Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
14-06-2019 11:34
Ik heb hem gevonden maar hij heeft FB inderdaad afgeschermd nu. Er staat wel dat hij een relatie heeft. Ik heb oprecht medelijden met deze vrouw.
Misschien wel eentje van het Viva forum. Hij had best wel wat fans hier, dus... :biggrin:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
14-06-2019 11:34
Ik heb hem gevonden maar hij heeft FB inderdaad afgeschermd nu. Er staat wel dat hij een relatie heeft. Ik heb oprecht medelijden met deze vrouw.
Waarom? Pascal is een blije gup en een beetje opdringerig maar ik blijf erbij dat je een goede man aan hem kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-06-2019 10:29
Waarom? Pascal is een blije gup en een beetje opdringerig maar ik blijf erbij dat je een goede man aan hem kunt hebben.
Ben ik met je eens.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
18-06-2019 22:34
Sterker nog, ze waren eind mei al samen in Torremolinos.
Hoe weet je dat?
Alle reacties Link kopieren
Bloemnon schreef:
19-06-2019 19:19
Hoe weet je dat?
Omdat hij een review heeft gegeven op de pagina van een restaurant in Torremolinos en zij reageert, dat t top was en volgend jaar weer !
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
19-06-2019 20:01
Omdat hij een review heeft gegeven op de pagina van een restaurant in Torremolinos en zij reageert, dat t top was en volgend jaar weer !
Nou, soort zoekt soort, blijkt maar weer. De één loopt nog harder van stapel dan de ander. Volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk op Videoland naar MAFS USA. Wat een verschil met de NL versie.
De stellen moeten 6 weken samenwonen in een woning die niet van een van hen is. Samen een frisse start zeg maar. In die periode worden ze gevolgd en gemonitord en krijgen ze gesprekken met psychologen, sociologen en seksuologen. Zeer intensief en serieus. De focus ligt totaal niet op onzin-onderwerpen zoals uitzoeken van bruidsjurken en ringen en vrijgezellenfeestjes.
De lat ligt hoog en men wordt getriggerd om elkaar echt te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-06-2019 10:29
Waarom? Pascal is een blije gup en een beetje opdringerig maar ik blijf erbij dat je een goede man aan hem kunt hebben.
Eens.
LieveMona schreef:
19-06-2019 20:08
Nou, soort zoekt soort, blijkt maar weer. De één loopt nog harder van stapel dan de ander. Volgend jaar.
2 needy mensen
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-06-2019 21:13
Ik kijk op Videoland naar MAFS USA. Wat een verschil met de NL versie.
De stellen moeten 6 weken samenwonen in een woning die niet van een van hen is. Samen een frisse start zeg maar. In die periode worden ze gevolgd en gemonitord en krijgen ze gesprekken met psychologen, sociologen en seksuologen. Zeer intensief en serieus. De focus ligt totaal niet op onzin-onderwerpen zoals uitzoeken van bruidsjurken en ringen en vrijgezellenfeestjes.
De lat ligt hoog en men wordt getriggerd om elkaar echt te leren kennen.
Dat klinkt meer zoals ik het zou verwachten!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Bergje65 schreef:
19-06-2019 21:13
Ik kijk op Videoland naar MAFS USA. Wat een verschil met de NL versie.
De stellen moeten 6 weken samenwonen in een woning die niet van een van hen is. Samen een frisse start zeg maar. In die periode worden ze gevolgd en gemonitord en krijgen ze gesprekken met psychologen, sociologen en seksuologen. Zeer intensief en serieus. De focus ligt totaal niet op onzin-onderwerpen zoals uitzoeken van bruidsjurken en ringen en vrijgezellenfeestjes.
De lat ligt hoog en men wordt getriggerd om elkaar echt te leren kennen.
Bij de Vlaamse versie is dit precies hetzelfde. Nederland heeft echt gewoon weer een slap aftreksel gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Bram en patty uit seizoen 1 hebben een dochter puck gekregen
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
15-08-2019 10:48
Bram en patty uit seizoen 1 hebben een dochter puck gekregen
Wat leuk!

Nog iets bekend over de paren uit het laatste seizoen?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-08-2019 10:55
Wat leuk!

Nog iets bekend over de paren uit het laatste seizoen?
Niet dat ik kan vinden. Alleen dat Carlo Boszhard de nieuwe presentator wordt
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets tegen Peter, maar ik hoop dat het met Carlo wel allemaal wat vlotter zal gaan.
Een baksteen is nooit alleen
Sue-Heck schreef:
15-08-2019 11:08
Niet dat ik kan vinden. Alleen dat Carlo Boszhard de nieuwe presentator wordt
Jammer, ik vond Peter het wel goed doen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-08-2019 11:18
Jammer, ik vond Peter het wel goed doen.
Ik ook, vooral integer. Carlo houdt teveel van Carlo
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-08-2019 10:55
Wat leuk!

Nog iets bekend over de paren uit het laatste seizoen?
Ik volg Milly op instagram en ze gaan regelmatig met de hele groep (minus Nick en Monique) op pad.
Ze hebben wel al een tijdje niks van met z'n tweeën gepost. Ze reageren ook niet echt op de vraag of ze nog samen zijn, behalve met flauwe grapjes.
Dus of ze zijn nog samen maar geen zin in bemoeienis, of ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan.
Ik geloof dat ze in de volgende seizoen nog terug te zien zijn.
Om dan de spanning er in te houden. Is voor het programma veel beter.
Misschien is dat ook in de contracten opgenomen.
Als gescheiden goede vrienden uit elkaar gaan. Dan is het wel zo handig om dat door RTL4 te laten regelen. Maar ik zou niet op die manier trouwen.
Alleen met kinderwens is huwelijk handig. Tot nu waren dat ook de successen?

Maar ik volg het verder niet. Ik kijk het alleen op uitzending.

EDIT: Oooo, Carlo zonder Irene. Ik vond Peter wel goed doen.
Snap sowieso niet goed waarom er bij dit programma een presentator op moet. Volgens mij hebben zowel de Belgische als de Amerikaanse versie geen presentator.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
15-08-2019 14:01
Ik volg Milly op instagram en ze gaan regelmatig met de hele groep (minus Nick en Monique) op pad.
Ze hebben wel al een tijdje niks van met z'n tweeën gepost. Ze reageren ook niet echt op de vraag of ze nog samen zijn, behalve met flauwe grapjes.
Dus of ze zijn nog samen maar geen zin in bemoeienis, of ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan.
5 weken geleden postte ze nog:

millymip
Wat is het jammer dat ik dit niet samen met jou kon doen @jfm.joost ❤️
Maar er was een waardige vervanger, namelijk @maximeofferman !
Hoe tof en bizar is het om op 50 meter hoogte uit te kijken over mijn mooie stad Woerden en daarnaast te genieten van heerlijke bubbels en hapjes geregeld door @bijpetrus .
Alle reacties Link kopieren
Joost en Milly zijn uit elkaar. Joost vond het lastig zich nu “echtgenoot” te moeten noemen en heeft de scheiding aangevraagd.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
26-08-2019 16:00
Joost en Milly zijn uit elkaar. Joost vond het lastig zich nu “echtgenoot” te moeten noemen en heeft de scheiding aangevraagd.
Jammer, niks meer bij elkaar dus.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Quote:
De wetenschap heeft de liefde definitief in de steek gelaten in het afgelopen seizoen van Married at first sight. Ook Joost en Milly liggen inmiddels in scheiding.
De eindredacteur van het RTL-trouwprogramma bevestigt het droevige nieuws aan RTL Boulevard.

Enige setje

Van de vijf op basis van wetenschappelijk onderzoek gematchte koppels zagen alleen Joost en Milly aan het eind van het vorige seizoen nog een toekomst samen. In eerste instantie leken ook Peter en Paul met elkaar verder te willen, maar in de exclusieve nabeschouwing op Videoland bleek dat hun romance een kort leven beschoren was toen de camera's eenmaal uit waren.
Moeite met labels

Joost zou degene zijn die de scheiding er doorheen gedrukt heeft, zo laat de eindredacteur weten. Hij zou teveel moeite hebben met het feit dat hun nog relatief prille relatie al het label "man en vrouw" heeft. Deze bekentenis was kwetsend voor Milly, toch hebben ze besloten als vrienden uit elkaar te gaan.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Jammer, ik vond ze leuk samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven