Meer dan verwacht
dinsdag 17 juni 2025 om 21:02
Ik moet dit stukje nog zien, maar vond het zo bizar dat je 1 dag na de geboorte even met zijn 2en gaat lunchen en je 3 babys in het ziekenhuis laat! Ik wilde al niet eens naar de wc op de gang als mijn man niet naast de baby zat, snap echt niet dat je zoiets kan.
En heb wel het idee met Floris dat zij heel graag mee wil doen en hij wel moest. Als ik haat insta zie staat ze ook wel graag in de picture..
dinsdag 17 juni 2025 om 21:58
Ik ben een beetje in de serie gevallen, dus heb niet alles gezien, maar het lijkt wel alsof ze er echt helemaal alleen voor staat. Misschien wil haar omgeving niet in beeld, maar je hoort niets over familie, oma’s en opa’s, broers of zussen. En is er ergens een vader die nog eens wat met die kinderen doet?OlleGrieze schreef: ↑17-06-2025 20:24Gisteren zei ze in de uitzending dat ze de schuldsanering in ging en dat dat 'veel rust' zou brengen omdat 'iedereen betaald zou worden' en ze elkaar hebben en met de bewindvoerder er voor kunnen zorgen dat de kinderen niets te kort komen. Tja.... echt niet dat 'iedereen betaald' wordt. De schuldeisers krijgen hun geld echt niet. De belastingdienst e.d. staat op 1 en de rest van de schuldeisers komen er meestal bekaaid vanaf. Ze leeft echt een beetje in LalaLand met nog een vakantie (waar de kinderen zich niets van gaan herinneren) e.d.
Ik vind Mieke en Nick ook relaxt en hun oudste lijkt het zo makkelijk af te gaan om de aandacht te delen. Ze is duidelijk dol op haar broertjes. Toen de drieling 1 werd en zij de cadeautjes van oma en opa aan de jongens mocht geven vond ze dat duidelijk leuk zonder dat ze zelf een cadeautje verwachtte. Mooi klein mensje![]()
Bij Floris en Cora zit ik elke keer naar dat hondje te kijken die het allemaal prima vindt en niet van de leg raakt van al die veranderingen. En wow dat Cora een maand na de bevalling naar een concert kan gaan. Mooi om zien. En Floris lijkt inderdaad een beetje ' uh, wat gebeurt er?' Maar heel mooi dat hij kalm constateert dat het moedergevoel van Cora na 5 kwartier 'opspeelt' en bedenkt dat hij haar een geruststellende foto gaat sturen.
Maar hele leven lijkt haar te overkomen. Ze gaat nu dan de schuldsanering in, maar die kinderen heeft ze ook niet onder controle, daar heeft ze misschien ook wat hulp bij nodig.
dinsdag 17 juni 2025 om 23:29
Ik las ergens op Fb dat ze toch niet de schuldsanering in gaat maar wel onder bewind blijft..
Op Insta komen haar vader en moeder regelmatig langs. De nieuwe vriendin van vader ook blijkbaar maar die wil niet op beeld.
De vader van de meisjes heeft al sinds de kinderen pas geboren waren een gebiedsverbod en geen omgangsregeling.
Op Insta komen haar vader en moeder regelmatig langs. De nieuwe vriendin van vader ook blijkbaar maar die wil niet op beeld.
De vader van de meisjes heeft al sinds de kinderen pas geboren waren een gebiedsverbod en geen omgangsregeling.
Ga ik over nadenken.
dinsdag 17 juni 2025 om 23:30
Deze week deelde ze zelf dat ze uiteindelijk niet in de schuldsanering is beland maar wel onder bewind staat. Maar pina, je ziet in dit seizoen juist dat ze best een groepje mensen om haar heen heeft die haar helpen. Haar ouders en de buren voornamelijk. In het eerste seizoen is wel iets gezegd over de vader van de meiden maar kan me niet meer herinneren hoe het precies zat. Niet in beeld in elk geval.
dinsdag 17 juni 2025 om 23:45
100% mee eens. Ik vind Floris wel sympathiek in al zijn ongemakkelijkheid, een flinke droogkloot die het allemaal ontzettend spannend vindt!LaFolie schreef: ↑16-06-2025 10:58Ik moet ook wel lachen om Floris, inderdaad ongemakkelijk om naar te kijken, ook met Cora zelf. Herken er overigens wel een beetje doorsnee christelijke man in hoor.
Nicole en Kevin... Ja zij is een controlefreak, maar heb het idee dat dat ook wel een beetje moet zo'n man. Kan helemaal niet tegen die dynamiek, vader als een soort debiele kleuter die half langs het gezin hangt.
Maar goed, ik doe het ze allemaal niet na met een drieling, wat een nachtmerrie lijkt me dat! Ze lijken allemaal op hun eigen manier lieve ouders.
Kevin kan ik niet uitstaan. Hij is heel lief met de kindjes één op één, maar zodra Nicole erbij is lijkt het wel of hij 'uit' staat.
Die opmerking van Nicole op vakantie in Turkije tijdens het ontbijt, dat de vakantie toch eigenlijk vooral voor haar bedoeld was zodat zij ook eens ontlast kan worden... altijd makkelijk oordelen, maar ik dacht wel: lieve vrouw je doet het jezelf aan... Ga lekker een dagje naar de sauna met vriendinnen, zonder telefoon, laat die man die boel eens runnen, in plaats van uren in het vliegtuig naar zo'n sfeerloos hotel met "oostblok"-architectuur...
yasminmax wijzigde dit bericht op 17-06-2025 23:55
9.43% gewijzigd
dinsdag 17 juni 2025 om 23:51
Ik denk dat als je zoveel IVF-trajecten hebt gehad met zoveel teleurstelling dat het best lang duurt bij jezelf voordat het 'indaalt' en dat je het wellicht ook best heel spannend vindt om het direct aan je partner te vertellen. Wellicht voelde het na het bezoek aan de gynaecoloog pas echt als een zwangerschap voor haar.liane77 schreef: ↑16-06-2025 16:17Waar ik mij bij Cora en Floris over verbaasde is dat Floris niet mee is genomen in een positieve test e.d. Zij is alleen naar de gynaecoloog geweest en heeft hem daarna pas ingelicht. Hoeveel tijd zit daar tussen? Als je in een IVF-traject zit en dan alsnog spontaan zwanger bent, dan deel je dat toch samen?! Zijn 'grappige' vraag, bij de bekendmaking, of het wel van hem was, vroeg ik mij eigenlijk serieus af...
En inderdaad ongewassen babykleertjes...
Als die kids niet van hem zijn wordt het echt een soap, maar dat denk ik niet hoor.

dinsdag 17 juni 2025 om 23:58
Haa jaa ik dacht al de hele tijd, op wie lijkt hij nou!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in