Entertainment alle pijlers

Marco Borsato *Roddeltopic*

25-11-2021 15:36 3056 berichten
Alle reacties Link kopieren
….vind het heel erg waar hij van beschuldigd wordt. Achter de schermen van The Voice zou hij aan kansidates hebben gezeten zegt men. Vind het zo’n hardwerkende, goede zanger. Hij heeft ook kinderen……

* Bericht van de Moderators, dit is een roddeltopic, de hierin besproken beschuldigingen hebben tot op heden geen aanklacht of veroordeling opgeleverd. Er worden flinke uitspraken gedaan over het misbruik van minderjarigen en hier willen wij graag ook jullie voorzichtigheid in vragen.*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2021 21:14
Reden: Bericht van Moderator toegevoegd en titel aangepast
44.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kan dit topic dan wellicht een andere titel krijgen? Ik vind "roddeltopic" niet echt gepast, gezien alle wendingen in de zaak en alle vreselijke verhalen die hier gedeeld zijn
Alle reacties Link kopieren
entertainment/het-marco-borsato-topic/l ... ges/485318

Het topic gaat hier verder
Alle reacties Link kopieren
Desayuno schreef:
18-12-2021 21:47
entertainment/het-marco-borsato-topic/l ... ges/485318

Het topic gaat hier verder
Dank je!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Dulce_leche schreef:
18-12-2021 19:36
Deze opmerking kan toch ook niet. Het leed van deze vrouwen zien als " entertainment ".
Dan moet dit topic verplaatst worden naar Actueel. Dit subforum is niet meer passend.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
25-11-2021 16:39
Hij kan mooi liedjes zingen. En natuurlijk loop je een risico dat iemand het op het internet gooit als hij je aanraakt. Hoe hij qua karakter in elkaar steekt weet ik niet. Ik heb hem nog nooit bestudeerd op dat punt.

Veel mannen proberen een vrouw aan te raken. Velen zeggen nee, maar er zijn er altijd wel een paar die het juist fijn vinden. Ik weet niet tot in hoeverre hij aandringt als iemand nee zegt.
Hij kan ook eerst ja halen
Alle reacties Link kopieren
Ja, graag een deel 2 tanteslankie.
Gewoon het Marco Borsato topic lijkt mij prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven