Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Die van H&M met die dansende vrouwen

Irritant liedje, irritant dansje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Die ASR reclame met die mocro straattaal is ook helaas weer terug.....
Alle reacties Link kopieren
De meest irritante reclame vind ik momenteel die hier op het forum. Zo ongeveer ín je reactie. Alsof jij zelf met het product adverteert.

En in alle topics. Ook op de psychepijler in ernstige topics over huiselijk geweld of levensbedreigende ziekten.

Paar voorbeelden:
In een topic over eetstoornissen: Hoeveel calorieën zitten er in een paaseitje? Serieus Viva?
En in topic over rouwverwerking: bestel kaarten voor André Hazes. Da's dan wel weer toepasselijk want André is dood.

In een topic over agressieve dwanggedachten: de Kärcher windowvac.
Als je ze nog niet had zou je zou er spontaan agressieve dwanggedachten van krijgen.
merano wijzigde dit bericht op 27-03-2018 18:14
2.26% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Bjoetiemaanieaa bij Etos. Ik kan me vergissen, maar volgens mij spreek je dat uit als meenia?
Alle reacties Link kopieren
Is die diepvriesmaaltijd van Iglo al genoemd. Die van restaurantkwaliteit, zo lekker dat de gasten niet proeven dat het diepvries is?
Die mensen hebben of nooit in een behoorlijk restaurant gegeten, of kapotte smaakpapillen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Die van incentro ofzo. Zeker die over Kenia. Op het forum heb ik geen last van reclame, want ik heb een ad blocker geinstalleerd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Van Hornbach, zodra je het woord “ project” zegt, een doos/ tas afval in je gezicht krijgt gesmeten.

Hoe maak ik agressie normaal.
Alle reacties Link kopieren
ik vind die reclame voor dat artikeltje over water drinken hiernaast ook behoorlijk irritant, wie heeft dat verzonnen, met een vergrootglas in je onderbroek gluren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
30-03-2018 15:07
Is die diepvriesmaaltijd van Iglo al genoemd. Die van restaurantkwaliteit, zo lekker dat de gasten niet proeven dat het diepvries is?
Die mensen hebben of nooit in een behoorlijk restaurant gegeten, of kapotte smaakpapillen
Ja deze is heel erg irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe van Haribo, (3 volwassenen en 1 kind in de lift) weer van die kinderstemmetjes (en het kind met een volwassen stem).
Juk!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Die van Dreft waarbij ze met diepvriesdoosjes schudden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Dyson.

Een mán vertelt trots over nieuwe innovaties voor stofzuigers en dan zie je een vrouw stofzuigen.. Helemaal blij Jeej.. een stofzuiger (6)

Want mannen ontwerpen om het de vrouw makkelijker te maken in het huishouden, natuurlijk. Ik dacht dat ze stereotypering uit de reclames gingen weren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die van Always .... waarin die perfecte meisje in allerlei gymnastiek/yoga posities even demonstreren hoe flexibel dat inlegkruisje is.
En dat liedje "I want to enjoy ... "
Serieus? |-)

Die van Renate en Winston BLIJFT irritant!

René Froger en Jan Smit met hun brillen ... GA WEG!

De reclame van Heineken ... komt er ooit nog een nieuwe?


Maar ik ben heel eerlijk, bij een reclameblok gaat de TV nu gewoon op mute.
Alle reacties Link kopieren
Carglass was al irritant, maar nu... "we bepalen de kleur..." "en mengen dan exact de juist kleur..." Ja duhuh... :bonk:

En ik kan om een of andere reden de stem van de reclame van Dfs (iets met meubelen) niet uitstaan.

Sowieso reclames waarin je op of met een infantiel stemmetje wordt toegesproken :sick:
anoniem250420181314 schreef:
23-03-2018 13:21
Hij zal vast eerder hier zijn geschreven maar mag alsjeblieft die verschrikkelijke mevrouw met d'r vaginale schimmel van de buis !

En de zijstraat; waarom krijgen wij van alles aangepraat over vaginale schimmels, die kut doekjes en 'mooie' oksels en zien we nooit reclames voor mannen met druipers bijvoorbeeld? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Alles van het Kruitvat met hysterische Hadewych. Alsjeblieft, mag dat WEG?
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren
Die Grolsch reclame met die vreselijke muziek. Een soort bioscoop-orgel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Babs1966 schreef:
22-05-2018 12:03
Carglass was al irritant, maar nu... "we bepalen de kleur..." "en mengen dan exact de juist kleur..." Ja duhuh... :bonk:

En ik kan om een of andere reden de stem van de reclame van Dfs (iets met meubelen) niet uitstaan.

Sowieso reclames waarin je op of met een infantiel stemmetje wordt toegesproken :sick:
Ik opende dit topic en dacht: welke reclame vond ik gisteren ook zo irritant. Carglass dus. mag ik toch hopen dat ze de juiste kleur mengen en dat ik niet met mijn rode auto daar wegrijd met een groene bumper
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De ohra app bij schade aan een paarse eend.

Stel is verontwaardigd dat eigenaar van paarse eend de ohra-app niet heeft.
A) misschien heeft die man geen smartphone
B) en/of een andere verzekeringsmij.

Soms kunnen zaken prima op papier afgehandeld worden.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
27-03-2018 07:30
Die ASR reclame met die mocro straattaal is ook helaas weer terug.....
Ze lezen niet mee hier van ASR, want zag 'm van de week weer langskomen!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
22-05-2018 16:22
Ze lezen niet mee hier van ASR, want zag 'm van de week weer langskomen!
Ik erger me aan die kerel: om zijn woorden kracht bij te zetten zwaait hij bij alles als een chimpansee met zijn armen.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
22-05-2018 14:33
De ohra app bij schade aan een paarse eend.

Stel is verontwaardigd dat eigenaar van paarse eend de ohra-app niet heeft.
A) misschien heeft die man geen smartphone
B) en/of een andere verzekeringsmij.

Soms kunnen zaken prima op papier afgehandeld worden.

Het is gewoon een poging net zo grappig te zijn als indertijd met de paarse krokodil, maar dat is ie niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kitkat: awkward dat je bovenbuurman met bad en al je feestje ´bezoekt´...
Snjókorn falla, á allt og alla
De reclame van NIX18, meest ergerlijk is de stem van de donkere vrouw, een akelige krassende stem, brrr als nagels die over een bord heen krassen.
Alle reacties Link kopieren
Het kind dat haar ouders en broer moet lokken met die gore Haribo goudberen om toch met haar te spelen.

Die irritante vent van trivago die nu in negenvoud mijn scherm vult. waarom?

Cora van Mora met haar gerookte sito. Wat dat andere wicht erbij komt kwelen, is me een raadsel. Cora kan best in haar eentje zwaar irritant wezen.

die van mentos in de lift die enkel beweegt als de mensen erin spreken. Na wat chitchat, stapt er iemand uit met de legendarische woorden "wauw, that was a journey". Blijkbaar niet veel gewend...
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven