Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
vrijdag 25 januari 2013 om 20:16
Zjanien:
Ja mijn man heeft zijn zusje in zijn buik geschoten waardoor ze onvruchtbaar is. Toen ze erachter kwam dat ze een broer had kon ze haar geluk niet op. Maar ze ging me bedreigen en wilde mijn plek innemen. En toen heb ik haar beschuldigd van een moordaanslag, maar zij was onschuldig het was mijn stiefzoon die me wilde vermoorden. Nou en toen ging het mis, mijn man heeft al haar geld gejat en toen heeft ze ons vergeven, maar laatst gingen we vechten waardoor mijn dochter nu in het ziekenhuis ligt.
Supernanny knikt
Ja mijn man heeft zijn zusje in zijn buik geschoten waardoor ze onvruchtbaar is. Toen ze erachter kwam dat ze een broer had kon ze haar geluk niet op. Maar ze ging me bedreigen en wilde mijn plek innemen. En toen heb ik haar beschuldigd van een moordaanslag, maar zij was onschuldig het was mijn stiefzoon die me wilde vermoorden. Nou en toen ging het mis, mijn man heeft al haar geld gejat en toen heeft ze ons vergeven, maar laatst gingen we vechten waardoor mijn dochter nu in het ziekenhuis ligt.
Supernanny knikt
vrijdag 25 januari 2013 om 20:21
Toen Loedo en Zjanien gingen trouwen had Loedo een nogal dubieuze reputatie, na zijn kunsthandel en illegale handeltjes, heeft ie ook nog met smeergeld een politiek carriere gekocht, en hij had banden met de maffia. Zjanien was een bekende journaliste en het zou dom zijn om haar bekendheid te verkwanselen door een Sanders te worden.
vrijdag 25 januari 2013 om 20:23
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 januari 2013 @ 20:21:
Toen Loedo en Zjanien gingen trouwen had Loedo een nogal dubieuze reputatie, na zijn kunsthandel en illegale handeltjes, heeft ie ook nog met smeergeld een politiek carriere gekocht, en hij had banden met de maffia. Zjanien was een bekende journaliste en het zou dom zijn om haar bekendheid te verkwanselen door een Sanders te worden.Ah natuurlijk vroeger was hij zelf ook maffia :p
Toen Loedo en Zjanien gingen trouwen had Loedo een nogal dubieuze reputatie, na zijn kunsthandel en illegale handeltjes, heeft ie ook nog met smeergeld een politiek carriere gekocht, en hij had banden met de maffia. Zjanien was een bekende journaliste en het zou dom zijn om haar bekendheid te verkwanselen door een Sanders te worden.Ah natuurlijk vroeger was hij zelf ook maffia :p
vrijdag 25 januari 2013 om 20:34
Therapie deel drie:
Loedo: ja ja Zjanien was inderdaad bijna vergiftigd, maar dat had me zoon gedaan, die compleet was doorgedraaid
Supernanny kijkt de beelden op de laptop terug en schudt hoofd.
Loedo: het is Zjanien die steeds Maksiem zit te pesten
Zjanien: maksiem heeft een persoonlijkheidsstoornis
Supernanny schrijft iets op
Loedo: ja ja Zjanien was inderdaad bijna vergiftigd, maar dat had me zoon gedaan, die compleet was doorgedraaid
Supernanny schrijft iets op
vrijdag 25 januari 2013 om 20:35
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 januari 2013 @ 20:34:
Therapie deel drie:
Supernanny schrijft iets opWaarop Zjanien vraagt wat schrijf je daar?
Therapie deel drie:
Supernanny schrijft iets opWaarop Zjanien vraagt wat schrijf je daar?
vrijdag 25 januari 2013 om 20:36
Therapie, de cliffhangert:
Zjanien: Maksiem is net zo gek als ik
Supernanny: tijd is voorbij.
Zjanien: neeeeeeee dat kan niet
Supernanny: ik ga me even buigen over de diagnoses, tot volgende week.
Loedo: ik ben geschokt, we gingen toch met z'n drieën in relatietherapie? Ik hou van je, maar je bent knettergek. Ik wil van je af.
Zjanien: Maksiem is net zo gek als ik
Supernanny: tijd is voorbij.
Zjanien: neeeeeeee dat kan niet
Supernanny: ik ga me even buigen over de diagnoses, tot volgende week.
Loedo: ik ben geschokt, we gingen toch met z'n drieën in relatietherapie? Ik hou van je, maar je bent knettergek. Ik wil van je af.