Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?





Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.



Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.



Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.



Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
Maar ik heb de aflevering gezien.

Als ik goed heb geteld dan zijn er vier bruidsparen bedacht en samen gebracht.

Dat verschil in leeftijd. Dat lijkt dit seizoen een hot item te worden.
Ziektes doet ook weer mee. Formaat is gemiddeld.
Zouden de kandidaten ook willen als ze dat van te voren wisten?

Waar hebben ze die mannen vandaag gehaald?
Eentje met 5 hernia's.
Eentje met een motorongeluk waardoor carrière als politieman voorbij.
Vreemde types zaten er bij. Ja, ik zou ook niet willen trouwen met een vrouw die niet op hoge hakken kan lopen.
Gaan ze vast koppelen aan een boerin op houten klompen. :biggrin:
Birkenstock kan ook nog. Geen nood. Eén oproep en ze hebben zalen vol.

Een studente van 26 die 4 dagen per week werkt.
Een vrouw die gescheiden is met een kind.

Nou ja, broer van tv-kok was ook van de partij.

Welk van deze huwelijken gaat het deze keer redden?
Ik krijg toch wel het idee van een interessant experiment.
Hoe lang geleden zijn de opnames gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Het is maar goed dat er geen match was voor die vreselijke Limburger die het had over vrouwen die niet op hakken kunnen lopen en 'mens, ga eens wat doen'. Pffff .... :facepalm:

De matches lijken me leuk tot nu toe. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Pumps_italiaans schreef:
27-02-2018 23:36
Hoe lang geleden zijn de opnames gemaakt?
Toen ze die ene bescheiden man bij hem thuis vertelden dat hij een match was met een andere man, zag ik bij toeval op de achtergrond dat het 25 oktober was.
minnimouse schreef:
28-02-2018 00:30
Het is maar goed dat er geen match was voor die vreselijke Limburger die het had over vrouwen die niet op hakken kunnen lopen en 'mens, ga eens wat doen'. Pffff .... :facepalm:
Ja tijdens de seks lekker achterover leunen omdat zij het werk kon doen. Vond hij.
Zo'n vrouw moet meteen op zijn gezicht gaan zitten, en haar hoge hakken in zijn ogen planten. Althans, zo zou ik dat bij zo'n type doen.
ZaraZara100 schreef:
28-02-2018 15:34
Toen ze die ene bescheiden man bij hem thuis vertelden dat hij een match was met een andere man, zag ik bij toeval op de achtergrond dat het 25 oktober was.
Ja, zou heel goed kunnen. Ik had in mijn hoofd hangen dat huwelijksreis in november was.
Ergens in maart (3 of 6 maanden later) komen ze aansluitend in beeld voor de keuze om :heart: of :sick: met :blabla: op de bank.
ZaraZara100 schreef:
28-02-2018 15:38
Ja tijdens de seks lekker achterover leunen omdat zij het werk kon doen. Vond hij.
Zo'n vrouw moet meteen op zijn gezicht gaan zitten, en haar hoge hakken in zijn ogen planten. Althans, zo zou ik dat bij zo'n type doen.
Ja, zoveel mannen hadden ze niet. Niet te kieskeurig worden. Misschien is hij reserve. Net als vorig jaar.
Dat koppel met voorkeur voor jong en gekoppeld aan ouder dan voorkeur. Goed voor haar dat hij afhaakte.
Maar jammer van die leuke ervaring van het feest en de reis.
Tip voor de bruidegom (koppel 1) van seizoen 3 die zijn eigen schoenveters niet kan strikken.

Hier is de U-lace in meerdere kleuren te koop: https://cdn.scapino.nl/default/24391.jpg
ZaraZara100 schreef:
28-02-2018 15:38
Ja tijdens de seks lekker achterover leunen omdat zij het werk kon doen. Vond hij.
Zo'n vrouw moet meteen op zijn gezicht gaan zitten, en haar hoge hakken in zijn ogen planten. Althans, zo zou ik dat bij zo'n type doen.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk die mannen samen :heart:
Van Christel raak ik volledig verzuurd.
...
Alle reacties Link kopieren
Die ene man die zo moeilijk zat te doen met het eten, daar aan het strand. Dat zou voor mij echt wel een echte afknapper zijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Oh, die Ron.... zó ongemakkelijk!!
Alle reacties Link kopieren
Niet te doen die Ron.. Hij zegt ook alles 2 keer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat ik Christel ken van een ander programma
Niet geschoten is altijd mis
Marcel lijkt op die ene van Gabbers. Ja, als hij van paarden houdt dan wil zij ze dus wel eten. Alle andere gerechten die specialiteiten zijn

Christel lijkt op iemand van dit forum. Maar de leeftijd is anders.
Zij lijkt ook op iemand die het niet kan zijn. Ze zag er wel erg goed uit tijdens die laatste aflevering. Zij ging alleen voor het feest, de vakantie en de ervaring.
Alleen een man die aan haar ideaal zou voldoen. Die kan ze niet aan zich binden.
Die haakt na 5 minuten al af op dezelfde manier als zij nu met Marcel deed.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 11-04-2018 00:42
0.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
waarom worden er nu 2 topics door elkaar gebruikt ???
Er is er ook 1 speciaal van seizoen 3

entertainment/married-at-first-sight-se ... /403369/27 lukt het zo ???
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik vind het maar vreemd (bizar!) dat Christel nu zegt dat alles nep was en hoe ze Marcel na de ontmoeting die eerste dag zat te knuffelen, kussen enz.
Sorry, maar dat geloof ik dus niet dat je dat op die manier kunt doen als je het vanaf het begin helemaal niks vond... Ze is ongetwijfeld afgeknapt en dat kan. Maar als het vanaf het begin gespeeld was ga je niet iemand steeds aanraken, kussen, knuffelen enz.
Het zou me niks verbazen dat de kandidaten uit #MAFS van dit forum af gehaald worden. Als ik die andere topic lees dan is dat een dominante en overheersende zooi.

Ik reageer op @Miss-Pippilotta.
Op dit forum heb ik ooit een verhaal gelezen van iemand die op Christel lijkt en ook het verhaal over de ziekte. Patrick van Veen sprak zijn verbazing uit over het extreem dominante karakter van Christel. Hij had nog nooit zo iemand mee gemaakt. Toch dan die koppel aan een van de mannen. Er was gebrek aan mannen en veel vrouwen. Mannen op zoek naar een man waren er voldoende.

Door een aantal reacties en het overrulen door een aantal forumgebruikers wordt het warrig gemaakt. Nu zou ik opnieuw moeten kijken om weer zuiver te krijgen wat er gezegd is en wat de gebruikers hier vinden. Daar zit een hele groep die alles vooruit kijken en met die "wetenschap" dus aan het posten zijn.

Ja, is vreemd en raar wat die Christel allemaal doet. Maar niet vreemder dan een aantal poster op het andere topic doet.
Maar als je wil vragen wat en hoe. Op het andere topic reageren ze anders.

Jammer dat het derde seizoen niet in ditzelfde topic door kon gaan.
Hier vond ik het fijner, omdat ook de vorige seizoenen erbij gehaald konden worden. Terug lezen zonder vi zoekmachine zoals google.
Ik zocht gisteren naar "bruin spul" op een boom. Kreeg ik allemaal zoekresultaten met vagina en afscheiding. :facepalm:
Wel grappig, maar ook lastig als ik iets anders wil vinden.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 15-04-2018 22:22
0.48% gewijzigd
Bitje93 schreef:
10-04-2018 23:57
Ik heb het idee dat ik Christel ken van een ander programma
Ik vind haar lijken op André Hazes senior.
Alle reacties Link kopieren
Was dit het topic van seizoen 1? Ik wou even melden dat Patty en Bram een baby krijgen! Meisje word deze zomer verwacht.

:heart:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
07-04-2019 22:16
Was dit het topic van seizoen 1? Ik wou even melden dat Patty en Bram een baby krijgen! Meisje word deze zomer verwacht.

:heart:
Dat staat in het zwangerschapstopic ;-)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-04-2019 22:17
Dat staat in het zwangerschapstopic ;-)

Jaaa sjonge, daar kijk ik nooit *gaat op zoek naar het zwangerschapstopic* :whut:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven