Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
wwaarom zit Zjanien bij de Supernanny?
Zo, wat kan Janine goed toneel spelen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Lulu_ schreef op 25 januari 2013 @ 17:51:

[...]

Ik snap je helemaal....

[afbeelding]

Heel soms he... Mis ik de puke-smiley.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Neeeeeeeeee!

Dit trek ik niet... Geen kierewiet!
quote:Cateye schreef op 24 januari 2013 @ 23:20:

Ha Soul en Twis, heb ik jullie weer gemist Beter timen Catje
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik ga RTL bellen en vragen of ik ook bij de therapeut van zjanien terecht kan!
Zjanien:

Ja mijn man heeft zijn zusje in zijn buik geschoten waardoor ze onvruchtbaar is. Toen ze erachter kwam dat ze een broer had kon ze haar geluk niet op. Maar ze ging me bedreigen en wilde mijn plek innemen. En toen heb ik haar beschuldigd van een moordaanslag, maar zij was onschuldig het was mijn stiefzoon die me wilde vermoorden. Nou en toen ging het mis, mijn man heeft al haar geld gejat en toen heeft ze ons vergeven, maar laatst gingen we vechten waardoor mijn dochter nu in het ziekenhuis ligt.

Supernanny knikt
Nou lalalalaura heeft weer lekker in de krulspelden liggen rollen
wat een tenenkrommende situatie zeg bij die psych wat zet sjanien zich voor lul!
Dus Sjanien heeft Ludo's achternaam niet aangenomen omdat zij word aangesproken op mevr. Elsschot
Ludo zit maar wat bij haahahaha
therapie deel 2.

Supernanny: bent u verliefd op uw broer?

Zjanien: Maksiem is psychotisch

Maksiem: Nanny, zij demoniseert me

Zjanien: Maarten heeft het toegegeven, maar shit zeg, hij is ineens verdwenen.

Supernanny pakt naughtychair
Wat zit Janine er weer raar bij. Dat gezicht van haar. ludo zit er voor spek en bonen bij

En ja Kierewiet is weer terug. Ik ben benieuwd waar ze nu weer gaat doen. Zou dan eindelijk die landmijn onder Janine haar voeten plaatsen?
Toen Loedo en Zjanien gingen trouwen had Loedo een nogal dubieuze reputatie, na zijn kunsthandel en illegale handeltjes, heeft ie ook nog met smeergeld een politiek carriere gekocht, en hij had banden met de maffia. Zjanien was een bekende journaliste en het zou dom zijn om haar bekendheid te verkwanselen door een Sanders te worden.
En Loedo had ontvoeringen, moord en vermissingen op zijn geweten. Bovendien heeft hij het nog gedaan met Jessica Harmsen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 januari 2013 @ 20:21:

Toen Loedo en Zjanien gingen trouwen had Loedo een nogal dubieuze reputatie, na zijn kunsthandel en illegale handeltjes, heeft ie ook nog met smeergeld een politiek carriere gekocht, en hij had banden met de maffia. Zjanien was een bekende journaliste en het zou dom zijn om haar bekendheid te verkwanselen door een Sanders te worden.Ah natuurlijk vroeger was hij zelf ook maffia :p
Zjanien is wel lekker opgespoten de laatste tijd, ze vergeet alleen haar kippennekje onder handen te laten nemen
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 januari 2013 @ 20:23:

Zjanien is wel lekker opgespoten de laatste tijd, ze vergeet alleen haar kippennekje onder handen te laten nemenDenk je dat Sjanien haar gezicht opspuit???
ja natuurlijk spuit ZJanien haar gezicht op, ze heeft ineens dikke wangen terwijl als je ouder wordt dan vallen je wangen juist in, kijk maar naar lalalalalaura en maksiem. En Zjanien heeft geen fronsrimpels of kraaienpoten, wel een rimpelnek.
vroeger was ze knap nu is ze plestik
Zjanien bakt er anders niks van dat dom schaap
Therapie deel drie:

Loedo: ja ja Zjanien was inderdaad bijna vergiftigd, maar dat had me zoon gedaan, die compleet was doorgedraaid

Supernanny kijkt de beelden op de laptop terug en schudt hoofd.

Loedo: het is Zjanien die steeds Maksiem zit te pesten

Zjanien: maksiem heeft een persoonlijkheidsstoornis

Supernanny schrijft iets op
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 januari 2013 @ 20:34:

Therapie deel drie:

Loedo: ja ja Zjanien was inderdaad bijna vergiftigd, maar dat had me zoon gedaan, die compleet was doorgedraaid

Supernanny kijkt de beelden op de laptop terug en schudt hoofd.

Loedo: het is Zjanien die steeds Maksiem zit te pesten

Zjanien: maksiem heeft een persoonlijkheidsstoornis

Supernanny schrijft iets opWaarop Zjanien vraagt wat schrijf je daar?
Therapie, de cliffhangert:

Zjanien: Maksiem is net zo gek als ik

Supernanny: tijd is voorbij.

Zjanien: neeeeeeee dat kan niet

Supernanny: ik ga me even buigen over de diagnoses, tot volgende week.

Loedo: ik ben geschokt, we gingen toch met z'n drieën in relatietherapie? Ik hou van je, maar je bent knettergek. Ik wil van je af.
Ludo is weer boos denk dat Sjanien in een gesticht beland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven