Entertainment alle pijlers

Make over woning zoals b.v. vt-wonen

04-11-2025 08:01 109 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het verbaast mij lichtelijk om nu, op dinsdag erachter te komen wat er bij vt-wonen afgelopen weekend is gebeurd. En er niets van te vinden hier.
Zoals je hieronder in de korte link kunt zien waren de eigenaren helemal niet tevreden.

https://youtu.be/OrCez8kS3DQ?si=v64X8afdb9TvtjQd

Het is toch je grootste angst! Zou het vaker gebeuren?
En wat doe je dan?

Zelf vond ik het trouwens wel mooi. Vind alleen alles zo in 1 kleurenpallet teveel van het goede, maar dat is mijn visie.
Ik zou er prima mee kunnen leven.
Vooral als je bedenkt hoe het eerst uit zag en de bewoners het zelf blijkbaar niet zo goed kunnen.
Anders hadden ze zich niet aangemeld.
de wereld wacht om ontdekt te worden
De aflevering van vanavond vond ik heel leuk,met Joppe en Riemskje. Wat een leuke man is dat die Joppe, wat een schatje! :flirting:
Je moet op dit moment minimaal 15.000 inleggen. Het uiteindelijke bedrag is afhankelijk van de keuzes die je met het productie team maakt. Wil je een nieuwe keuken, buitenruimte, kozijnen of meerdere ruimtes aangepakt dan kost dat natuurlijk meer. Die keuzes bespreken kandidaten namelijk vooraf. En die vakmensen staan daar niet gratis he. Die moet het programma gewoon betalen. Ze krijgen alleen korting op de producten. Het is een groot misverstand dat je zomaar een gratis inrichting krijgt! De spullen komen ook niet van een goedkope toko op de hoek. Maar van winkels als Eijerkamp en die zijn niet goedkoop. Een volledige eethoek met stoelen en bankstel gaan zo richting de 10.000...

Je tekent vooraf dat de stijlist de vrijheid heeft en dat je er geen rechten aan kunt ontlenen.
blijfgewoonbianca schreef:
05-11-2025 18:26
Wat een berg geld voor niks wat je mooi vindt.
Slechte stylist(e) dan ook, zeg.
Ik snap nu nog beter zijn chagrijn.
Ik niet, want juist als je 40.000 inlegt dan ga je toch zelf naar een stylist om alles samen te doen? Dan ga je toch juist niet gokken met je geld? Deze man zal sowieso met heel veel niet tevreden zijn, dat mag maar dan is een beetje zelfkennis wel handig.
blijfgewoonbianca schreef:
05-11-2025 18:26
Wat een berg geld voor niks wat je mooi vindt.
Slechte stylist(e) dan ook, zeg.
Ik snap nu nog beter zijn chagrijn.
Het vond nog aardig wat dingen wel mooi. Ik denk gewoon dat hij baalde dat het interieur meer op het moodboard van zijn vrouw leek dan op zijn eigen moodboard. Daar had hij hard aan gewerkt en het zag er ook mooi uit.
Ik denk ook dat Fietje zich enigszins moet houden aan de nieuwe modekleuren want het programma wordt gesponsord door Flexa denk ik en nog wat bedrijven. Daar zijn ook vast afspraken mee.
Vivamensje schreef:
06-11-2025 07:11
Het vond nog aardig wat dingen wel mooi. Ik denk gewoon dat hij baalde dat het interieur meer op het moodboard van zijn vrouw leek dan op zijn eigen moodboard. Daar had hij hard aan gewerkt en het zag er ook mooi uit.
Ik denk ook dat Fietje zich enigszins moet houden aan de nieuwe modekleuren want het programma wordt gesponsord door Flexa denk ik en nog wat bedrijven. Daar zijn ook vast afspraken mee.
Ik dacht de hele tijd aan die styliste Roos, toen ik dit topic las :$ Maar het was dus Fietje? Ik heb de uitzending niet gezien.
Voor iedereen een groene tuin
Jemoederheethenk6 schreef:
05-11-2025 18:10
Radio dj 538 had dit vernomen zie hieronder.

https://vm.tiktok.com/ZGdapjnQf/
Wat een geld zeg…..
Snap niet, dat ze voor dat bedrag, niet zelf de regie hebben genomen door zelf met een stylist aan de slag te gaan.
Vivamensje schreef:
06-11-2025 07:11
Maar het leek ook niet op het moodboard van zijn vrouw. Die had pastelkleuren aangegeven. En niet compleet roze, dat was maar 1 vlakje. Er zat ook veel groen en blauw in haar moodboard en verder veel lichte en zachte kleuren. Dit leek gewoon op geen van beide moodboards.
Irregular_Choice schreef:
06-11-2025 08:00
Maar het leek ook niet op het moodboard van zijn vrouw. Die had pastelkleuren aangegeven. En niet compleet roze, dat was maar 1 vlakje. Er zat ook veel groen en blauw in haar moodboard en verder veel lichte en zachte kleuren. Dit leek gewoon op geen van beide moodboards.

Eens.
Ik keek net Even tot hier terug. Mét stukje over vt wonen, hilarisch :D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven