Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
Tjezus, wat vals

*ik durfde wel*
Even een tvp

En MV ik had ook gelijk een zwak voor die zoon van Ika. Weet z'n naam ook niet meer en zie ook altijd alleen vanaf 19u. Vind dit trouwens ook een leuke jury, allemaal veel leuker dan dat Canada was.
jaaa dat is een leuk jongetje! met die prachtige pannacotta, super smaakvol gepresenteerd en blijkbaar ook heerlijk! had helemaal geen oosterse naam, zeg: jeffrey, maar dan anders. ga deze serie volgen, leuk!
quote:safari schreef op 07 september 2015 @ 22:28:

jaaa dat is een leuk jongetje! met die prachtige pannacotta, super smaakvol gepresenteerd en blijkbaar ook heerlijk! had helemaal geen oosterse naam, zeg: jeffrey, maar dan anders. ga deze serie volgen, leuk!Ik dacht iets als Raymond,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kijk ook..ZOOO leuk!
Ja!!! We zijn weer begonnen, gisteren eerste half uur gemist, maar nu staat de recorder goed, dus we kunnen er tegenaan!
Even de eerste aflevering terugkijken

Ik raak in het voorstukje al geïrriteerd door "read the recipe read the recipe read the recipe" van Marco Pierre White
Tjezus, wat vals
Wat een lieverd, die Indonesische jongen
Tjezus, wat vals
*meehuil-alarm*
Tjezus, wat vals
Ben er vanavond niet bij, kijk later mss even terug
Ik ben er ook weer ! Heb NZ overgeslagen, maar ik zit hier weer klaar voor. Leuk !!

was bijna te laat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voorrondes kan ik niks mee. Ik wil me hechten. Haha
ik ben er ook,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
pfffft hard gewerkt, maar ik ben er!
baardmans is wel leuk!
Het ziet er wel lekker uit deze hapjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 18:36:

Voorrondes kan ik niks mee. Ik wil me hechten. HahaOh die jongen van gister heb ik mij al aan gehecht, wat een leukertje, weet de naam niet, de zoon van Ika. Schreven we gister elders want ik zie mijn posting niet meer staan
Spannend dit
Wel een gedurfd gerecht dat ei.
Hahaha deze is een beetje gek maar wel leuk gek geloof ik
Tjezus, wat vals
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 september 2015 @ 18:52:

[...]

Oh die jongen van gister heb ik mij al aan gehecht, wat een leukertje, weet de naam niet, de zoon van Ika. Schreven we gister elders want ik zie mijn posting niet meer staan We zaten nog in NZ.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven