Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
vrijdag 15 maart 2013 om 20:24
vrijdag 15 maart 2013 om 20:24
vrijdag 15 maart 2013 om 20:25
vrijdag 15 maart 2013 om 20:40
En eindelijk hebben ze humor bij gtst, ze zetten Nina met haar puffen, steunen en kreunen lekker een weekend in de wacht
Want alles voor de kijkcijfers he...en omdat Nina zoooo goed kan jammeren.... mag ze als beloning een weekend lang door blijven puffen....
En ben nu al benieuwd naar het aapje wat eruit komen zal
Want alles voor de kijkcijfers he...en omdat Nina zoooo goed kan jammeren.... mag ze als beloning een weekend lang door blijven puffen....
En ben nu al benieuwd naar het aapje wat eruit komen zal
zaterdag 16 maart 2013 om 08:00
zaterdag 16 maart 2013 om 09:43
Ik wou eigenlijk komen zeuren over het gekweel van Rukkie en Kierewiet en zeggen dat ik dólblij ben dat Rukkie tijdens de audities op de plee zat en dat ik hoop dat Kierewiet wordt afgewezen, zodat dat hele musicalschool-gedoe weer afgelopen is, maar toen ging ik teruglezen.
Lotte, maak je geen zorgen, je blijft de humorkoningin van dit topic Beetje jammer dat in dit topic steeds meer mensen opduiken die serieus (!) ingaan op het hele gebeuren in Moredyke.
En djees, kunnen we die ene met zn allen negeren voordat ze ook dit topic overneemt?
Lotte, maak je geen zorgen, je blijft de humorkoningin van dit topic Beetje jammer dat in dit topic steeds meer mensen opduiken die serieus (!) ingaan op het hele gebeuren in Moredyke.
En djees, kunnen we die ene met zn allen negeren voordat ze ook dit topic overneemt?