Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
quote:L0r schreef op 16 maart 2013 @ 09:43:

Beetje jammer dat in dit topic steeds meer mensen opduiken die serieus (!) ingaan op het hele gebeuren in Moredyke.

Ik weet ook niet goed wat ik daarmee aanmoet.

'Meerdijk' en 'serieus nemen' gaan bij mij gewoon niet samen

Bedankt voor je compliment
Tja idd het eerste meerdijk-kindje waarvan ruim 80% van de meerdijkers familie is, lijkt wel.

Hoewel.... eerste?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer alles gemist. Vooral jullie, stelletje zeikwijven!

Laten we idd iedereen die niet snapt dat dit topic bedoeld is om lekker over the top je gal te spuwen over het wel en wee van GeeTeeEsTee lekker negeren. Dat geouwehoer verpest het leukste topic van het forum. Doodzonde!
I am surrounded by morons
Stalkie, waarom heb je in godsnaam een waarschuwing gekregen?
I am surrounded by morons
Owww, akkefietje in ander topic met degene die genegeerd moet worden hier. Had iets gemompeld over een sinkhole

Maar ik ga doen wat Lor zegt, want is al die aandacht niet waard en bovendien hou ik helemaal niet van paddestoelen
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik ben immuun voor de moraalpliesie en overjarig gezeur. De rest kan van mij een flauwe-humor-egel krijgen.

Ode aan Lot, Soul, L0r natuurlijk en Twis, voor de nodige humor!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Heel gek, krijg ineens zin om mijn ooglapje op te doen en keihard Arrrrrrrrr te schreeuwen

Art, flauwe humor egel:
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Soulcats schreef op 16 maart 2013 @ 16:17:

Heel gek, krijg ineens zin om mijn ooglapje op te doen en keihard Arrrrrrrrr te schreeuwen

Art, flauwe humor egel: Als ik met een paddenstoel zou praten, dan vrees ik dat ik die egel nog zou moeten gaan uitleggen ook.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
hahaha!
quote:piratorarT schreef op 16 maart 2013 @ 15:15:

flauwe-humor-egel

*Trompetgeschal*

En jawel, de eerste nominatie voor het Vivawoord van 2013 is bekend!
Ik was even afgehaakt, maar nu haak ik weer aan. Al was het alleen maar omdat Lotte dit topic zoveel kleur geeft met haar grapjes Gisteravond heb ik gekeken, geen idee waarom.
Hallo?!
Het is net als met elke andere verslaving Doortje, die ene sigaret/glaasje/enz blijft toch lonken. ;)
quote:_Doortje_ schreef op 16 maart 2013 @ 19:53:

Gisteravond heb ik gekeken, geen idee waarom.

Zoals wij allemaal dus.

Eigenlijk.

Zeg maar.

Bedankt voor je compliment. Lief.
Aangezien ik vrijdag al genoeg hysterie heb gezien, zou ik het op prijs stellen als dat gebroed van Nina in het weekend is geboren, en voor vanavond 20:00 uur is opgeborgen in de daarvoor door Noud in elkaar geknutselde kast.
quote:piratorarT schreef op 16 maart 2013 @ 15:15:

Ik ben immuun voor de moraalpliesie en overjarig gezeur. De rest kan van mij een flauwe-humor-egel krijgen.

Ode aan Lot, Soul, L0r natuurlijk en Twis, voor de nodige humor!

Natúúrlijk

Wat zijn we allemaal heerlijk eensgezind
quote:Lotte35 schreef op 18 maart 2013 @ 11:17:

Aangezien ik vrijdag al genoeg hysterie heb gezien, zou ik het op prijs stellen als dat gebroed van Nina in het weekend is geboren, en voor vanavond 20:00 uur is opgeborgen in de daarvoor door Noud in elkaar geknutselde kast.

Met zijn/haar moeder erbij. En de oma. En de tante. En de andere tante. En de adoptie-overgrootmoeder. En de opa. En de oom. Oh en niet te vergeten de biologische vader.

Nouja half meerdijk mag die kast wel in, ik hoop dat ie groot genoeg is.
quote:Lotte35 schreef op 15 maart 2013 @ 22:25:

[...]

Bingo.Jaaaa ik zeg nooit wat in dit topic maar áls ik wat zeg is het raak ook
Hm, oom moet bij nader inzien opa zijn en tante oudtante. Wat een ingewikkelde familie.
Zijn de serieuze mensen weer weg? Pfff dit is juist mijn trash, ontstress en graptopic.. Waar ik meepraat over een gemiste nek en puffende prinsessen met zadeltassen onder haar ogen.

Goede tijden, slechte tijden,

[ Vul maar aan Lotte, het is weer veel te lang gelden]
Pffffffffff.... oh nee, ik hoef niet.
Hahhaha Loekast en Loedo
Nina: "Waarom stopt het niet?"

Omdat de baby anders nooit komt DOOS!
Bel Loekast. Heeft hij ook afleiding.
whahahaha Nina ik kap ermee
Slecht geacteerd zeg, ze blaast zowat de bloemen van de tafel hahahhaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven