Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Temperance. Alles met kinderen. Op radio en TV. En dan vooral schreeuwende kinderen. Zelfs als je ze niet hoort. Zoals in die reclame voor Dettol TIP TOP. Komt er ineens een kind met een soort dinopoppetje dat hij heel even op het aanrecht (of wat daarvoor moet doorgaan) zet en gelijk weer wegloopt met de bek wagenwijd open. Schreeuwend dus. Gadverdamme.
Alle reacties Link kopieren
quote:TemperanceB schreef op 28 juli 2015 @ 11:55:

Alle reclames met een wekkergeluid erin. En dan vooral met zo'n hardnekkige piep piep piep erin. Helemaal als je uitgeblust op de bank tv zit te kijken, lekker ontspannen zit in te kakken, en verrek daar komt je wekker voorbij. Dan ben ik in één klap klaarwakker. Niet leuk!



.Vreselijk ja, heb ik zelf al jaren een wake up light omdat ik een hartverzakking kreeg van die piep, hoor je de piep weer te pas en te onpas op tv
Alle reacties Link kopieren
quote:bethweeter schreef op 22 juli 2015 @ 07:23:

[...]





Dan ziet je kennis waarschijnlijk andere Jumbo-reclames. Maike Meijer en Frank Lammers zijn niet met elkaar getrouwd.



Ik heb uit meligheid eens een mail gestuurd naar de Jumbo



Ik vond die oudste jongen en het meisje zo op elkaar lijken, dus ik ging vragen of het in het echt ook broer en zus waren

waren ze dus niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:dilaatje schreef op 22 juli 2015 @ 09:17:

Jaaaa die van die tent is ook irritant. Ik vind het zo dom dat ze hem aanspreekt met: Mag ik iets vragen? En dan vervolgens geen vraag stelt, maar iets zegt.Dat vind ik ook zo stom
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Die van Knorr of Unox met die eng kijkende kok...
Alle reacties Link kopieren
De reclame van A. Vogel voor keelspray. Dat mens dat heel moeilijk kijkend naar haar keel grijpt, dan spray sprayt en daarna totaal gelukzalig in de camera kijkt want: jippie, keelpijn over 😑



En van Strepsils: iets in de trant van: Oh nee, keelpijn op een ongewenst moment. Wanneer komt het beter uit dan, sjonge jonge 💩
De reclame van volkwagen.

Geen rem op de kinderwagen, geen achteruitrijhulp enz enz.

Allerdomste, op een paard zit toch echt geen nagivator.... gggggrrrrrr



Alleen daarom zou ik geen volkswagen gaan kopen.
Alle reacties Link kopieren
Brrrrr vanochtend moest ik bijna overgeven van de nieuwe JML reclame: een apparaatje om je hamburger mee te vullen. 's Ochtendsvroeg zo'n vies vlezig beeld met druipend kaasvet op tv. BLEGHRrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Er is iets bijzonders gebeurd!!! Robijn is kleiner geworden!





Nee, muts. Dat is niets bijzonders. Alle verpakkingen en zeker die van wasmiddeleln worden al jaren kleiner onder het mom van: minder inhoud voor hetzelfde geld is ook meer winst.



Grr.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
En kunnen reclames voor diarreeremmers niet verboden worden?



Ik wil echt het woord diarree niet horen als ik bv. net lekker zit te ontbijten.
óu sont les neiges d'antan

Antikalk-badkamerreiniger. Altijd met zo'n idiote vent die het dan beter weet.

De reclame van Oral-b met die vrouw die een te lage stem opzet. Er is nog zo'n irritante tandpasta-reclame met een vreselijk Gooise r-accent.
Alle reacties Link kopieren
Radioreclame van wakker dier, tegen 'foute kaas'. Ik rij naar mijn werk, reclame. 'Kijk nu eens naar links. En kijk nu eens naar rechts... Veel lege weilanden hè?' NEE! Rij ik daar over de Afsluitdijk/Zeelandbrug/ring Amsterdam...
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
quote:TemperanceB schreef op 30 juli 2015 @ 14:42:

Radioreclame van wakker dier, tegen 'foute kaas'. Ik rij naar mijn werk, reclame. 'Kijk nu eens naar links. En kijk nu eens naar rechts... Veel lege weilanden hè?' NEE! Rij ik daar over de Afsluitdijk/Zeelandbrug/ring Amsterdam...



dat vind ik juist een goede reclame, ik vind het verschrikkelijk dat koeien hun hele leven op stal staan, terwijl er weilanden zijn, puur omdat het teveel kost om ze weer de stal in te brengen voor het melken



Ik kan genieten van een weiland met koeien
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 30 juli 2015 @ 12:50:

Antikalk-badkamerreiniger. Altijd met zo'n idiote vent die het dan beter weet.

De reclame van Oral-b met die vrouw die een te lage stem opzet. Er is nog zo'n irritante tandpasta-reclame met een vreselijk Gooise r-accent.Ja, met die bekakte mondhygiëniste, met dat scheven bekkie
Alle reacties Link kopieren
Tandpastareclame met Shakira. Er wordt geloof ik gezegd "een lach heeft de kracht om te toveren". Maar door de manier waarop de vrouwenstem het uitspreekt hoor ik "de nacht heeft verkracht om te toveren".



En een nieuwe reclame over een nieuwe blender met een supersonische naam. Er wordt gezegd dat de blender van gewoon eten "superfoods" maakt. Maar echt over de top.



Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 21 juli 2015 @ 23:45:

Hij is terug hoor. De Jumboreclame in de snackbar. Die enge kinderen die praten of ze hun mond vol water hebben. Nee want deze is glatis. Bahbahbah.Ik versta altijd "gwatis".
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
O en de reclame over dat middel 'Iberogast', ik vind het zo smerig klinken!
Alle reacties Link kopieren
De beter horen reclame. Zie je zo'n man "ik zou nooit zonder mijn gehoorapparaat naar de dierentuin gaan" blijkt hij soort lessen te geven, zie je hem met een groep kinderen en een giraffe, waar hij van alles over verteld. Op het laatst "vraag de brochure van beter horen", ligt deze op een kleedje van giraffehuid



Wie, vertel me, WIE verzint dat?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd zie ik een KFC reclame langskomen waar ik helemaal kriegel van word, met een paar mensen op een bank die een grote emmer KfC doorgeven en een man die daarbij staat te vertellen dat we moeten kijken naar "what is really going on" . Volgt een enorm lulverhaal over dat een van de mannen op die bank stiekem verliefd zou zijn op de andere man in het gezelschap (oooh KfC toch, foei foei) en vervolgens wordt gemeldt dat KFC alleen maar 100% échte kip gebruikt, euh ja, wat had het anders moeten zijn, kat ofzo?!



Nou eet ik die zooi zowiezo niet maar de melding dat het toch echt wel kip is krijgt me ook niet zover hoor....
Alle reacties Link kopieren
dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door:



de bullit energy drink: die stem op MTV die dat uitspreekt klinkt alsof zij zelf zwaar depressief is en zelf 10 blikjes energydrank kan gebruiken ( niet dat dat helpt tegen depressie ). Verschrikkelijke stem en intonatie
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Appelsientje met dat zeikliedje waarbij die vrouw op de fiets gaat meezingen "I love every little thing about it..... Want die komt volgens mij wel drie keer per avond langs.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op SBS9 een film zitten kijken en werkelijk ieder reclameblok...............Heeee dat is mijn Lays.............Geel Buut vrij. De broertjes Coronel in een winkelcentrum........DOEIIII. Een aantal doorgedraaide wijven over Vanish vlekkenverwijderaar en als klap op de vuurpijl Pringles. Je zou zo stoppen met kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei toch, geen reclame

Die stomme reclame van die man op het strand die even een minuutje zonder reclame belooft ( en eigenlijk errt ik nog niet waar die reclame voor is.

En die ademloze persoon van sensodyne, die te horen heeft gekregen dat iedere seconde teveel veel geld kost, dus haar verhaaltje in een adem afraffely
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:calvijn1 schreef op 21 juni 2015 @ 20:22:

Die van Fonq vind ik toch wel erg irritant. Die stem brrrr





Nog niet helemaal bijgelezen dus misschien ben ik wel mosterd maar je weet wie al die stemmetjes doet?



Onze eigen bekende forumster.
Bij sommige reclames krijg ik echt de neiging mijn tv het raam uit te pleuren.

Zoals bij die Vanish reclame die 2de vrouw pfff geen idee waarom maar die kan ik niet uitstaan. En die van Simpel met Nick en Simon man wat duurde die tijdelijke aanbieding lang zeg.



Nu ook die van één of ander schoonmaak product, cillit bang geloof ik, waarin mensen dan vertellen hoe fantastisch het is. Slaat helemaal nergens op.

Vrienden die op visite zijn geweest dus heel je aanrecht onder de kalk?? Oké...

Je wc altijd heel hard schrobben en nog ziet ie eruit als een open riool maar hey 1x dat spul erin en tadaaa prachtig schoon! En een zwangere dame die zegt: zoals je ziet ben ik dus zwanger en dus ga ik jullie iets vertellen over cillit bang? Euhhh ja logisch...ofzo.



Of dat nichtje dat al een heel weekend in de badkamer zit. Vind ik raar.



300 keer per uur een durex reclame, nu zelfs in therapie vorm. Vreselijk en slecht ingesproken.



De Sprite reclame vind eng en gemeen klinken, niet echt uitnodigend iig.



Zo kan ik nog wel even door blijven gaan geloof ik.



Het ergste vind ik eigenlijk die dierenleed reclames, die moet ik dus echt weg zappen anders zit ik gewoon te janken door wat ze daar allemaal laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven