Married at first sight (RTL4) 2020
maandag 3 februari 2020 om 20:43
Haha.Calamitycat schreef: ↑03-02-2020 20:38Is dit de cursus hoe zet ik mezelf zo snel mogelijk voor paal in het Turks?
En dan ook nog over zichzelf zeggen dat ze er zo lekker uitziet
maandag 3 februari 2020 om 20:48
maandag 3 februari 2020 om 21:04
Wat een gedoe dat vrijgezellenfeestje. Is er naast die vriendinnen nog wel plaats voor een man?
José' s jurk maakte haar zo oud. Die grijzige uitgroei leek ook wat onverzorgd.
Wat ben ik negatief! Dan ga ik nog even verder: ik vind Kimberly ook wat oud voor haar leeftijd. Wel heel mooie lieve leuke vlotte vrouw.
José' s jurk maakte haar zo oud. Die grijzige uitgroei leek ook wat onverzorgd.
Wat ben ik negatief! Dan ga ik nog even verder: ik vind Kimberly ook wat oud voor haar leeftijd. Wel heel mooie lieve leuke vlotte vrouw.
maandag 3 februari 2020 om 21:09
Calamitycat schreef: ↑03-02-2020 21:07Lichtgevende penissen op het trouwfeest van een homostel. Hoe toepasselijk.
Eigenlijk vind ik alles in deze aflevering vreselijk genant: het gesprekje tussen Chantal en de Turkse meneer, het gezeur van Sanne over dat ijsje, "Seks met die kale", het vrijgezellenfeestje van Ferry (die ik trouwens op Negan (uit The Walking Dead) vind lijken) en natuurlijk de piemels. En dan zit ik maar half te kijken.
maandag 3 februari 2020 om 21:17
Mee eens. Ik hoop dat ik mijn tenen nog rechtgebogen krijg straks.nerdopviva schreef: ↑03-02-2020 21:09Eigenlijk vind ik alles in deze aflevering vreselijk genant: het gesprekje tussen Chantal en de Turkse meneer, het gezeur van Sanne over dat ijsje, "Seks met die kale", het vrijgezellenfeestje van Ferry (die ik trouwens op Negan (uit The Walking Dead) vind lijken) en natuurlijk de piemels. En dan zit ik maar half te kijken.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Irrational fear that the cats are up to something