Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Een ding snap ik niet zo goed. Ik lees overal, lizzy is nog jong, blabla.
Maar ze is 25! Toen ik die leeftijd had was ik echt wel volwassen. Men doet alsof ze jonger dan 18 is.
Ik moet wel zeggen dat ze zich gedraagt als een 16/18 jarige, dat is mijn mening.
Ik denk dat de sport haar juist heeft gestagneerd in haar emotionele ontwikkeling. Ipv haar zo volwassen heeft gemaakt zoals men zegt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/mafs-lars-pissig ... ~ac624427/
Alle reacties Link kopieren
Hoop toch zo dat dit een leuke lieve meid is waarbij hij zichzelf kan zijn.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -heel-pril
Alle reacties Link kopieren
Zo weet een eventuele toekomstige partner van Lizzy ook gelijk hoe goed je haar kunt vertrouwen.
Ik zou het echt niet tof vinden als mijn partner zoiets de wereld in helpt. Wie zegt dat het aan hem lag en dat ze het niet bij zichzelf zoekt omdat ze toch al niet zo verliefd was.
Danny zegt er ook niets van tegen Louise, ze laten zich beide meeslepen. Ik zou de deur niet voor haar open hebben gedaan als zij vaker dergelijke interviews zou doen voor RTL.

Lars postte pas een verhoor door zijn collega's op IG wat ging over de huwelijksnacht. Hij liet niet veel los over of er iets gebeurd was.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
25-02-2021 07:41
Zo weet een eventuele toekomstige partner van Lizzy ook gelijk hoe goed je haar kunt vertrouwen.
Ik zou het echt niet tof vinden als mijn partner zoiets de wereld in helpt. Wie zegt dat het aan hem lag en dat ze het niet bij zichzelf zoekt omdat ze toch al niet zo verliefd was.
Danny zegt er ook niets van tegen Louise, ze laten zich beide meeslepen. Ik zou de deur niet voor haar open hebben gedaan als zij vaker dergelijke interviews zou doen voor RTL.

Lars postte pas een verhoor door zijn collega's op IG wat ging over de huwelijksnacht. Hij liet niet veel los over of er iets gebeurd was.
Dit, maar ik gok zomaar dat ze het contractueel verplicht zijn om nog een x aantal interviews bij RTL te doen. Syl en Fred bij Jinek, Mick en het achterbakse duo bij Boulevard. Komen vast nog meer de komende week.
juliadenders schreef:
25-02-2021 04:36
Een ding snap ik niet zo goed. Ik lees overal, lizzy is nog jong, blabla.
Maar ze is 25! Toen ik die leeftijd had was ik echt wel volwassen. Men doet alsof ze jonger dan 18 is.
Ik moet wel zeggen dat ze zich gedraagt als een 16/18 jarige, dat is mijn mening.
Ik denk dat de sport haar juist heeft gestagneerd in haar emotionele ontwikkeling. Ipv haar zo volwassen heeft gemaakt zoals men zegt
Ze gedraagt zich in elk geval veel jonger dan dat ze is. Ik had al drie kinderen op deze leeftijd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
25-02-2021 04:36
Een ding snap ik niet zo goed. Ik lees overal, lizzy is nog jong, blabla.
Maar ze is 25! Toen ik die leeftijd had was ik echt wel volwassen. Men doet alsof ze jonger dan 18 is.
Ik moet wel zeggen dat ze zich gedraagt als een 16/18 jarige, dat is mijn mening.
Ik denk dat de sport haar juist heeft gestagneerd in haar emotionele ontwikkeling. Ipv haar zo volwassen heeft gemaakt zoals men zegt.
Ze is 26 geworden onlangs.
Aron en Monique zijn ook uit elkaar.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... eiding-aan
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
25-02-2021 09:42
Ze is 26 geworden onlangs.
Wat heeft Lizzy nu gedaan?? Ze heeft kei en keihard getraind, heeft grote prijzen gewonnen, maar zegt zelf in het begin van MAFS dat ze nooit tijd heeft gehad een vriendenkring op te bouwen. Ze is zo slim geweest een opleiding te doen en dat is het. En dat verhaal over wij hebben ook onze behoeften etc.
Je gaat niet op tv zeggen dat je 26 bent en ook nog maagd.
Anders had ze toch gewoon geantwoord ik heb een paar vriendjes gehad. Zoals de meeste op hun 26 ste. Nee er kwam een of ander kronkelverhaal over behoeftes.
Ik dacht meteen o, ja hoor maagd.
En ook flauw om Danny neer te zetten als een of andere roddelende relnicht. Ik vond hem juist best netjes! Hij hield zich erg op de vlakte .

En ik hoop toch echt dat A & M nog bij elkaar zijn! Snik
Alle reacties Link kopieren
Nicco88 schreef:
25-02-2021 11:40
Aron en Monique zijn ook uit elkaar.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... eiding-aan
Huh?
Volgens insta nog steeds bij elkaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Vanavond op RTL Boulevard (goh) meer. Zullen ook wel uit elkaar zijn, het nieuws moet natuurlijk even gespreid worden, niet alle nieuwtjes op één dag.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... -gesproken
Alle reacties Link kopieren
Is het interview met Lizzy en Danny verwijderd? Ik had hem nog niet bekeken maar kan hem niet terugvinden?
Alle reacties Link kopieren
Jaja, in de afleveringen liet ze wel wat anders zien. Zelfs op het laatste moment kon ze niet laten om rot te blijven doen tegen Mick. Zelfs na die lieve woorden van hem richting haar.. Ik geloof dit niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Sch0rpioen schreef:
25-02-2021 12:21
Is het interview met Lizzy en Danny verwijderd? Ik had hem nog niet bekeken maar kan hem niet terugvinden?
Ik denk erafgehaald?

https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... FRu2bAz6fI
noglangnietjarig schreef:
25-02-2021 12:28
Ik denk erafgehaald?

https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... FRu2bAz6fI
Bang dat Lars ze aangeklaagd oid.
Alle reacties Link kopieren
Die probeert hier nog te redden wat er te redden valt :facepalm:

Zullen er echt nog mensen zijn die sympathie voor haar kunnen opbrengen?
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
25-02-2021 16:37
Die probeert hier nog te redden wat er te redden valt :facepalm:

Zullen er echt nog mensen zijn die sympathie voor haar kunnen opbrengen?

"daarmee vind ik dat we het ook netjes met elkaar moeten kunnen afsluiten"
Tsssss beetje laat misschien??

Lekker makkelijk, eerst zeik je Mick voor heel Nederland op televisie af, en daarna ga je het buiten de camera's om nog even "respectvol" met hem afsluiten. Nou ja....het enige voordeel aan deze aanpak is dat met name zijzelf er vreselijk slecht vanaf is gekomen :mrgreen:

Ik snap helemaal haar teleurstelling, maar zoals zij door bleef denderen in haar opgefokte negatieve commentaar was echt buiten alle proporties.
calvijn1 schreef:
25-02-2021 12:07
Huh?
Volgens insta nog steeds bij elkaar
Op AD valt te lezen dat zij ook uit elkaar zijn en als goede vrienden verder gaan.....
Ik denk dat ze graag wilden dat het werkte, maar het gevoel bleef uit. Dat is erg jammer als je wel een goede klik hebt. Nah ja, ze gebben er iig een goede vriendschap aan over gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
25-02-2021 16:49
Op AD valt te lezen dat zij ook uit elkaar zijn en als goede vrienden verder gaan.....
Ach jeetje, wat jammer zeg....... Wel mooi dat ze besluiten vrienden te blijven, net als Silvia en Freddy.
Nou, wat is de zogenaamde ‘wetenschap’ toch weer enòrm succesvol!! Niet één koppel nog samen. En hoeveel seizoenen al en volgens mij twee stellen die nog samen zijn?
Ongelooflijk dat er nog mensen aan meedoen, dan moet je wel erg wanhopig zijn (of kicken op ‘five months’ of fame).

Ik vond het ook zo tekenend dat bij het koppelsweekend oud-deelnemers uitgenodigd werden die ook direct al uit elkaar waren.... in België nodigden ze koppels uit uit eerdere seizoenen. Daar heb je tenminste iets aan.
Wat kun je nu van een Wenkie en een Thierry leren op dit gebied? Alleen maar hoe het NIET moet...

Lizzy en Danny...... tja..... wat een sneu en kinderachtig interview.
En alles wordt op Lizzy’s leeftijd gegooid. Ja, ze lijkt 17. Maar ze is 26..... dan kun je ook gewoon nadenken. Ze is geen kind, ze gedraagt zich alleen als een kind.
En nee, Danny was ook niet respectvol met al die steken onder water en suggestieve blikken.
Houd de eer gewoon lekker aan jezelf of praat over jezelf. Zo laat je je echt kennen.
Roddelen doe je gewoon lekker met je vrienden.
Alle reacties Link kopieren
6 seizoenen hebben 2 koppels opgeleverd. Toch iets om over na te denken....
En België heeft volgens mij 5 seizoenen gehad met sowieso nog 4 getrouwde koppels. Die doen het dus duidelijk beter. Los van dat het tijdens het programma al beter gematcht lijkt te zijn, maar ook daar de gevoelens niet altijd komen.
Alle reacties Link kopieren
Nicco88 schreef:
25-02-2021 09:02
Ze gedraagt zich in elk geval veel jonger dan dat ze is. Ik had al drie kinderen op deze leeftijd :biggrin:
Ja precies. Ze is niet jong maar gedraagt zich ontzettend jong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven