MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
donderdag 8 mei 2025 om 09:45
Mijn bescheiden mening na aflevering 7:
Femke en Olof
Gaat hem niet worden. Femke is een mooie vrouw om te zien, maar wel met een gebruiksaanwijziging en duur in het onderhoud. Ik kan me wel voorstellen dat ze zich aan Olof irriteert.
Mariska en Peter
Lijken prima bij elkaar te passen.
Dennis en Stefan
Dit wordt een lastig verhaal lijkt me. Op zich passen ze wel bij elkaar maar de oudere van de twee is zo sexueel ingesteld, en de ander zo niet.
Eva en Bram
Bram is een schatje, maar wel een die niet op de kont kan zitten. Lijkt me een prima koppel al kan ik Eva na aflevering 7 nog niet heel goed inschatten. Vinden elkaar wel op emotioneel vlak maar er is meer nodig.
Hinke en Gio
Hinke is een vlotte leuke meid. Toch heb ik elke keer het idee dat ze Gio interviewt voor een leuke baan. Wellicht heeft Gio een aanloopje nodig, en die jongen is schuchter en verlegen. Als hij los komt, geef ik het nog een kans, anders zie ik het somber in.
Marcella en Bjorn
Dit kan zomaar iets worden al lijkt het me vreselijk om op een verjaardag bij ze langs te gaan waarbij het alleen maar over school zou kunnen gaan. Bjorn zal nog iets meer initiatief moeten nemen, daar staat ze voor open!
Svea en Joey
Leuke meid, leuke kerel, voor wat ik tot nu toe gezien heb gaat het helemaal goed komen.
Femke en Olof
Gaat hem niet worden. Femke is een mooie vrouw om te zien, maar wel met een gebruiksaanwijziging en duur in het onderhoud. Ik kan me wel voorstellen dat ze zich aan Olof irriteert.
Mariska en Peter
Lijken prima bij elkaar te passen.
Dennis en Stefan
Dit wordt een lastig verhaal lijkt me. Op zich passen ze wel bij elkaar maar de oudere van de twee is zo sexueel ingesteld, en de ander zo niet.
Eva en Bram
Bram is een schatje, maar wel een die niet op de kont kan zitten. Lijkt me een prima koppel al kan ik Eva na aflevering 7 nog niet heel goed inschatten. Vinden elkaar wel op emotioneel vlak maar er is meer nodig.
Hinke en Gio
Hinke is een vlotte leuke meid. Toch heb ik elke keer het idee dat ze Gio interviewt voor een leuke baan. Wellicht heeft Gio een aanloopje nodig, en die jongen is schuchter en verlegen. Als hij los komt, geef ik het nog een kans, anders zie ik het somber in.
Marcella en Bjorn
Dit kan zomaar iets worden al lijkt het me vreselijk om op een verjaardag bij ze langs te gaan waarbij het alleen maar over school zou kunnen gaan. Bjorn zal nog iets meer initiatief moeten nemen, daar staat ze voor open!
Svea en Joey
Leuke meid, leuke kerel, voor wat ik tot nu toe gezien heb gaat het helemaal goed komen.
donderdag 8 mei 2025 om 10:11
Idd weer een hapering ofzo bij Videoland!Miss-Pippi schreef: ↑08-05-2025 09:45De emoties bij Dennis kwamen bij mij gespeeld en niet oprecht over.
Waar de f* blijft die nieuwe aflevering?! Wat moet ik nu net mijn leven![]()
donderdag 8 mei 2025 om 11:05
Kijk zo kan het ook!
Ja ik kan dat achterwege laten maar ik vind hem zeer narcistisch gedrag vertonen.
donderdag 8 mei 2025 om 11:07
Eens.Miss-Pippi schreef: ↑08-05-2025 09:45De emoties bij Dennis kwamen bij mij gespeeld en niet oprecht over.
Waar de f* blijft die nieuwe aflevering?! Wat moet ik nu net mijn leven![]()
donderdag 8 mei 2025 om 11:17
was ik al bang voor. Op zich wel logisch, is bij Winter vol liefde ook zo. Anders worden alle uitkomsten al gespoilerd voor de tv-kijkers.
Maar Peter en Mariska, en Dennis en Stefan hebben we natuurlijk wel al gezien. Dus in dat opzicht wel weer gek.
Op RTL staat trouwens dit:
Op donderdag 15 mei zal namelijk de laatste aflevering van Married at First Sight te zien zijn bij RTL 4. Op Videoland is het populaire tv-programma al vooruit te kijken, daar zal de seizoensfinale op donderdag 8 mei al te zien zijn. https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... ontknoping
donderdag 8 mei 2025 om 11:20
Pelle schreef: ↑08-05-2025 11:17
Op RTL staat trouwens dit:
Op donderdag 15 mei zal namelijk de laatste aflevering van Married at First Sight te zien zijn bij RTL 4. Op Videoland is het populaire tv-programma al vooruit te kijken, daar zal de seizoensfinale op donderdag 8 mei al te zien zijn. https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... ontknoping
Het is blijkbaar nog maar net besloten en de info moet nog worden aangepast.

TAFKAPML
donderdag 8 mei 2025 om 11:20
donderdag 8 mei 2025 om 11:22
donderdag 8 mei 2025 om 12:21
Haha snel kijken dan voordat ie er weer wordt afgehaald en volgende week wordt geplaatst

Live Life to the fullest
donderdag 8 mei 2025 om 12:41
shit ben aan het werk. Hopelijk staat hij er vanavond nog op.
donderdag 8 mei 2025 om 12:46
Ze waren het geklaag zat
Het was ook raar als het een bewuste beslissing was, omdat de ene helft gisteren al uitgezonden is.
Don’t grow up, it’s a trap
donderdag 8 mei 2025 om 13:51
Ik ben nog niet bij het einde, maar ik moet gewoon bijna gillen als het ik het woord ‘ontwikkeling’ uit Hinke’s mond hoor. Gadverdamme. In elke aflevering praat ze 100 keer over Gio’s ontwikkeling. Wat een ongelijkwaardig gedoe. Het is geen peuter die je moet opvoeden of zo.
Don’t grow up, it’s a trap

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in