mee hebben
Ik vind die blauwe pakken erg mooi.
Welke kleur zou het dan moeten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Is die Sylvia nog maar 59?? Zie net haar leeftijd in beeld, wauw.. :-?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat die twee oudere mensen er het mooist uit zien tot nu toe. Zij heeft een mooie stijlvolle jurk aan voor haar leeftijd en hij een mooi pak. Ik zou het wel leuk vinden als zij een goede match worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Freddy krijgt van mij extra punten voor de kleur van zijn pak. :heart:

Edit: En zijn schoenen.
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 19-01-2021 22:00
14.97% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
2020Suzuki schreef:
19-01-2021 21:58
Is die Sylvia nog maar 59?? Zie net haar leeftijd in beeld, wauw.. :-?
Oh, dat had ik ook niet verwacht, dacht dat ze ouder was.
Am Yisrael Chai!
friezinnetje2014 schreef:
19-01-2021 21:54
maar die deelnemers hebben toch verder niets met elkaar? Hoe moet je daar dan een leuk feestje mee hebben
Bij de Australische versie komen ze toch ook telkens met de groep bij elkaar? Dát is juist interessant, dat ze met elkaar over hun relaties kunnen praten en smeuigere tv voor de kijkers.
Alle reacties Link kopieren
2020Suzuki schreef:
19-01-2021 21:58
Is die Sylvia nog maar 59?? Zie net haar leeftijd in beeld, wauw.. :-?
Monique is 54 en dat zou ik haar ook niet geven
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Freddy krijgt punten voor zijn pak én zijn schoenen! Hartstikke leuk.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Sylvie heeft wel een lieve zoon zeg. Hij is zo lief voor zijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
19-01-2021 22:00
Freddy krijgt punten voor zijn pak én zijn schoenen! Hartstikke leuk.
Eens! Zag er beter uit dan al die jonge mannen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
18-01-2021 22:11
Ik vind mick eigelijk wel leuk, beetje klunzig komt hij over, wat onzeker. Ik denk dat hij juist wel lief is. Ik vind zijn aanstaande ook een leuke meid.
Ja, eens :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-01-2021 22:00
Freddy krijgt van mij extra punten voor de kleur van zijn pak. :heart:
Nou inderdaad, fan van Freddy, wat een leuke man. Toffe schoenen :heart:

Rein en Danny zie ik niet gebeuren...
Rein kan zichzelf vooral heel goed presenteren, een soort houding maar je ziet de twijfel in zijn blik... en ik denk ook dat je in zo'n situatie graag wíl dat het graag werkt, maar ik ben bang dat het niks gaat worden.
yesss wijzigde dit bericht op 19-01-2021 22:33
5.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-01-2021 21:52
Ik had 't leuker gevonden als alleen de deelnemers met elkaar hun vrijgezellenfeesten hadden gehad. Die feestjes met vrienden en familie zijn niet interessant voor de kijker.
Dat vind ik ook. Ik ben met name geïnteresseerd in hoe de 'relatie' tussen de stellen zich ontwikkelt. En dat stuk wordt altijd afgeraffeld.
De aanloop is veel te lang, met dat passen (we zitten toch niet in Say yes to the dress??) en die clichématige vrijgezellenfeesten. Maar dat roepen we al jaren ;-)
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-01-2021 22:00
Oh, dat had ik ook niet verwacht, dacht dat ze ouder was.
Echt he? Man man wat een rimpels voor die leeftijd..
LieveMona schreef:
19-01-2021 22:04
Dat vind ik ook. Ik ben met name geïnteresseerd in hoe de 'relatie' tussen de stellen zich ontwikkelt. En dat stuk wordt altijd afgeraffeld.
De aanloop is veel te lang, met dat passen (we zitten toch niet in Say yes to the dress??) en die clichématige vrijgezellenfeesten. Maar dat roepen we al jaren ;-)
Dit is voor mij het eerste jaar dat ik kijk, doordat ik toevallig 'n keer in 'n uitzending van de Australische versie viel. Dat was verslavend!
Alle reacties Link kopieren
2020Suzuki schreef:
19-01-2021 22:04
Echt he? Man man wat een rimpels voor die leeftijd..
Volgens mij gaf ze in een eerdere aflevering aan dat ze ziek is geweest. Ik dacht kanker. Dat heeft effect op haar huid gehad.
Alle reacties Link kopieren
He, waarom komt dit nou niet elke avond. Nu moeten we weer een week wachten :'( :D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-01-2021 22:06
Dit is voor mij het eerste jaar dat ik kijk, doordat ik toevallig 'n keer in 'n uitzending van de Australische versie viel. Dat was verslavend!
Ik kijk nu de Australische, echt goed!! Ze gaan daar veel dieper in op waarom het een match is. En het gaat sneller, ze blijven niet zo hangen in die pas sessies en vrijgezellenfeesten. En toch ook wel meer drama. Je blijft kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven