Masterchef Australië
maandag 23 november 2015 om 19:05
maandag 23 november 2015 om 19:07
quote:friezinnetje2014 schreef op 23 november 2015 @ 19:05:
[...]
oh wist niet dat dat hier niet mocht. Toen er meer voorstanders waren, werd er verder ook niets van gezegd. Iedereen zijn eigen reden om te kijken en fan van koks te zijn.jawel hoor, van mij mag je, maar ik mag het toch niet leuk vinden?
[...]
oh wist niet dat dat hier niet mocht. Toen er meer voorstanders waren, werd er verder ook niets van gezegd. Iedereen zijn eigen reden om te kijken en fan van koks te zijn.jawel hoor, van mij mag je, maar ik mag het toch niet leuk vinden?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 23 november 2015 om 19:12
Och als ik naar Ramsey kijk met zijn herrie in de keuken, of hoe dat programma ook heet, dan snap ik dat er gecommuniceerd moet worden in de keuken, dat de chef moet weten hoe ver iedereen is, maar in dit geval lijkt het me allemaal een beetje overdreven,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 23 november 2015 om 19:13
quote:yasmijn schreef op 23 november 2015 @ 19:10:
Go Marco go Marco go Marco!
Ik zit me nu in te beelden dat de man een schitterend ***ontbijt voor me creëert. Ipv een stom beschuitje. .

Ik had idd bijná daar iets van gezegt, een droog beschuitje mag je houden geef mij maar iets lekker culinairs , weet niet wat hij daaronder verstaat maar ik neem het risico.
Go Marco go Marco go Marco!
Ik zit me nu in te beelden dat de man een schitterend ***ontbijt voor me creëert. Ipv een stom beschuitje. .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 23 november 2015 om 19:13
quote:nlies schreef op 23 november 2015 @ 19:12:
Och als ik naar Ramsey kijk met zijn herrie in de keuken, of hoe dat programma ook heet, dan snap ik dat er gecommuniceerd moet worden in de keuken, dat de chef moet weten hoe ver iedereen is, maar in dit geval lijkt het me allemaal een beetje overdreven,Oh yes! Echt wel
Och als ik naar Ramsey kijk met zijn herrie in de keuken, of hoe dat programma ook heet, dan snap ik dat er gecommuniceerd moet worden in de keuken, dat de chef moet weten hoe ver iedereen is, maar in dit geval lijkt het me allemaal een beetje overdreven,Oh yes! Echt wel