Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
03-06-2018 13:38
Jawel hoor, ze had allang in therapie kunnen gaan. Misschien is dat de bedoeling, een nieuw personage, een psycholoog/psychiater, vermoedelijk een vrouw, heeft Anton ook weer iets om mee vreemd te gaan (en eventueel een kind bij te verwekken).
of waar die al kind mee heeft verwekt, een studie genootje die hij aanraadt die opeens een 25 jarige dochter heeft

een dochter heeft hij nog niet toch ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
AbsolutelyFabulous schreef:
03-06-2018 23:43
Of Anita terug kwam als geest weet ik even niet meer, maar Benjamin bleef wel een tijd als geest hangen na zijn dood. Net zo lang tot het weer goed ging met zijn geliefde Hedwig, toen kon hij met een gerust hart overgaan..
dat ging niet om hedwig maar zijn broertje,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
zo ik kijk gtst al ruim 19 maanden niet meer maar ben weer helemaal bij met deze geweldige topic

en ze hebben een moord nog nooit zo lang uitgerekt in al die 22 of inmiddels 24 jaar
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
GinnyJones schreef:
03-06-2018 13:40
Nee, ik keek altijd wel maar ik vind het niet zo leuk meer. Ook roepen ze al zo verschrikkelijk lang dat Tiffy naar Meerdijk komt om haar vader (Anton) te ontmoeten maar... het gebeurd maar steeds niet. Langdradig dekt de lading niet eens meer.
Die zal binnenkort wel in gtst komen nu Sam weggaat.
Marieke is echt tenenkrommend met haar koopverslaving zeg.
Ik las dat Tim en Nuran (zwanger) terugkomen voor de bruiloft van Aysen en SJoerd..
watdachtjehiervan schreef:
04-06-2018 18:15
Die zal binnenkort wel in gtst komen nu Sam weggaat.
Sam gaat volgens mij tijdelijk weg ivm de flexwet..
GinnyJones schreef:
04-06-2018 21:39
Sam gaat volgens mij tijdelijk weg ivm de flexwet..
Nee is definitief volgens mij. Dacht dat ik het ergens gelezen had dat rtl het zelf bevestigd had.

Ik weet niet waarom maar ik krijg steeds meer het gevoel dat er iets met Aysen gaat gebeuren. Ze komt zoveel voor in de spoilers, en dat ze zichzelf in de nesten werkt. Hoop niet dat ze het slachtoffer wordt van iets. Aysen is nog de enige reden dat ik soms kijk.
Aardbei95 schreef:
04-06-2018 07:09
Als Sil de oom van Noud is, dan IS Noud toch inderdaad de neef van Sil? :-$
Jeetje :facepalm:
Waar zat ik met mijn hoofd dan? ;-D
Denk omdat ik helemaal terug zat te denken hoe het nou allemaal precies in elkaar zat.
Het is zo absurd allemaal dat ik er goed mijn aandacht bij moet houden om het nog te begrijpen :A: :hihi:
Dina80 schreef:
04-06-2018 14:52
Dat is wel echt een breinkraker. Die familieverbanden in GTST zijn vaak wel echte mindfucks, dan lopen je hersens helemaal vast als je wil bedenken wie nou wat van wie is.
Dit idd ja :rofl:
Kwebbeltje91 schreef:
04-06-2018 22:57
Nee is definitief volgens mij. Dacht dat ik het ergens gelezen had dat rtl het zelf bevestigd had.

Ik weet niet waarom maar ik krijg steeds meer het gevoel dat er iets met Aysen gaat gebeuren. Ze komt zoveel voor in de spoilers, en dat ze zichzelf in de nesten werkt. Hoop niet dat ze het slachtoffer wordt van iets. Aysen is nog de enige reden dat ik soms kijk.
Vreemd, dit moeten we eens uitzoeken.. In de aflevering van gisteren zei ze tegen haar moeder dat het "maar voor een half jaartje" zou zijn. Dat is precies de nieuwe flexwet duur..
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... r-met-gtst
Alle reacties Link kopieren
Blij toe. Heb haar nooit leuk gevonden. Die Marieke en haar vriend wil ik nu al slaan,
Wat doet Rover tegenwoordig (zie hem nooit meer op tv)?
beetjegek schreef:
05-06-2018 13:38
Blij toe. Heb haar nooit leuk gevonden. Die Marieke en haar vriend wil ik nu al slaan,
Ja, ze hebben totaal geen chemie en qua acteren is het net de plaatselijke toneelvereniging..
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
05-06-2018 13:45
Ja, ze hebben totaal geen chemie en qua acteren is het net de plaatselijke toneelvereniging..

Geheel mee eens.
Die scène met die jas gisteren was natuurlijk ook tenenkrommend.
Een blinde met oordoppen in kon voorspellen dat ze hem in stukken zouden scheuren.
Tim Immers speelt nog net zo slecht als vroeger.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Het hoofd van Ludo tijdens die presentatie van Mark vond ik trouwens wel kostelijk :)
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
05-06-2018 16:21
Geheel mee eens.
Die scène met die jas gisteren was natuurlijk ook tenenkrommend.
Een blinde met oordoppen in kon voorspellen dat ze hem in stukken zouden scheuren.
Tim Immers speelt nog net zo slecht als vroeger.

Nou idd die jas.
Knap ook om een jas uit elkaar te trekken..
Toch niet zo n goede kwaliteit voor die prijs ;)
Alle reacties Link kopieren
hoe vind Nina haar Tante eigenlijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
04-06-2018 18:04
dat ging niet om hedwig maar zijn broertje,
Misschien ook, maar Hedwig stortte in na de dood van Benjamin en dus bleef hij bij haar tot ze weer gelukkig was. Dat was het moment dat ze iets met Rik kreeg, toen ging Benjamin pas echt hemelen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een draak van een mokkel zeg, die Marieke.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Als je de aflevering van vandaag met 1 woord mag omschrijven is het toch wel gênant vind ik.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het hele gedoe met Amir en z'n potje eigenlijk wel cute :$
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Het was mij ook bijna gelukt :proud:
...
Lotte35 schreef:
05-06-2018 22:55
Ik vond het hele gedoe met Amir en z'n potje eigenlijk wel cute :$
Lekker awkward idd.
Ik zat me vooral ook in te beelden wat ouders tegen hun kinderen zouden zeggen als die zouden vragen wat Nina toch van Amir nodig had. Haargel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven