Entertainment alle pijlers

Meer dan verwacht

12-06-2025 20:46 133 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt ook (vooruit)?
Kia•Ora schreef:
24-06-2025 14:06
Mijn baby heeft ook niet zoveel luiers per dag hoor. Krijgt 5 voedingen dus die keren wordt het verschoond en vaak tussendoor of soms in de nacht nog eentje. Dus 5 á 6 per dag is niet zo gek hoor.
Jij komt dan uit op 6 à 7 toch.
Geen motto
Ik heb vanavond de podcast geluisterd. Waarom zegt Fahishta dat ze een alleenstaande moeder is; is de vader helemaal niet meer betrokken bij de opvoeding? Wat jammer. Ze waren duidelijk geen match, maar hij was toch wel op zijn manier zorgzaam en gek op die kinderen, dacht ik toch, en had toch gehoopt dat ze tot co-ouderschap konden komen.
yasminmax wijzigde dit bericht op 24-06-2025 22:15
9.47% gewijzigd
https://www.youtube.com/watch?v=Igw3PYv ... OStartpunt

Hier te beluisteren/bekijken trouwens, die podcast
Kia•Ora schreef:
Mijn baby heeft ook niet zoveel luiers per dag hoor. Krijgt 5 voedingen dus die keren wordt het verschoond en vaak tussendoor of soms in de nacht nog eentje. Dus 5 á 6 per dag is niet zo gek hoor.
Heb jij nummer twee? Wat leuk!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Kia•Ora schreef:
Een baby verschoon je als er iets in de luier zit, hoe zou jij een natte broek vinden.
Dat jij het zo doet wil niet zeggen dat het niet gek is!
Vind het onbegrijpelijk dat Cora en Floris de baby kleding niet eerst wassen, die chemische stof die het stijf houd uit de fabriek is hartstikke schadelijk voor baby’s.
Didiklaver schreef:
25-06-2025 13:16
Een baby verschoon je als er iets in de luier zit, hoe zou jij een natte broek vinden.
Dat jij het zo doet wil niet zeggen dat het niet gek is!
En jij denkt dat Kia haar baby met een 'natte broek' laat liggen? :HA: Dat is echt niet wat ze schrijft. Haar baby heeft niet meer dan 5 a 6 luiers per dag nodig---> LEES----> haar baby heeft maar een 6-tal keer per dag een vieze luier.
feow schreef:
24-06-2025 22:24
Heb jij nummer twee? Wat leuk!!
Ja :love: . Een wolk van een baby en de oudste is de meest trotse grote sibling (ja, ik weet het schande) die er bestaat :love: . Sleurt iedereen naar de baby toe, "kijk, dat is mijn baby", zo aandoenlijk!

@ Didiklaver, zoals Olle al schrijft natuurlijk verschoon ik mijn baby als het een natte of vieze broek heeft. Maar dat is niet zo vaak en meestal wordt er geplast rondom voedingen.
Ik ben gezegend met kinderen die gewoon niet zo vaak plassen. Mijn oudste (al jaren zindelijk) plast ook maar 4 á 5 keer per dag en vrijwel nooit in de nacht.

Dus ik vind een kleine hoeveelheid luiers echt niet zo gek...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven