Meer dan verwacht
dinsdag 24 juni 2025 om 17:56
dinsdag 24 juni 2025 om 22:11
Ik heb vanavond de podcast geluisterd. Waarom zegt Fahishta dat ze een alleenstaande moeder is; is de vader helemaal niet meer betrokken bij de opvoeding? Wat jammer. Ze waren duidelijk geen match, maar hij was toch wel op zijn manier zorgzaam en gek op die kinderen, dacht ik toch, en had toch gehoopt dat ze tot co-ouderschap konden komen.
yasminmax wijzigde dit bericht op 24-06-2025 22:15
9.47% gewijzigd
dinsdag 24 juni 2025 om 22:11
https://www.youtube.com/watch?v=Igw3PYv ... OStartpunt
Hier te beluisteren/bekijken trouwens, die podcast
Hier te beluisteren/bekijken trouwens, die podcast
dinsdag 24 juni 2025 om 22:24
Heb jij nummer twee? Wat leuk!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 juni 2025 om 13:16
Een baby verschoon je als er iets in de luier zit, hoe zou jij een natte broek vinden.
Dat jij het zo doet wil niet zeggen dat het niet gek is!
woensdag 25 juni 2025 om 13:20
En jij denkt dat Kia haar baby met een 'natte broek' laat liggen?Didiklaver schreef: ↑25-06-2025 13:16Een baby verschoon je als er iets in de luier zit, hoe zou jij een natte broek vinden.
Dat jij het zo doet wil niet zeggen dat het niet gek is!

donderdag 26 juni 2025 om 21:25
Ja

@ Didiklaver, zoals Olle al schrijft natuurlijk verschoon ik mijn baby als het een natte of vieze broek heeft. Maar dat is niet zo vaak en meestal wordt er geplast rondom voedingen.
Ik ben gezegend met kinderen die gewoon niet zo vaak plassen. Mijn oudste (al jaren zindelijk) plast ook maar 4 á 5 keer per dag en vrijwel nooit in de nacht.
Dus ik vind een kleine hoeveelheid luiers echt niet zo gek...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in