Entertainment alle pijlers

Married at first sight ( Second change )

31-03-2020 00:57 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks over vinden maar kijkt hier iemand het ?

Tot nu toe vind ik het best leuk maar ik erger me echt enorm aan die Cemal Die nu met Maxima gekoppeld is voor zover..
En ik vraag mij echt af wat die veel jongere en goed uitziende vrouw ziet in Marcel ?
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me juist aan maxime. Wat een oppervlakkig mens is dat toch.
En die jonge blom van marcel klopt natuurlijk niets van. Maar ze heeft hem al helemaal in de pocket.
Alle reacties Link kopieren
Second Change?
We used to be friends...
Er liep al een topic over.
Alle reacties Link kopieren
Het topic dat al liep is toch dat redelijk stille MAFS-topic, of is er nog eentje?

Ik vind Maxime ook niet leuk. Weinig inhoud. Zelfde geldt voor Marcel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gemist. Is het al lang bezig? Welke zender en dag?
winkelfanaat schreef:
31-03-2020 10:26
Ik heb het gemist. Is het al lang bezig? Welke zender en dag?
Videoland. Elke maandag komt een nieuwe aflevering online.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
31-03-2020 10:44
Videoland. Elke maandag komt een nieuwe aflevering online.
:|
Alle reacties Link kopieren
Ah topic! Kon het ook niet vinden, er loopt wel eentje over Marriet at frist sight maar kon niet de second chance vinden.
Dit is wel een leuk concept tot nu toe, nu bezig met aflevering 4.
In begin waren experts wel betrokken, nu weer op afstand terwijl het daten en elkaar verder leren kennen bij deze mensen een expert erbij wel slim lijkt.

Julia: nou echt, Marcel lijkt meer het uiterlijk achterna te gaan tot nu toe dan wat daadwerkelijk bij hem past.
Alle reacties Link kopieren
Als een man mag kiezen uit 6 vrouwen, waarvan 4 van middelbare leeftijd, en 2 jonge vrouwen, waarvan één heel mooi en sexy.... rara, wie gaat hij dan kiezen? :facepalm:

Het is komisch om te zien hoe het programma de schone schijn ophoudt, en hoe 'de experts' denken dat dit nog bij te sturen valt. Dit ziet zelfs een blind paard nog van mijlenver aankomen.

Ook Marcel's keuzemotivatie voel je op je klompen aankomen. Hij zal voor haar kiezen vanwege "de goeie gesprekken" en omdat hij met háár "de beste klik heeft". :biggrin:
noesa wijzigde dit bericht op 03-04-2020 16:17
56.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doet die cemal mee voor de fame. Hij zat ook in de Villa.

Die Marcel lijkt mij echt een zeurzak. In de supermarkt hoe hij reageerde dat sommige dames wat sneller liepen. Ik zou zo afgeknapt zijn. Hij voelt zich heel wat met al die dames en dan met name de jongere grietjes. Brrrr
Alle reacties Link kopieren
Jazeker doet die cemal mee voor de fame. Alsof hij op die meid zou vallen. En zij is zo oppervlakkig. 80 keer zeggen dat hij knap is en haar vriendinnen hem knap zouden vinden. Pfffff tienergedrag sorrie.
Die marcel is ook erg ja, geen zak aan. Alsof die jonge knappe griet op hem zou vallen. Natuurlijk is uiterlijk niet alles, vind ik zelf ook. Maar hij heeft ook niet iets wat hem bijzonder of aantrekkelijk maakt. Echt triest om te zien dat beide deelnemers er met open ogen intuinen.

Ik vind die mo van milly lijken op ross van friends:)
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
03-04-2020 13:51
Jazeker doet die cemal mee voor de fame. Alsof hij op die meid zou vallen. En zij is zo oppervlakkig. 80 keer zeggen dat hij knap is en haar vriendinnen hem knap zouden vinden. Pfffff tienergedrag sorrie.
Die marcel is ook erg ja, geen zak aan. Alsof die jonge knappe griet op hem zou vallen. Natuurlijk is uiterlijk niet alles, vind ik zelf ook. Maar hij heeft ook niet iets wat hem bijzonder of aantrekkelijk maakt. Echt triest om te zien dat beide deelnemers er met open ogen intuinen.

Ik vind die mo van milly lijken op ross van friends:)
Mo van Milly zat ook al in first dates:)
Alle reacties Link kopieren
Haha ja Ross he, vond ik dus ook al! En ik had hem ook al eerder gespot in first dates. Milly heeft zelf ook mee gedaan in first dates.
Alle reacties Link kopieren
Wat een triestheid dan eigenlijk. Zo veel aandacht nodig. Ik zou daar op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Zei shirley nu 'u' tegen die vriend van Marcel??
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja!

Wat was Marcel tenenkrommend deze aflevering, dat hij moest huilen omdat hij nu een keer aan zichzelf moest denken.. En dat moment dat Sherylee zei dat hij mooie ogen had en hij reageerde met "ja, dat zeggen wel meer". :proud:
Alle reacties Link kopieren
Och, wat zit die gast vol van zichzelf! Hij praat alleen maar over wat hij wil, wat hij vindt en hoe hij is en praat dan in 3e persoon.

Dat huilen-stukje heb ik nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Marcel is een eng mannetje.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Alle reacties Link kopieren
Mo slaat telkens wat de plank mis met z'n acties en vragen, zielig..
Alle reacties Link kopieren
Wat zit hij nu te bleren dan, oh my

Als je denkt dat het niet erger kan, laat hij dit zien. Hij kiest voor zichzelf, nou gefeliciteerd. Jankerd.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
06-04-2020 20:27
Wat zit hij nu te bleren dan, oh my

Als je denkt dat het niet erger kan, laat hij dit zien. Hij kiest voor zichzelf, nou gefeliciteerd. Jankerd.
Wel hilarisch momentje onder de vrouwen daarna. Iemand vraagt wat hij nou precies zo moeilijk vindt. Sherylee antwoordt daar dan iets op van dat Marcel de rest niet wil teleurstellen, maar ze wordt direct afgekapt door een andere vrouw die roept dat Marcel zelf moet antwoorden. Heerlijk. :D
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
06-04-2020 21:34
Wel hilarisch momentje onder de vrouwen daarna. Iemand vraagt wat hij nou precies zo moeilijk vindt. Sherylee antwoordt daar dan iets op van dat Marcel de rest niet wil teleurstellen, maar ze wordt direct afgekapt door een andere vrouw die roept dat Marcel zelf moet antwoorden. Heerlijk. :D
:proud: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
06-04-2020 19:45
Zei shirley nu 'u' tegen die vriend van Marcel??
Jaaaa viel me ook op!!!! Whaha zo dom.
Hij hoort straks wel in haar vriendengroep;)

Wat een lachwekkende tv dit. Zn vrienden waren zo te zien ook erg onder de indruk van sheraly.
En marcel.ook over dat stukje toen ze hen te drinken vroeg. 'Dat deze vrouwen nog bestaan maar ze bestaan nog' pfff.
Eng mannetje inderdaad. Hij zou, als het straks binnen een dag uit is met sheraly, mee kunnen met zo n groepsreis om vrouw te kiezen in het oostblok. Daar is hij precies het type voor.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Het lijkt me vrij normaal dat je aan gasten vraagt wat ze willen drinken, maar Marcel heeft dit volgens mij nog nooit meegemaakt.. Heeft hij überhaupt wel eens een relatie gehad?

Marcel is de dikkige buurman waar je best een leuk gesprekje over het weer of de tuin mee kan voeren, maar verder zit er weinig in
Overigens vind ik SherryLee ook wel het leukst van alle vrouwen, ze doet vrij naturel ( gespeeld of niet, ze komt wel echt over). Maar valt zo'n jonge meid nu echt op een man als Marcel?
Grappig dat ze zei tegen de andere dames dat ze marcel in de auto een compliment had gegeven over zijn kleding
De volgende dag komt marcel de kamer binnen lopen in een slechtzittende spijkerbroek en overhemd, en een van de vrouwen heeft het onthouden en roept: Wat zie je er netjes uit....
Hij was totaal underdressed bij de anderen

En dan dat gejank als hij iemand moet kiezen, ik zou daar op afknappen iemand die gaat zitten snotteren dat hij nu eindelijk voor zichzelf kiest. Zo onaantrekkelijk.
En dan weer zo'n zweeftiep dat roept: het gevoel mag er zijn... o_o

Ik vind van de vrouwen alleen die ene blonde wat dikkere leuk voor hem, dat lingeriemodel vind ik niks, dat grijze muisje met die krullen heb ik nog niks horen zeggen en die andere jonge meid, Rochelle ofzo, die is veel te wanhopig


Maxime: Cemal is zo enorm oppervlakkig. Patrick wederom de gezellige buurman, Leroy en Remi zou allebei wel wat kunnen zijn

Milly: Mo is veel te afwachtend, de weduwnaar vond dat Milly op zijn vrouw leek, daar zou ik direct de kriebels van krijgen. Raymond is hyper maar past wel

Kortom, ik heb me weer vermaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven