Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Jeeemig wat een verschrikkelijk ordinair geroddel. Met de nadruk op verschrikkelijk, op ordinair en op geroddel.

Ik ben geen fan van Rein of Lars, maar ik vind het echt asociaal dat je buitengewoon bewust (dus niet in the heat of the moment van het programma) op tv zo over je mede-kandidaat, praat. Van beiden.
katkaatje schreef:
24-02-2021 13:30
Jeeemig wat een verschrikkelijk ordinair geroddel. Met de nadruk op verschrikkelijk, op ordinair en op geroddel.

Ik ben geen fan van Rein of Lars, maar ik vind het echt asociaal dat je buitengewoon bewust (dus niet in the heat of the moment van het programma) op tv zo over je mede-kandidaat, praat. Van beiden.
Vind ik wel meevallen, ze hebben toch geen leugens verteld o.i.d.?
Alle reacties Link kopieren
:flirting:

Echt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Neoflux schreef:
24-02-2021 13:40
Vind ik wel meevallen, ze hebben toch geen leugens verteld o.i.d.?

Nou ja, noem me ouderwets, maar ik vind het echt not done om op tv te gaan vertellen of je seks hebt gehad en hoe je dat vond. Wat is het nut daarvan? Wat is het nut überhaupt van deze actie? Ik vond de beiden al kinderachtig en deze actie maakt het er niet beter op. Als je vindt dat Rein meedoet voor de fame, wat vind je dan van deze twee die hier zich lekker laten uitkleden voor RTL Boulevard. Met woorden of veelbetekenend blikken van alles vertellend. En dan ondertussen de vermoorde onschuld spelen, kom op zeg. De ‘alles wordt mij aangedaan’-rol past ze beiden wel errug goed.
katkaatje schreef:
24-02-2021 14:01
Nou ja, noem me ouderwets, maar ik vind het echt not done om op tv te gaan vertellen of je seks hebt gehad en hoe je dat vond. Wat is het nut daarvan? Wat is het nut überhaupt van deze actie? Ik vond de beiden al kinderachtig en deze actie maakt het er niet beter op. Als je vindt dat Rein meedoet voor de fame, wat vind je dan van deze twee die hier zich lekker laten uitkleden voor RTL Boulevard. Met woorden of veelbetekenend blikken van alles vertellend. En dan ondertussen de vermoorde onschuld spelen, kom op zeg. De ‘alles wordt mij aangedaan’-rol past ze beiden wel errug goed.
Mja ik zou dat ook niet op tv vertellen, maar het werd natuurlijk wel gevraagd en zij kozen om die vraag te beantwoorden. Ik vind het pas roddelen als je bewust iemand in een kwaad daglicht zet. Ze vond bv de seks tegenvallen, dat kan, maar ze wijdde er niet over uit dat dit bv alleen Lars aan te rekenen valt. En heel eerlijk, je moet wel een bepaald type zijn om mee te doen aan dit soort programma's en het dus prima vinden om op tv te komen en in de spotlight te staan. Dan verbaast me dat rtl boulevard interview allerminst.
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
24-02-2021 14:01
Nou ja, noem me ouderwets, maar ik vind het echt not done om op tv te gaan vertellen of je seks hebt gehad en hoe je dat vond. Wat is het nut daarvan? Wat is het nut überhaupt van deze actie? Ik vond de beiden al kinderachtig en deze actie maakt het er niet beter op. Als je vindt dat Rein meedoet voor de fame, wat vind je dan van deze twee die hier zich lekker laten uitkleden voor RTL Boulevard. Met woorden of veelbetekenend blikken van alles vertellend. En dan ondertussen de vermoorde onschuld spelen, kom op zeg. De ‘alles wordt mij aangedaan’-rol past ze beiden wel errug goed.
Vraag en antwoord over sex vond ik minder ok maar verder vond ik het wel heel erg ok. Wat mensen het laatst onthouden is dat Rein in het huwelijk wilde blijven, dat is ook wat je nu leest . Prima om hier iets anders tegenover te zetten!
Zou er nu weer een nieuwe Australische op Videoland komen? Mag hopen van wel.
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
24-02-2021 14:01
Nou ja, noem me ouderwets, maar ik vind het echt not done om op tv te gaan vertellen of je seks hebt gehad en hoe je dat vond. Wat is het nut daarvan? Wat is het nut überhaupt van deze actie? Ik vond de beiden al kinderachtig en deze actie maakt het er niet beter op. Als je vindt dat Rein meedoet voor de fame, wat vind je dan van deze twee die hier zich lekker laten uitkleden voor RTL Boulevard. Met woorden of veelbetekenend blikken van alles vertellend. En dan ondertussen de vermoorde onschuld spelen, kom op zeg. De ‘alles wordt mij aangedaan’-rol past ze beiden wel errug goed.
Helemaal 100% mee eens! Vreselijk ordinair 'interview' en een houding van (vooral Lizzy) om te kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Lizzy vond de sex met Lars niet goed.
Hoe diep kan je zinken om dit op tv te gaan roepen. :facepalm:
Alsof zij heel erg ervaren is met 25 jaar, en altijd alleen met sport bezig was. Ik vind het ook niet respectvol om zoiets te zeggen. Ja we hebben seks gehad zou volstaan hebben.

Ik denk dat Danny en Lizzy heerlijk samen over hun echtgenoten roddelen. Ze zullen er niet goed vanaf komen ( Rein en Lars) tijdens die gesprekken.

Vooral Daisy lijkt me een type wat nog heel lang en vaak trappen na geeft.
Alle reacties Link kopieren
Kruimeltaart schreef:
24-02-2021 17:17
Helemaal 100% mee eens! Vreselijk ordinair 'interview' en een houding van (vooral Lizzy) om te kotsen.
Nou inderdaad, gadverdamme. Beetje roddelen kan prima. Dat doet iedereen weleens, maar op TV roepen over dat de seks slecht was vind ik echt ordinair en om te kotsen. Echt achterbaks dit.
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
24-02-2021 14:01
Nou ja, noem me ouderwets, maar ik vind het echt not done om op tv te gaan vertellen of je seks hebt gehad en hoe je dat vond. Wat is het nut daarvan? Wat is het nut überhaupt van deze actie? Ik vond de beiden al kinderachtig en deze actie maakt het er niet beter op. Als je vindt dat Rein meedoet voor de fame, wat vind je dan van deze twee die hier zich lekker laten uitkleden voor RTL Boulevard. Met woorden of veelbetekenend blikken van alles vertellend. En dan ondertussen de vermoorde onschuld spelen, kom op zeg. De ‘alles wordt mij aangedaan’-rol past ze beiden wel errug goed.
Mee eens, wat er ordinair. Die lizzy zit op de bank een beetje populair te doen, terwijl ze tijdens de opnamen als een geslagen hond steeds in beeld kwam. En dan achteraf zeggen, ja ik kwam zo saai over. Ja duh, dat ben je dus ook, want we hebben dat allemaal 15 afleveringen kunnen zien. En Danny was wel zoals we hem gezien hebben, flauwe seksueel getinte puber grappen makend. Hij doet niks onder voor Bert.
Wat een tegenvaller die 2. Ik zou ook zo roddelen denk ik hoor, tegen mijn vriendinnen, niet op camera . Onbeschoft vond ik het
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Lars reageert op Insta:

Ik heb inmiddels gezien dat Lizzy zich uitgelaten heeft over onze weken samen. Dit is tegen de afspraken in die alle kandidaten die meedoen aan MAFS hebben gemaakt.
Ik zal me inhoudelijk niet uitlaten over de periode van het huwelijk en over Lizzy. Ik vind haar actie dan ook respectloos.
Alle reacties Link kopieren
En terecht van Lars.

Buiten wat je van de kandidaten vindt: ze stappen met z'n tweeën in het experiment. Je gaat samen op vakantie, gaat samenwonen. Van veel dingen zijn wij getuige, van nog meer dingen niet.
Seks hebben is gewoon privé, ik vind het zo niet oké dat je dat aan de grote klok gaat hangen. Wat wil je ermee bereiken? Dat de buitenwereld je minder suf vindt? Nou Lizzy, ik denk dat mensen een beter beeld van je hadden voordat je je als de ordinaire roddeltante ging gedragen.
Alle reacties Link kopieren
RTL die ook MAFS uitzendt stuurt een drammende en doorvragende interview (st)er die meteen een bepaalde sfeer creëert. En het dan gek vinden dat een jong meisje wat Lizzy is (ook al vindt ze zichzelf met haar 25ste oud en volwassen) niet bestand is tegen vragen die op het randje balanceren, op doorvragen en invullen van antwoorden? Kind trapte er met open ogen in. Waar Danny dan zich nog op de vlakte houdt en het heeft over onwennig wordt tegen Lizzy al begonnen met het is een lange slungel he etc etc etc
Ik vind niet dat zowel de omroep als mensen nu kunnen gaan vingerwijzen
Neem aan dat ze geen mediatraining hebben gehad!
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-02-2021 19:16
RTL die ook MAFS uitzendt stuurt een drammende en doorvragende interview (st)er die meteen een bepaalde sfeer creëert. En het dan gek vinden dat een jong meisje wat Lizzy is (ook al vindt ze zichzelf met haar 25ste oud en volwassen) niet bestand is tegen vragen die op het randje balanceren, op doorvragen en invullen van antwoorden? Kind trapte er met open ogen in. Waar Danny dan zich nog op de vlakte houdt en het heeft over onwennig wordt tegen Lizzy al begonnen met het is een lange slungel he etc etc etc
Ik vind niet dat zowel de omroep als mensen nu kunnen gaan vingerwijzen
Neem aan dat ze geen mediatraining hebben gehad!
Precies. Ik vind eigenlijk Louisa in dit geval nog erger dan Lizzy (die er idd ingetrapt is zo).
solinge102 schreef:
24-02-2021 19:16
RTL die ook MAFS uitzendt stuurt een drammende en doorvragende interview (st)er die meteen een bepaalde sfeer creëert. En het dan gek vinden dat een jong meisje wat Lizzy is (ook al vindt ze zichzelf met haar 25ste oud en volwassen) niet bestand is tegen vragen die op het randje balanceren, op doorvragen en invullen van antwoorden? Kind trapte er met open ogen in. Waar Danny dan zich nog op de vlakte houdt en het heeft over onwennig wordt tegen Lizzy al begonnen met het is een lange slungel he etc etc etc
Ik vind niet dat zowel de omroep als mensen nu kunnen gaan vingerwijzen
Neem aan dat ze geen mediatraining hebben gehad!
Ja, je ziet dat ze jong en onervaren is ook al denkt ze zelf anders.

Wel naar voor Lars...
Alle reacties Link kopieren
Op de FB pagina van het Eindhovens Dagblad staat een artikel over Lars en Lizzy. Reageert iemand:

Idd je verdient een veel betere vrouw
Helaas al het een en ander met haar en de familie mee gemaakt


:popcorn:
Het is begonnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Pak de popcorn erbij :popcorn:

Of dit ontspoort volledig, of RTL grijpt in en de rel sterft een stille dood.

Nooit gedacht dat Lizzy voor de grootste 'afterparty' zou gaan zorgen
:woa:
Alle reacties Link kopieren
Haha nou, inderdaad! 😂
Ik ook niet :biggrin: laten we hopen dat Rtl ingrijpt.
Wat zou Lizzy en haar familie iemand aangedaan kunnen hebben? Ze lijkt zo onschuldig, maar gezien haar manier van doen (haar uitspraken) is ze dat minder dan we denken. Ze heeft een valse kant.
Ik vind het gesprek met Lizzy helemaal niet zo heftig als nu wordt beweert, ze liet zich wat meeslepen maar sputterde wel tegen. Er is alleen gezegd dat ze intiem zijn geweest en ze het tegen vond vallen. Dat ze dat tegen Louise zegt met camera er bij is wat dom maar het is nou weer niet zo dat ze vals roddelend te werk is gegaan. Ik zag er meer een uit de hand gelopen jeugdige onderonsje in.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
24-02-2021 22:55
Wat zou Lizzy en haar familie iemand aangedaan kunnen hebben? Ze lijkt zo onschuldig, maar gezien haar manier van doen (haar uitspraken) is ze dat minder dan we denken. Ze heeft een valse kant.
Ik denk iets sportgerelateerds. Anders kan ik me er niks bij voorstellen.
Misschien is het ook helemaal niet waar.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-02-2021 19:16
RTL die ook MAFS uitzendt stuurt een drammende en doorvragende interview (st)er die meteen een bepaalde sfeer creëert. En het dan gek vinden dat een jong meisje wat Lizzy is (ook al vindt ze zichzelf met haar 25ste oud en volwassen) niet bestand is tegen vragen die op het randje balanceren, op doorvragen en invullen van antwoorden? Kind trapte er met open ogen in.
De opmerkingen over slechte seks met Lars zijn lelijk. Ik denk net als jij dat ze er is ingetrapt. Ze werd er ook op aangesproken op dat ze niet zo saai mutserig moest zijn - wat ze nu natuurlijk niet meer wilde zijn.
Ze is te jong om niet beïnvloed te worden in zo'n gesprek, eigenlijk zou ze niet in de situatie moeten komen en dit type interviews niet moeten willen doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven