Married at First Sight seizoen 3

maandag 26 februari 2018 om 17:26
Ruim 900 singles hebben zich aangemeld voor het derde seizoen van dit liefdesexperiment. Seksuologe Ingeborg Timmerman, bioloog Patrick van Veen en psycholoog Jean Pierre van de Ven onderzoeken en analyseren de kandidaten in de hoop dat er weer perfecte matches gemaakt kunnen worden.
Elisa & Yordi
Marcel & Christel
Patrick & Bas
Ron & Tamara
Elisa & Yordi
Marcel & Christel
Patrick & Bas
Ron & Tamara
anoniem_291793 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 10:06
43.12% gewijzigd
maandag 2 april 2018 om 19:29
Dan moet je überhaupt niet meedoen dus.Blondie456 schreef: ↑02-04-2018 17:24Ik zou toch echt niet blij zijn als ze mij zouden koppelen aan iemand met zo'n hoog gay gehalte.

maandag 2 april 2018 om 19:41
Ja, kwam ik op door de commercial van Peugeot 108. Werd de opvolger van Freddy Mercury genoemd.

maandag 2 april 2018 om 23:06
Ron doet me denken aan Wibi met de piano. Die vind ik ook leuk en apart. Met een prima familieband.johnnyswim schreef: ↑02-04-2018 20:47oh.. dat zie ik toch anders.. ik ben vroeger nooit wild geweest van freddy, al ben ik met het ouder worden wel heel anders zijn zijn muziek gaan luisteren... maar ik ben écht geen fan van mika
over mafs: ik denk niet dat Christel en Marcel meer gaan worden dan vrienden en ik vind ron als 1 van de weinigen geloof ik wel leuk, het moet je type zijn dat wel, maar volgens mij lieve jongen. gewoon beetje socially awkward
Wat Mika betreft. Ik vind een nummer zoals Killer Queen zoveel beter dan Grace Kelly. Vocaal kan hij veel. Net als Freddy.
Queen is er 25 jaar later nog steeds. Zonder Peugeot 108 had ik geen Mika gehoord.
Ik zat vanavond klaar voor MAFS, maar is morgen pas.

dinsdag 3 april 2018 om 09:02
Wat een ongemakkelijke man is die Ron. Is er iets mis met hem?
Hij lijkt wel een beetje op die Wibi, die is ook niet helemaal 100. Zo infantiel.
Ik vind Christel een vreselijk zeikwijf. Echt in alles. Een oude afgetrokken kop (hij ook daar niet van) en echt een ouwe zuurpruim. Ik snap wel dat die nog alleen is. Die heeft haar eisen veel te hoog staan en is zelf ook bepaald niet gods gift aan de wereld zeg maar.
Bah!
Die 2 mannen vind ik enig. Die redden het wel. In ieder geval voorlopig.
Die Yordi en Elisa weet ik niet. Ik vind hem echt heel sympathiek. En haar een ijskonijn maar ze lijkt wat te ontdooien. Ben wel gefascineerd door haar beugel telkens. Mien god.
Hij lijkt wel een beetje op die Wibi, die is ook niet helemaal 100. Zo infantiel.
Ik vind Christel een vreselijk zeikwijf. Echt in alles. Een oude afgetrokken kop (hij ook daar niet van) en echt een ouwe zuurpruim. Ik snap wel dat die nog alleen is. Die heeft haar eisen veel te hoog staan en is zelf ook bepaald niet gods gift aan de wereld zeg maar.
Bah!
Die 2 mannen vind ik enig. Die redden het wel. In ieder geval voorlopig.
Die Yordi en Elisa weet ik niet. Ik vind hem echt heel sympathiek. En haar een ijskonijn maar ze lijkt wat te ontdooien. Ben wel gefascineerd door haar beugel telkens. Mien god.

dinsdag 3 april 2018 om 09:06
Het is dat jij mij voor bent maar idd: ik dacht precies hetzelfde!padme84 schreef: ↑02-04-2018 11:08Het is niet zo zeer mijn gay-dar die af gaat bij Ron. In mijn ogen is het een typische autist...gemaakte maniertjes, ongemakkelijk spreekwoorden, maakt zich tijdens zijn geïmproviseerde speech vooral druk of het grammaticaal wel klopt etc. Niks mis met een autist (ben er zelf ook één), maar vind het wel grappig dat het vooral gezien wordt als dat hij homo zou zijn![]()

dinsdag 3 april 2018 om 09:42
Met een autistische zoon herken ik vaak wel trekjes, maar dat heb ik hier nog niet echt gezien en wat ik al helemaal niet geloof is dat een autistisch persoon aan dit programma mee zou willen doen. Als er iets belangrijk is dat is het voorspelbaarheid en dat is dit programma alles behalve. Zo'n suprise party zou je mijn zoon ook geen plezier mee doen, die wil alles van te voren weten en zou in de stress schieten bij al deze onverwachte dingen. Ik zou dan nog eerder aan ADHD denken en sociaal niet zo handig. Mijn zoon met ADHD zou dit wel geweldig vinden en ook telkens nieuwe uitdagingen en onverwachtse dingen. Dit past beter bij zijn omschrijving.
dinsdag 3 april 2018 om 10:26
Ron kan je type niet zijn, maar hem 'niet helemaal 100 noemen' gaat nergens over.Yggdrasil- schreef: ↑03-04-2018 09:02Wat een ongemakkelijke man is die Ron. Is er iets mis met hem?
En gefascineerd door een beugel? Nog nooit een beugel gezien misschien?

dinsdag 3 april 2018 om 12:32
Nee, want Wibi Ron is veel jonger dan 100.
100% is misschien bedoeld?
Ik denk juist dat zij het stel zijn met de grootste kans om bij elkaar te blijven.
Yordi heeft tattoos en dat vind ik vreemd, want modellen en acteurs moeten met alle modetrents en rollen mee kunnen doen. Zelfs piercing kan je dan beter niet hebben. (Doutzen is ook nog eens interessant en leuk om naar te luisteren.
)
100% is misschien bedoeld?
Ik denk juist dat zij het stel zijn met de grootste kans om bij elkaar te blijven.
Yordi heeft tattoos en dat vind ik vreemd, want modellen en acteurs moeten met alle modetrents en rollen mee kunnen doen. Zelfs piercing kan je dan beter niet hebben. (Doutzen is ook nog eens interessant en leuk om naar te luisteren.

dinsdag 3 april 2018 om 13:11
Ik snap ook dat Elisa nog een" ijskonijn" is. Ik noem het meer gereserveerd en vind daar niets mis mee. Ze kent die man niet, moet ze dan zo fake gaan doen als Christel? Ik verwacht dat Elisa steeds meer haar ware ik laat zien als ze hem leert kennen en vertrouwen.
Persoonlijk snap ik types als Christel niet. Meteen super amicaal doen als je elkaar niet kent. ( En dan achter z'n rug voor de camera zeiken).
Persoonlijk snap ik types als Christel niet. Meteen super amicaal doen als je elkaar niet kent. ( En dan achter z'n rug voor de camera zeiken).
dinsdag 3 april 2018 om 14:44
Elisa is afwachtend, een kat-uit-de-boom-kijker volgens mij. Ik herken het wel. Ik ben ook niet iemand die meteen het achterste van de tong laat zien. Als je zo niet bent, dan kun je ook niet faken dat je het wel bent.juliadenders schreef: ↑03-04-2018 13:11Ik snap ook dat Elisa nog een" ijskonijn" is. Ik noem het meer gereserveerd en vind daar niets mis mee. Ze kent die man niet, moet ze dan zo fake gaan doen als Christel? Ik verwacht dat Elisa steeds meer haar ware ik laat zien als ze hem leert kennen en vertrouwen.
We zullen zien wat er gebeurt.

dinsdag 3 april 2018 om 15:26
Wil jij zo vriendelijk zijn om mijn quotes in de originele tekst te laten?johnnyswim schreef: ↑03-04-2018 12:51die volg ik niet, heb ik iets gemist met doutzen?
kijkt er iemand overigens nog ALLE andere versies van mafs? de Belgische bijvoorbeeld, vind ik tot nu toe steeds de leukste
Dit is niet van mij, maar door jou toegevoegd en jouw idee.
Doutzen heeft een aantal interviews gegeven over wat er nodig is om model en actrice te zijn.dat zie ik ook en, ik zie niets autistisch in deze jongen. zijn vrienden zeggen allemaal hetzelfde (en ik vind zijn vriendengroep best sociaal, emotioneel volwassen en evenwichtig overkomen, mind the 2 minutes airtime)
Dat heeft zij namelijk allebei op CV staan.
Ik geloof niet dat zij eicellen of rammelaar of de namen van haar kinderen op haar benen heeft laten vast pinnen met inkt.
Yordi ambieert een carrière en dat kan je n=dus niet serieus nemen.
Ron is geen camera geil mannetje. Ik vind dat hij voor iemand zonder ervaring voor de camera het redelijk goed doet.
Maar nu wordt ik steeds nieuwsgieriger wie het wel gaan redden als koppel.
Verder veel kijkplezier allemaal.
Ik was vergeten dat een dag te vroeg geen gewone reacties komen.
Buiten spelen. Dat is toch veel leuker? Vind ik wel.

dinsdag 3 april 2018 om 15:37
Yggdrasil- schreef: ↑03-04-2018 09:02
Bah!

Over hem heb ik niet echt een mening.Vind het alleen sneu dat hij aan haar gekoppeld is.
Elisa praat zo ontzettend irritant.Vriend praat haar elke keer na.Vreselijk.
Dat komt toch niet door die beugel?
Heb zelf ook een beugel en tong piercing gehad maar heb echt nooit zo apart gepraat.
anoniem_357433 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 18:29
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.73% gewijzigd

dinsdag 3 april 2018 om 16:09
Ik vind wel dat ze rekening moeten houden met de wensen van de deelnemers. Ik vind het bv dom om Christel aan Marcel te koppelen terwijl Christel heel duidelijk heeft aangegeven dat ze valt op lange mannen en dat ze mannen die een dialect hebben een grote afknapper vind. Tja en dan komen ze met Marcel aan. Gek he dat Christel niet enthousiast is .
dinsdag 3 april 2018 om 16:24
Het experiment houdt juist in dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Dat is nou het hele eieren eten.Blondie456 schreef: ↑03-04-2018 16:09Ik vind wel dat ze rekening moeten houden met de wensen van de deelnemers. Ik vind het bv dom om Christel aan Marcel te koppelen terwijl Christel heel duidelijk heeft aangegeven dat ze valt op lange mannen en dat ze mannen die een dialect hebben een grote afknapper vind. Tja en dan komen ze met Marcel aan. Gek he dat Christel niet enthousiast is .

dinsdag 3 april 2018 om 16:33
Ik vind het wel dom om te denken dat een match goed zal gaan als je een persoon uit kiest voor iemand die wat haar betreft echte afknappers heeft zoals Marcel.minnimouse schreef: ↑03-04-2018 16:24Het experiment houdt juist in dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is. Dat is nou het hele eieren eten.
Voor mij zouden kale mannen met baarden, tatoo's, piercings en een bril een grote afknapper zijn. Dan ga je toch niet zo'n man voor mij uit kiezen. Dan weet je bij voorbaat al dat het niks kan worden.

dinsdag 3 april 2018 om 16:38
Ze mogen heus wel wat wensen doorgeven, maar als je zo erg afknapt op hoe iemand praat, dan moet je gewoon niet meedoen. Ik snap echt niet dat je dan zogenaamd aan het experiment mee wilt doen.Blondie456 schreef: ↑03-04-2018 16:33Ik vind het wel dom om te denken dat een match goed zal gaan als je een persoon uit kiest voor iemand die wat haar betreft echte afknappers heeft zoals Marcel.
Voor mij zouden kale mannen met baarden, tatoo's, piercings en een bril een grote afknapper zijn. Dan ga je toch niet zo'n man voor mij uit kiezen. Dan weet je bij voorbaat al dat het niks kan worden.

dinsdag 3 april 2018 om 17:21

dinsdag 3 april 2018 om 18:16
+1Blondie456 schreef: ↑03-04-2018 16:09Ik vind wel dat ze rekening moeten houden met de wensen van de deelnemers. Ik vind het bv dom om Christel aan Marcel te koppelen terwijl Christel heel duidelijk heeft aangegeven dat ze valt op lange mannen en dat ze mannen die een dialect hebben een grote afknapper vind. Tja en dan komen ze met Marcel aan. Gek he dat Christel niet enthousiast is .

dinsdag 3 april 2018 om 18:17
En hier ook helemaal mee eens.Blondie456 schreef: ↑03-04-2018 16:33Ik vind het wel dom om te denken dat een match goed zal gaan als je een persoon uit kiest voor iemand die wat haar betreft echte afknappers heeft zoals Marcel.

dinsdag 3 april 2018 om 18:34
Ik ben ook autistisch en zou het (ondanks de grote spanning) nog wel klaar krijgen om me hiervoor op te geven over 6 jaar. Ook als autistisch persoon groei je. Waar ik vroeger compleet in de war zou raken van iets onverwachts kan ik dat nu een stuk beter hebben. Daarnaast weet je wat je hierbij kan verwachten voor een groot deel. Alleen de man zelf weet je niet exact. Daarnaast verschilt iedereen met autisme en hoef je niet per definitie niet van verrassingen te houden om de diagnose autisme te krijgen. ADHD zie ik dan overigens weer totaal niet terug bij Ron.grasklokje schreef: ↑03-04-2018 09:42Met een autistische zoon herken ik vaak wel trekjes, maar dat heb ik hier nog niet echt gezien en wat ik al helemaal niet geloof is dat een autistisch persoon aan dit programma mee zou willen doen. Als er iets belangrijk is dat is het voorspelbaarheid en dat is dit programma alles behalve. Zo'n suprise party zou je mijn zoon ook geen plezier mee doen, die wil alles van te voren weten en zou in de stress schieten bij al deze onverwachte dingen. Ik zou dan nog eerder aan ADHD denken en sociaal niet zo handig. Mijn zoon met ADHD zou dit wel geweldig vinden en ook telkens nieuwe uitdagingen en onverwachtse dingen. Dit past beter bij zijn omschrijving.

dinsdag 3 april 2018 om 19:19
Prima, maar ga dan niet heel verliefd tegen hem aan liggen zwijmellen, dat zou eerlijker TOV Marcel zijn.Blondie456 schreef: ↑03-04-2018 16:09Ik vind wel dat ze rekening moeten houden met de wensen van de deelnemers. Ik vind het bv dom om Christel aan Marcel te koppelen terwijl Christel heel duidelijk heeft aangegeven dat ze valt op lange mannen en dat ze mannen die een dialect hebben een grote afknapper vind. Tja en dan komen ze met Marcel aan. Gek he dat Christel niet enthousiast is .