Entertainment alle pijlers

Married at first sight (RTL4) 2020

05-01-2020 22:08 1745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag 6 januari begint het nieuwe seizoen.
Wie kijkt er met me mee?

Geen spoilers plaatsen graag.
cateye wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:25
Reden: Goede tip van een medeforummer gekregen.
25.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
15-01-2020 16:26
In totaal 6 koppels:
4x m/v
1x m/m
1x v/v
Vind het wel leuk dat er een v/v koppel komt. Weer eens wat anders.
BowGirl35 schreef:
15-01-2020 16:36
Vind het wel leuk dat er een v/v koppel komt. Weer eens wat anders.
Vind ik ook! :)
Alle reacties Link kopieren
De tekst van Angela de Jong want niet voor iedereen via de link leesbaar:

Vergeet ‘who shot JR’, vergeet Bowien die boven een ravijn bungelde. Vanaf nu is aanstaande bruid Chantal uit Married at First Sight die haar oksels staat te deppen na een fikse paniekaanval de cliffhanger der cliffhangers. Een ultieme gevalletje van ‘doet ze het of doet ze het niet’, maar dan gelukkig zonder Peter Jan Rens.

Chantal, die ook al eens in First Dates zat, is de ster van het nieuwe seizoen van het RTL-programma waarin twee vrijgezellen die elkaar nog nooit hebben gezien met elkaar trouwen omdat ze volgens ‘de wetenschap’ de perfecte match zijn. Ze is de droom van elke maker én kijker van reality- dan wel datingprogramma’s.

Dat komt niet alleen door haar uiterlijk, al helpen de schoenpoetszwarte wenkbrauwen onder helblond haar, lichaamsvullende tatoeages en fikse nepborsten natuurlijk wel mee. Maar het ligt vooral aan wat ze allemaal uitkraamt. Er zit geen enkele filter of rem op.
Wie roept er nu de eerste de beste aflevering tegen presentator Carlo Boszhard, in een rij tussen honderden andere liefdezoekende kandidaten, dat het schaamhaar van haar toekomstige vent er direct vanaf gaat? Chantal dus. Toen ze een paar scènes later hoorde dat ze echt gaat trouwen, gilde ze pardoes: ,,Krijg de cholera.’’ En toen moest de paniekaanval op de grote dag nog komen.

Het kan niet anders of ze krijgt een glansrol in de TV Kantine komend seizoen. Carlo staat nota bene met zijn neus bovenop het studiemateriaal. Ik hield mijn hart vast toen bekend werd dat hij de veel minder uitbundige Peter van der Vorst verving als presentator. Ging het nu niet allemaal om clown Carlo draaien in plaats van de deelnemers? Maar dat valt me alles mee. Het programma kan zijn theatrale gebaren en wat meer tongue in cheek benadering goed hebben.

Ook ben ik als een kind zo blij dat RTL het programma naar buitenlands voorbeeld meer dagen per week uitzendt. Je moet er als kijker toch niet aan denken om een hele week met de vraag rond te lopen of Chantal inderdaad de kuierlatten neemt terwijl haar Henk al zenuwachtig voor het altaar staat te dralen?

Gisteravond leek het eindelijk voor de bakker. De trouwambtenaar had Henk ten overstaande van al zijn dierbaren, vrienden en aanstaande schoonfamilie verordonneerd dat hij niet mag smakken van zijn bruid. Hij had haar teruggepakt door een boodschappenlijstje voor te lezen in plaats van zijn zelfgeschreven trouwbeloftes. Maar vlak voor Chantal dan eindelijk ‘ja’ kon zeggen, klonk er ‘ho, wacht’ uit de zaal.

Ik zal vast niet de enige zijn die op dat moment even dacht: krijg de…
Ik vind al die tatoos de hele jurk verpesten ziet er echt niet uit en ik heb echt geen hele aan tatoos.
En ze is nog klaar. Er komen meer tatoeages.
Vlinder1963 schreef:
15-01-2020 17:55
Ik vind al die tatoos de hele jurk verpesten ziet er echt niet uit.
De jurk zelf ziet er ook niet uit. Pino in het wit
Julus schreef:
15-01-2020 17:57
En ze is nog klaar. Er komen meer tatoeages.
Als het goed is heeft ze dan deze trpuwjurk niet meer aan ;-)
Vlinder1963 schreef:
15-01-2020 18:03
Als het goed is heeft ze dan deze trpuwjurk niet meer aan ;-)
Roep dat niet te hard :roll:
Julus schreef:
15-01-2020 18:06
Roep dat niet te hard :roll:
:proud:
Die zien we straks bij a second chance. Dat is de restantenbak van de vorige MAFS.
Ook Henk deed al eerder mee aan een datingprogramma

https://www.mooiboxtel.nl/nieuws/algeme ... oekt-vlam-
Wat is die dochter van Chantal leuk! En knap ook trouwens. Echt een heel ander type dan haar moeder.
Mee eens. Haar beide kinderen zijn rustig en beleefd. Ik heb het idee dat zij hun moeder altijd stabiel moeten houden.
watdachtjehiervan schreef:
15-01-2020 18:39
Wat is die dochter van Chantal leuk! En knap ook trouwens. Echt een heel ander type dan haar moeder.
Qua uiterlijk dan, qua innerlijk vertoont ze nu al dezelfde trekjes als haar moeder.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-01-2020 18:45
Mee eens. Haar beide kinderen zijn rustig en beleefd. Ik heb het idee dat zij hun moeder altijd stabiel moeten houden.
Mijn dochter zei het gisteren nog:
lijkt me verschrikkelijk als je zo'n instabiele moeder hebt, terwijl je zelf al een bijna volwassen stabiele vrouw bent.
watdachtjehiervan schreef:
15-01-2020 18:39
Wat is die dochter van Chantal leuk! En knap ook trouwens. Echt een heel ander type dan haar moeder.
Die moeder van Chantal oogt ook als een leuke vlotte dame.
Because schreef:
15-01-2020 19:27
Mijn dochter zei het gisteren nog:
lijkt me verschrikkelijk als je zo'n instabiele moeder hebt, terwijl je zelf al een bijna volwassen stabiele vrouw bent.
Ja he. Omgekeerde wereld. Parentificatie en dat is niet heel goed voor die kinderen. Voor je moeder moeten zorgen omdat ze emotioneel niet zo sterk is.
kindrebel schreef:
15-01-2020 19:34
Die moeder van Chantal oogt ook als een leuke vlotte dame.
Ja en ze lijkt me ook een stevige tante
Mentaal gezien. Chantal was denk ik een hele rebelse puber.
deenje schreef:
14-01-2020 20:42
Zelfs zeiken over het bruidsboeket. Arme, arme Henk .....
Dit. Wat gênant was dat zeg. Zegt heel veel over haar karakter.
Julus schreef:
15-01-2020 18:45
Mee eens. Haar beide kinderen zijn rustig en beleefd. Ik heb het idee dat zij hun moeder altijd stabiel moeten houden.
Ja, en qua uiterlijk zien Chantal’s kinderen en haar moeder er ook helemaal niet ordinair uit, itt haarzelf. Het is net alsof als zij uit een andere familie komt :proud:
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
15-01-2020 20:48
Dit. Wat gênant was dat zeg. Zegt heel veel over haar karakter.
Terwijl het een prachtig boeket was! Maar goed, kan je smaak niet zijn, maar ipv meteen zeiken kun je ook gewoon even wat algemeen positiefs zeggen.
minnimouse schreef:
15-01-2020 20:52
Terwijl het een prachtig boeket was! Maar goed, kan je smaak niet zijn, maar ipv meteen zeiken kun je ook gewoon even wat algemeen positiefs zeggen.
Je kunt ook gewoon blij zijn dat iemand de moeite neemt om iets voor je uit te zoeken, sommige mensen gedragen zich zo verwend.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
15-01-2020 20:52
Terwijl het een prachtig boeket was! Maar goed, kan je smaak niet zijn, maar ipv meteen zeiken kun je ook gewoon even wat algemeen positiefs zeggen.
Ik vond ‘m ook niet mooi. Super ouderwets bosje. Maar door d’r over te zeiken gaat ‘ie niet mooier worden. Ik leer m’n kinderen altijd: als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je er ook voor kiezen om gewoon je mond te houden.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
15-01-2020 20:55
Je kunt ook gewoon blij zijn dat iemand de moeite neemt om iets voor je uit te zoeken, sommige mensen gedragen zich zo verwend.
Ja precies.
Ze heeft volgens mij enorme controlebehoefte. Daarom ook die paniekaanvallen, omdat ze geen idee had wat er zou gebeuren. Zolang zij de controle heeft of weet wat er gebeurt, ervaart ze rust. Pas toen ze tegenover Henk stond, kon ze kalm die belofte lezen. Voor die tijd was er paniek.
Het blijkt ook uit het plaatje wat ze heeft in haar hoofd van een man. De kritiek op het boeket ( niet zelf uitgezocht) en de paniek toen die jurk er anders bij hing dan in de winkel.

Het zou mij ook niks verbazen als ze ....... heeft. Past in het plaatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven