Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
zaterdag 16 maart 2013 om 10:53
zaterdag 16 maart 2013 om 11:04
Ik heb weer alles gemist. Vooral jullie, stelletje zeikwijven!
Laten we idd iedereen die niet snapt dat dit topic bedoeld is om lekker over the top je gal te spuwen over het wel en wee van GeeTeeEsTee lekker negeren. Dat geouwehoer verpest het leukste topic van het forum. Doodzonde!
Laten we idd iedereen die niet snapt dat dit topic bedoeld is om lekker over the top je gal te spuwen over het wel en wee van GeeTeeEsTee lekker negeren. Dat geouwehoer verpest het leukste topic van het forum. Doodzonde!
I am surrounded by morons
zaterdag 16 maart 2013 om 11:31
Owww, akkefietje in ander topic met degene die genegeerd moet worden hier. Had iets gemompeld over een sinkhole
Maar ik ga doen wat Lor zegt, want is al die aandacht niet waard en bovendien hou ik helemaal niet van paddestoelen
Maar ik ga doen wat Lor zegt, want is al die aandacht niet waard en bovendien hou ik helemaal niet van paddestoelen
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 16 maart 2013 om 16:28
quote:Soulcats schreef op 16 maart 2013 @ 16:17:
Heel gek, krijg ineens zin om mijn ooglapje op te doen en keihard Arrrrrrrrr te schreeuwen
Art, flauwe humor egel: Als ik met een paddenstoel zou praten, dan vrees ik dat ik die egel nog zou moeten gaan uitleggen ook.
Heel gek, krijg ineens zin om mijn ooglapje op te doen en keihard Arrrrrrrrr te schreeuwen
Art, flauwe humor egel: Als ik met een paddenstoel zou praten, dan vrees ik dat ik die egel nog zou moeten gaan uitleggen ook.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
maandag 18 maart 2013 om 18:19
maandag 18 maart 2013 om 18:26
quote:Lotte35 schreef op 18 maart 2013 @ 11:17:
Aangezien ik vrijdag al genoeg hysterie heb gezien, zou ik het op prijs stellen als dat gebroed van Nina in het weekend is geboren, en voor vanavond 20:00 uur is opgeborgen in de daarvoor door Noud in elkaar geknutselde kast.
Met zijn/haar moeder erbij. En de oma. En de tante. En de andere tante. En de adoptie-overgrootmoeder. En de opa. En de oom. Oh en niet te vergeten de biologische vader.
Nouja half meerdijk mag die kast wel in, ik hoop dat ie groot genoeg is.
Aangezien ik vrijdag al genoeg hysterie heb gezien, zou ik het op prijs stellen als dat gebroed van Nina in het weekend is geboren, en voor vanavond 20:00 uur is opgeborgen in de daarvoor door Noud in elkaar geknutselde kast.
Met zijn/haar moeder erbij. En de oma. En de tante. En de andere tante. En de adoptie-overgrootmoeder. En de opa. En de oom. Oh en niet te vergeten de biologische vader.
Nouja half meerdijk mag die kast wel in, ik hoop dat ie groot genoeg is.