Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 758 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
Miss-Pippi schreef:
09-05-2025 10:29
Maar ze zegt twee verschillende dingen.
Ze zegt soms dat hij gezegd heeft dat ze geen liefde vindt door issues uit het verleden (die opmerking snap ik wel, als die issues niet verwerkt en opgelost zijn). Een volgende keer maakt ze ervan dat hij gezegd heeft dat ze geen liefde verdient door wat haar ex haar heeft aangedaan. Vinden of verdienen zijn wel echt twee hele verschillende dingen.

Op mij komt ze niet prettig over, Eva.
Eva vertelt in het begin van de huwelijksreis aan Bram (nadat hij had verteld over het verdriet van zijn verbroken relatie) dat ze nooit een echte relatie heeft gehad!
Eva komt bij het koppelsweekend binnen en vertelt Carlo over de teleurstellingen met Bram en barst bij hem in tranen uit. Bram komt binnen en Carlo vertelt aan Bram dat Eva bij hem in tranen is uitgebarsten. Bram is stomverbaasd is en vraagt zich af waarom ze hem dat niet heeft gezegd. Hij gaat naar hun kamer en vraagt er gelijk naar maar Eva wil het er niet over hebben. Vervolgens even later, met iedereen erbij in de huiskamer, vertelt ze het wel waar iedereen bij zit en je ziet het ongemak en irritatie bij Bram. Hij wordt boos en wil er later over spreken met haar en een van de deskundigen. Ook met de deskundige vertelt ze een verhaal waar Bram zich totaal niet in herkent. Bram zou hebben gezegd dat ze in haar vorige relatie zo is beschadigd door haar ex dat ze nooit de liefde gaat vinden als ze er niks aan gaat doen. Het is vooral de manier waarop ze dat doet en hem inderdaad voor schut zet of zoals Bram het zegt: “te kakken”. Bram zal best iets in die trant hebben gezegd maar ik geloof niet dat hij dat zo heeft gezegd zoals Eva het verwoordt. Bovendien klopt het niet met de uitspraken aan het begin van de huwelijksreis waar ze vertelt dat ze nooit een relatie heeft gehad. Klopt niks van!
Sabine schreef:
09-05-2025 07:31
Dat weet ik zo net nog niet. Zij is ook wel een betwetertje. Dat zag je ook in gesprekken met haar (schoon) ouders en vriendinnen. Ik denk daarom dat ze wel eens oprecht blij kan zijn met Gio. Kan ze hem precies vertellen wat hij moet doen. En zo erg vlot en leuk is ze zelf ook niet vind ik. Het kan wel zijn dat het haar op den duur gaat vervelen.
Het zou goed kunnen hoor, dat ze elkaar aanvullen en daarom juist goed bij elkaar passen. Ik gun het ze van harte.
Ik blijf bij mijn eerste reactie in dit topic dat ik vind dat Femke en Olof vooral heel erg nep zijn.
Zag een paar keer Femke zo'n grijns krijgen als ze in de gaten had dat ze in beeld was terwijl ze iemand anders ernaast filmde.
En waarom hebben wij zo weinig van hun gezien ? Dat samenwonen werd ook maar een beetje afgewimpeld.
En geloof er niks van dat Olof vanwege de ribben niet kon komen.
Dit stel is ingehuurd of heeft zichzelf voor de fame opgegeven.

Wat leuk Gio en Hinke !

En Peter en Mariska gun ik zo het geluk van de hele wereld !
Heerlijk zo'n stel die niet dat uiterlijk vertoon nodig heeft !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Pelle schreef:
09-05-2025 11:22
Hij zei tegen Dennis: ook met een Porsche. Nou komt ze weer met een andere aan.
Dus hij heeft het inderdaad over twee Porsches, maar niet over huren.
Volgens mij wel, maar ik weet het niet 100% zeker. Ik dacht het wel te horen in dat gesprek.
Don’t grow up, it’s a trap
Streepjeskat schreef:
09-05-2025 13:17
Nee dat precies
Vind veel mensen erg afgeven op bijvoorbeeld Eva, dat ze zo kil zou zijn en dat ze haar beslissing al lang gemaakt zou hebben
Maar is dat echt zo vreemd? Als vrouw weet je toch vaak vrij snel of een man je type is of niet? Ja, mss moet je dan niet meedoen met zo'n programma. maar ik denk dat Eva vanaf min of meer moment 1 al geweten heeft dat Bram niet haar man is.
Ja dat was duidelijk en dat kan inderdaad gewoon. Maar wat de meesten niet ok vinden van Eva en Marcella, is dat ze daar niet eerlijk over waren en steeds maar bleven aangeven dat het lag aan het gedrag van de ander. Als Eva Bram al direct niet aantrekkelijk vond, waar het alle schijn van had, waarom zegt ze dan achteraf dat zij het echt wel een kans heeft gegeven en er alles aan gedaan heeft? Dat vind ik persoonlijk niet fair. Zelfde bij Marcella die het op dat initiatief bleef gooien, terwijl ze nog net niet van Bjorn gruwelde op momenten dat hij toenadering zocht. Je kunt ook echt niet op iemand vallen, maar wek dan niet de indruk dat het ligt aan wat diegene allemaal verkeerd heeft gedaan.
Nee dat is ook zo, maar ik denk wel dat beide dames het oprecht hebben willen proberen. Anders geef je je niet op voor zo'n programma. Dus in dat opzicht denk ik wel dat ze het voor zichzelf echt een kans hebben gegeven.
En dat je dan niet meteen na 3 dagen al toegeeft dat je iemand niet aantrekkelijk vind, snap ik ook nog wel. Dat is ten eerste op TV niet zo fijn, maar ten tweede wil je ook per se dat het lukt én zitten die experts je constant te pushen met wat je allemaal zou moeten doen zodat je wel verliefd wordt.
Maar goed, in the end hadden ze dan wel kunnen toegeven dat het niet aan de ander lag, maar dat zij het gewoon niet voelden.
Wat dat betreft heb ik meer bewondering voor Hinke die ook niet getrouwd was met een droomvent. Zij deed wel haar best en met resultaat! Die instelling heb ik bij Eva en Marcella geen moment gezien. Het ergste vind ik hoe ze die mannen na afloop hebben afgebrand tot tranens toe. Ik voelde me er als toeschouwer al ongemakkelijk bij laat staan als het iemand is die je voor je hebt. Je moet wel echt vreselijk gekwetst zijn om dat op die manier te doen. Waarom?
Urbanmom schreef:
09-05-2025 18:39
Wat dat betreft heb ik meer bewondering voor Hinke die ook niet getrouwd was met een droomvent. Zij deed wel haar best en met resultaat! Die instelling heb ik bij Eva en Marcella geen moment gezien. Het ergste vind ik hoe ze die mannen na afloop hebben afgebrand tot tranens toe. Ik voelde me er als toeschouwer al ongemakkelijk bij laat staan als het iemand is die je voor je hebt. Je moet wel echt vreselijk gekwetst zijn om dat op die manier te doen. Waarom?
Je kan pas een leuk gesprek/ contact met iemand hebben als de ander je ook wel een beetje leuk vind. Dat zie je aan iemands lichaamstaal, iemand kijkt je aan, toont interesse, lacht om je grapjes enz. Eva en Marcella zijn vrij snel dichtgeklapt en afstandelijk geworden. Dat slaat elk gesprek dood.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven