Entertainment alle pijlers

Meer dan verwacht

12-06-2025 20:46 129 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt ook (vooruit)?
Koffieleut123 schreef:
21-06-2025 15:35
Voor zover ik me kan herinneren had Tatiana een tandenbleekstudio en misschien ook nog een tattooshop? In het eerste seizoen zag je haar nog naar haar werk gaan. Ik vermoed dat ze onder andere daardoor in de schulden terecht is gekomen.
Faillissement van haar zaak zegt ze ergens in de serie inderdaad.
In dit artikel wordt wat meer verteld over de situatie van Tatiana.
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... n-verwacht

Vooralsnog gaat ze niet de schuldsanering in en staat ze onder bewindvoering.

Ik heb respect voor alle gezinnen, maar ook zeker voor Tatiana. In je uppie een drieling opvoeden is niet niets.
Ik vraag me af of Nicole en Kevin over een paar jaar nog bij elkaar zijn.
pina schreef:
20-06-2025 11:21
Ik vond het heel raar dat de baby’s die gedoopt werden niet bij de rest van de dienst waren.

Dit is vast en zeker vanuit de kerk medegedeeld. Die dominee wil natuurlijk niet dat die baby's gaan huilen en de hele dienst 'overnemen'.
80% van die zaal was senioren en je hoeft er maar één te hebben die gaat mopperen dat de dienst niet te verstaan was. :hihi:
yasminmax wijzigde dit bericht op 22-06-2025 10:26
1.38% gewijzigd
Dominee, geen pastoor ;-).

Volgens mij is het gebruikelijk bij PKN dat de baby's niet de hele dienst aanwezig zijn maar door iemand naar binnen worden gebracht.
Phlox24 schreef:
22-06-2025 09:45
Dominee, geen pastoor ;-).
oeps, protestanten, je hebt helemaal gelijk ;-)
De kibbeling lijkt me niet zo geschikt vanwege de grote hoeveelheid zout? Maar voor een keertje moet het kunnen.

Ik merk dat ik Kevin en Nicole niet zo interessant meer vind om te volgen. Natuurlijk is een drieling druk, maar ik denk dus (misschien te makkelijk gedacht hoor) dat dit eigenlijk alleen voor de eerste 4 jaar geldt. Daarna is het toch vergelijkbaar met andere mensen die drie kinderen hebben? Nou zijn de meisjes bij Kevin en Nicole wel erg baby-achtig nog steeds. Ze zijn al 5 en worden echt nog met alles geholpen lijkt het. Mijn dochter van 5 lijkt echt een stuk ouder, ook qua taalgebruik en manier van praten enzo. En zelf fietsen is ook een kwestie van gewoon veel vaker doen. Maar dat zie ik in heel veel gezinnen. De bakfiets is een fantastische uitvinding maar je creëert wel snel luie kinderen die niet goed kunnen fietsen.
Net de aflevering gezien van Tatiana haar verjaardag. Wat fijn dat ze zo'n netwerk heeft. Maar wat een enthousiaste mensen allemaal, wel heel druk voor de kinderen. Helaas kopen ze ook veel rotzooi (chinese meuk), ik kan dat niet zo goed aanzien. De kans dat die zooi door kinderhanden is gemaakt is gewoon groot.
Phlox24 schreef:
22-06-2025 12:22
Net de aflevering gezien van Tatiana haar verjaardag. Wat fijn dat ze zo'n netwerk heeft. Maar wat een enthousiaste mensen allemaal, wel heel druk voor de kinderen. Helaas kopen ze ook veel rotzooi (chinese meuk), ik kan dat niet zo goed aanzien. De kans dat die zooi door kinderhanden is gemaakt is gewoon groot.
Ja en synthetisch dus erg brandbaar en waarschijnlijk gebruik van veel giftige verfstoffen.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
22-06-2025 12:46
Ja en synthetisch dus erg brandbaar en waarschijnlijk gebruik van veel giftige verfstoffen.
Ook dat. Gezond is het zeker niet. De kleding is ook helemaal niet comfortabel lijkt mij.
Minik schreef:
22-06-2025 11:57
De kibbeling lijkt me niet zo geschikt vanwege de grote hoeveelheid zout? Maar voor een keertje moet het kunnen.

Ik merk dat ik Kevin en Nicole niet zo interessant meer vind om te volgen. Natuurlijk is een drieling druk, maar ik denk dus (misschien te makkelijk gedacht hoor) dat dit eigenlijk alleen voor de eerste 4 jaar geldt. Daarna is het toch vergelijkbaar met andere mensen die drie kinderen hebben? Nou zijn de meisjes bij Kevin en Nicole wel erg baby-achtig nog steeds. Ze zijn al 5 en worden echt nog met alles geholpen lijkt het. Mijn dochter van 5 lijkt echt een stuk ouder, ook qua taalgebruik en manier van praten enzo. En zelf fietsen is ook een kwestie van gewoon veel vaker doen. Maar dat zie ik in heel veel gezinnen. De bakfiets is een fantastische uitvinding maar je creëert wel snel luie kinderen die niet goed kunnen fietsen.
Net de laatste aflevering gezien. En viel me juist op dat 1 vd meiden met een boek 'dagboek ve muts' liep. Dat vond mijn dochter in groep 8 pas leuk. Gaat toch ook over meid op de middelbare school.... Dat vond ik juist wel weer apart.
Minik schreef:
Ik merk dat ik Kevin en Nicole niet zo interessant meer vind om te volgen. Natuurlijk is een drieling druk, maar ik denk dus (misschien te makkelijk gedacht hoor) dat dit eigenlijk alleen voor de eerste 4 jaar geldt. Daarna is het toch vergelijkbaar met andere mensen die drie kinderen hebben?
Ik denk zelfs dat een drieling van 4 jaar makkelijker is dan 3 kinderen in de leeftijd van 0,2 en 4 jaar. Niet dat het een wedstrijd is maar daardoor vind ik het ook minder leuk om naar te kijken.
Mijniebelle schreef:
21-06-2025 18:02
Ik vraag me af of Nicole en Kevin over een paar jaar nog bij elkaar zijn.
Ik heb ook zo mijn vermoedens van niet.
Minik schreef:

Leren fietsen is nou precies iets dat lastiger is met een meerling. Hetzelfde geldt voor fietsen in het verkeer met je meerling. Het is nogal een verschil of je er eentje of drie in de gaten moet houden.
pina schreef:
23-06-2025 00:19
Leren fietsen is nou precies iets dat lastiger is met een meerling. Hetzelfde geldt voor fietsen in het verkeer met je meerling. Het is nogal een verschil of je er eentje of drie in de gaten moet houden.
Zeker. Je hoeft ze ook niet allemaal tegelijk te leren fietsen natuurlijk. Maar als je bij wijze van elke keer dat je met de fiets gaat er eentje laat fietsen en twee in de bakfiets zet, kunnen ze allemaal elke keer oefenen.

En deze meiden zijn 5 hè, groep 2 denk ik? Ik zie dat het hier erg wisselt per gezin, maar degenen die geen bakfiets hebben, fietsen gewoon vanaf groep 1 netjes zelf naar school met 4 jaar. En als mijn kind van 5 wil spelen met een klasgenootje, fietst klasgenootje ook netjes mee naar huis. En andere kind van 6 met evt nog een klasgenootje ernaast ook. En dan merk je ook echt wel verschil in fietsvaardigheid tussen het ene en het andere kind uiteraard, maar ze kunnen het wel en ik als ouder alleen met de groep kinderen red het ook (en ja, we moeten ook meerdere keren oversteken, ook over drukkere wegen)
Minik schreef:

Ze zijn met 32 weken geboren. Ik denk dat je niet moet onderschatten wat voor impact dat heeft.
Geen motto
emanina schreef:
23-06-2025 22:07
Ze zijn met 32 weken geboren. Ik denk dat je niet moet onderschatten wat voor impact dat heeft.
Dat heb ik ook bedacht, natuurlijk heeft dat impact. Maar artsen hanteren de gecorrigeerde leeftijd tot 2 jaar voor mentale, motorische, spraak- en taalontwikkeling en tot 5 jaar voor lengte, gewicht en hoofdomtrek. Daarom hadden de meisjes met 5 jaar ook hun laatste keer controles in het ziekenhuis. Voor het kunnen fietsen hoef je met 5 jaar dus geen rekening meer te houden met die vroeggeboorte. Of zie ik iets anders over het hoofd?
Nog over dat tandartsbezoek.
Was dat de eerste keer voor die meiden?
Mijn jongen gingen al toen zij twee waren. Wat vreemd!
Lucie78 schreef:
23-06-2025 22:41
Nog over dat tandartsbezoek.
Was dat de eerste keer voor die meiden?
Mijn jongen gingen al toen zij twee waren. Wat vreemd!
Nee, was niet de eerste keer hoor. Ze wisten duidelijk al hoe het er daar aan toeging. Ze worden er alleen een beetje in betutteld.
Minik schreef:
23-06-2025 22:23
Dat heb ik ook bedacht, natuurlijk heeft dat impact. Maar artsen hanteren de gecorrigeerde leeftijd tot 2 jaar voor mentale, motorische, spraak- en taalontwikkeling en tot 5 jaar voor lengte, gewicht en hoofdomtrek. Daarom hadden de meisjes met 5 jaar ook hun laatste keer controles in het ziekenhuis. Voor het kunnen fietsen hoef je met 5 jaar dus geen rekening meer te houden met die vroeggeboorte. Of zie ik iets anders over het hoofd?
Nadat een kind 5 jaar is geworden is de vroeggeboorte niet ineens hersteld, lijkt mij.
Geen motto
5 luiers per kind per dag bij cora, babies zijn 7 maanden. Hoe dan zo weinig luiers 🤦🏼‍♀️
Nee dat lijkt me ook niet. Plus niet super kunnen fietsen met 5 jaar is toch niet heel bizar? Onze dochter is bijna 4 en weigert op een tweewieler te gaan zitten. Soit, ik ga haar niet dwingen. Komt vanzelf. Motorische dingen zijn nier haar sterke kant. Ik vind wel dar de drieling behoorlijk wordt gebabyd in andere zaken. Aankleden moeten ze toch echt wel kunnen. En die tandarts-aanpak snap ik ook echt niet.
Phlox24 schreef:
21-06-2025 15:54
In dit artikel wordt wat meer verteld over de situatie van Tatiana.
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... n-verwacht

Vooralsnog gaat ze niet de schuldsanering in en staat ze onder bewindvoering.

Ik heb respect voor alle gezinnen, maar ook zeker voor Tatiana. In je uppie een drieling opvoeden is niet niets.
Ik ook. En dan ook nog een zorgenkindje💔
Minik schreef:
23-06-2025 22:23
Mee eens. Zal het zelfde zijn met zindelijkheid. De verantwoording ligt veelal bij de ouder.
De meeste kinderen hebben toch echt wat stimulans en oefening nodig.
En dat kost tijd en aandacht…
Je kunt natuurlijk wachten tot ze ooit zelf de fiets pakken en weg fietsen. Maar ik zou toch echt wel willen dat mijn kind met 5 jaar kan fietsen hoor.
Didiklaver schreef:
24-06-2025 13:45
5 luiers per kind per dag bij cora, babies zijn 7 maanden. Hoe dan zo weinig luiers 🤦🏼‍♀️
Mijn baby heeft ook niet zoveel luiers per dag hoor. Krijgt 5 voedingen dus die keren wordt het verschoond en vaak tussendoor of soms in de nacht nog eentje. Dus 5 á 6 per dag is niet zo gek hoor.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven