Married at first sight 2019
dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
zondag 5 mei 2019 om 21:09
zondag 5 mei 2019 om 21:25
zondag 5 mei 2019 om 21:30
Liliane13, ja inderdaad, voor zover ik weet, is er een verschil tussen een bruiloft en een huwelijk. De eerste duurt meestal 1 dag en het laatste hopelijk tot de dood.
Maar misschien moet je "huwelijk" zien als een afkorting voor huwelijksvoltrekking? Anders zegt Peter toch eindelijk "ik zie je wel weer na de scheiding"?
Maar misschien moet je "huwelijk" zien als een afkorting voor huwelijksvoltrekking? Anders zegt Peter toch eindelijk "ik zie je wel weer na de scheiding"?
zondag 5 mei 2019 om 21:46
Eens met iedereen. Man en ik hebben zo gelachen om Peter, we zeiden achter elke zin Peter, en als zij het dan beaamde lagen wij dubbel. Maar wat een leuke match, Peter en Paul. Milly en Joost zie ik niet zitten, Milly is te eigenzinnig. Monique dus ook, maar Monique mag ik gewoon helemaal niet. En Mexime en eeeh wederhelft zie ik wel zitten. Van het laatste koppel, ik ben de naam even vergeten, Miriam? en vriend? hoop ik ook dat het iets wordt maar ik voel het nog niet helemaal.
maandag 6 mei 2019 om 04:16
Leuke aflevering.
De jurk en de kostuums.
Het zijn net wandelende reclamezuilen.
Die laatste jurk van dat onbekende koppel vond ik van achteren wel heel mooi.
De mannen hadden matchende kleuren. Als koppel vond ik dat heel mooi.
Zelfs met de gordijnen kon dat lavendel (??) heel goed.
Milly vond ik in die jurk dikker lijken dan ze was. Een beetje ouwelijk, maar het is haar smaak. Ik houd niet zo van die kleur, stof en de huid vond ik mouwloos ook niet zo mooi. Kleur huid en dat stofje. Hoewel ik het lelijker heb gezien.
Met die sluier wel héél mooi.
Voor Monique was die jurk gewoon te lang. Ik dacht dat ze ieder moment weer met die schaar zouden gaan knippen... Ja, wat moet je met elkaar praten als "Het toch heel anders was dan verwacht." Ik geloof niet dat het wat wordt. Maar die zoon van Ronald moet alleen een ander kapsel. Voor de rest zag hij er wel leuk uit.
Ronald vond in elk geval haar jurk wél heel mooi.
En ja.... leuk om al die gasten van alle stellen te bekijken.
Ze hadden er - binnen de grenzen van wat past en in maat beschikbaar is - toch allemaal wel hun best op gedaan.
Bij Milly en Paul zijn ze jonger en kunnen ze meer kiezen. Koek viel van de vork.
De meest hoopvolle matches mogen wel de leukste reizen doen?
Ik ben benieuwd naar Monique en Ronald in badkleding... Maar ik zie Monique eigenlijk óók niet in zo'n gele yellow submarine for one person.
Apart en ik weet niet of ik dat zou durven.
https://www.youtube.com/watch?v=krIus0i9xn8 Wat klinken ze opeens sloom...
O... geen wonder. Dit is de echte https://www.youtube.com/watch?v=m2uTFF_3MaA Die andere is karaoke.
De jurk en de kostuums.
Het zijn net wandelende reclamezuilen.
Die laatste jurk van dat onbekende koppel vond ik van achteren wel heel mooi.
De mannen hadden matchende kleuren. Als koppel vond ik dat heel mooi.
Zelfs met de gordijnen kon dat lavendel (??) heel goed.
Milly vond ik in die jurk dikker lijken dan ze was. Een beetje ouwelijk, maar het is haar smaak. Ik houd niet zo van die kleur, stof en de huid vond ik mouwloos ook niet zo mooi. Kleur huid en dat stofje. Hoewel ik het lelijker heb gezien.
Met die sluier wel héél mooi.
Voor Monique was die jurk gewoon te lang. Ik dacht dat ze ieder moment weer met die schaar zouden gaan knippen... Ja, wat moet je met elkaar praten als "Het toch heel anders was dan verwacht." Ik geloof niet dat het wat wordt. Maar die zoon van Ronald moet alleen een ander kapsel. Voor de rest zag hij er wel leuk uit.
Ronald vond in elk geval haar jurk wél heel mooi.
En ja.... leuk om al die gasten van alle stellen te bekijken.
Ze hadden er - binnen de grenzen van wat past en in maat beschikbaar is - toch allemaal wel hun best op gedaan.
Bij Milly en Paul zijn ze jonger en kunnen ze meer kiezen. Koek viel van de vork.
De meest hoopvolle matches mogen wel de leukste reizen doen?
Ik ben benieuwd naar Monique en Ronald in badkleding... Maar ik zie Monique eigenlijk óók niet in zo'n gele yellow submarine for one person.
Apart en ik weet niet of ik dat zou durven.
https://www.youtube.com/watch?v=krIus0i9xn8 Wat klinken ze opeens sloom...
O... geen wonder. Dit is de echte https://www.youtube.com/watch?v=m2uTFF_3MaA Die andere is karaoke.
maandag 6 mei 2019 om 04:25
Dit nummer gaat over de verliefde mannen van de mannen.
Dus wel passend bij MAFS. Deze en Let it be is wel het betere werk van ze
https://www.youtube.com/watch?v=NCtzkaL2t_Y
Maar ik geloof weer in een nieuw seizoen van MAFS asl ik dit seizoen bekijk.
Hoewel de koppels wel duidelijk met de camera's spelen.
Monique en Ronald vond ik wel grappig reageren op de cameraman.
"Hij blijft gewoon staan" terwijl ze samen naar de badkamer liepen.
Dus wel passend bij MAFS. Deze en Let it be is wel het betere werk van ze
https://www.youtube.com/watch?v=NCtzkaL2t_Y
Maar ik geloof weer in een nieuw seizoen van MAFS asl ik dit seizoen bekijk.
Hoewel de koppels wel duidelijk met de camera's spelen.
Monique en Ronald vond ik wel grappig reageren op de cameraman.
"Hij blijft gewoon staan" terwijl ze samen naar de badkamer liepen.
maandag 6 mei 2019 om 09:00
maandag 6 mei 2019 om 09:11
Ja peter, O Peter. Mooi Peter. Hahaha ik irriteerde me mateloos.
Nick en Maxime kan wel wat worden denk ik.
Milly is echt te eigenzinnig inderdaad voor Joost. Dus ik denk niet dat dat wat gaat worden.
Ronald is een heel lieve zachtaardige man. Veel te lief voor Monique. Die is veel te veel een haaibaai vindt ik.
De heren. Erg leuke match. Ik denk dat dit wel kans van slagen heeft.
Nick en Maxime kan wel wat worden denk ik.
Milly is echt te eigenzinnig inderdaad voor Joost. Dus ik denk niet dat dat wat gaat worden.
Ronald is een heel lieve zachtaardige man. Veel te lief voor Monique. Die is veel te veel een haaibaai vindt ik.
De heren. Erg leuke match. Ik denk dat dit wel kans van slagen heeft.
maandag 6 mei 2019 om 10:11
Ik vind Monique zo onaardig! Echt geen leuk mens. Overal moet ze haar mening over geven. En meestal is het negatief. Hoe ze ook zei dat het nu echt tijd was om naar bed te gaan! Zo dominant.
Joost is wel erg praktisch. Hij had opgezocht hoe je als bruidspaar de taart aan moet snijden. Dat vind ik echt bijzonder. Ik denk dat er weinig spontaniteit in zit.
Zijn broers zijn inderdaad erg leuk. Heeft hij 2 of 3 broers?
Joost is wel erg praktisch. Hij had opgezocht hoe je als bruidspaar de taart aan moet snijden. Dat vind ik echt bijzonder. Ik denk dat er weinig spontaniteit in zit.
Zijn broers zijn inderdaad erg leuk. Heeft hij 2 of 3 broers?
maandag 6 mei 2019 om 10:20
Zit nu ook te kijken en hier ben ik het mee eensLieveMona schreef: ↑05-05-2019 20:36Ik vond het verhaal van die trouwambtenaar over Milly niet zo positief. Tussen de regels door hoorde ik vooral dat ze een beetje een moeilijk mens is. Ze staat open voor het 'avontuur' en om hem onbevooroordeeld te leren kennen, maar eigenlijk druist dat tegen haar natuur in.. zoiets.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 6 mei 2019 om 10:23
En ook hier ben ik het mee eens.
Ik vind het herenkoppel tot nu toe leuk overkomen los van elkaar. Ik hoop en denk dat dat inderdaad wel eens kan matchen. Benieuwd naar de eerste indruk
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 6 mei 2019 om 10:26
maandag 6 mei 2019 om 10:39
Grappig hoe iedereen toch weer anders kijkt naar dit programma. Ik denk juist dat het heren koppel helemaal niet gaat slagen. Vindt ze zo verschillend van elkaar, ben ook benieuwd hoe je reageert als je hoort dat je man al 2x eerder getrouwd is geweest, met een vrouw.
Joost heeft 3 broers, leuk gezin lijkt me dat. Ik denk dat het niet werkt met Milly, dat zij te aanwezig is en teveel bepaalt. Hoe ze na de ceremonie wegliepen, hij haakt bij haar in de arm, daarin nam ze echt het voortouw. Vond ik opvallend en grappig.
Monique, ik dacht ze die jurk meteen uit zou doen op de kamer, omdat ze er als een worst in zat. Ik vind haar niet leuk, vervelende uitstraling. Kan het niet goed uitleggen, iets irriteert me in haar.
Nick en Maxime lijkt nu goed te gaan, maar ik ben er niet van overtuigd dat dit zo blijft. Ik denk dat die al snel op elkaar zijn uitgekeken.
Joost heeft 3 broers, leuk gezin lijkt me dat. Ik denk dat het niet werkt met Milly, dat zij te aanwezig is en teveel bepaalt. Hoe ze na de ceremonie wegliepen, hij haakt bij haar in de arm, daarin nam ze echt het voortouw. Vond ik opvallend en grappig.
Monique, ik dacht ze die jurk meteen uit zou doen op de kamer, omdat ze er als een worst in zat. Ik vind haar niet leuk, vervelende uitstraling. Kan het niet goed uitleggen, iets irriteert me in haar.
Nick en Maxime lijkt nu goed te gaan, maar ik ben er niet van overtuigd dat dit zo blijft. Ik denk dat die al snel op elkaar zijn uitgekeken.