Meest irritante reclame - DEEL 2

vrijdag 29 juni 2018 om 12:23
vrijdag 29 juni 2018 om 12:32
De Costa del Kruidvat... Ténenkrommend is die. Kanniewachtuh tot die weer van de buis verdwijnt.
En die voor van die wc blokjes: 3,2,1 máma heeft een goeie oplossing. Jaha, want alleen mama's maken plee's schoon, papa's nooit...
(overigens pleit dit mij vrij om een hygiënisch toilet te hebben, want ik ben geen moeder
(wij poetsen gewoon elke dag de pot ff zonder al die onzinnige shizzle)
En die voor van die wc blokjes: 3,2,1 máma heeft een goeie oplossing. Jaha, want alleen mama's maken plee's schoon, papa's nooit...
(overigens pleit dit mij vrij om een hygiënisch toilet te hebben, want ik ben geen moeder

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 29 juni 2018 om 12:33

vrijdag 29 juni 2018 om 16:01
Nou inderdaad. Ik zeg er NEE tegenKameelperd schreef: ↑27-06-2018 13:26Ik snap werkelijk niet dat je je commercial door iemand met zo'n stem laat inspreken, bij mij wekt het meer agressie op dan dat ik denk hé misschien moet ik weer eens een weekendje CP boeken.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:09
Niet zo zeer irritant, maar wat ik me sinds vanmiddag afvraag omdat ik de radioreclame regelmatig hoorde:
I feeeeeel good
Dat was toch altijd muziek van een sportketen? (Basic Fit?)
Nu is het van mobiele telefonie.
Ik dacht dat ze misschien op de een of andere manier samenwerkten maar dat haal ik hier niet uit.
Dat is toch vreemd?
I feeeeeel good
Dat was toch altijd muziek van een sportketen? (Basic Fit?)
Nu is het van mobiele telefonie.
Ik dacht dat ze misschien op de een of andere manier samenwerkten maar dat haal ik hier niet uit.
Dat is toch vreemd?
vrijdag 13 juli 2018 om 22:25
KPN met die kerel die in Mumbai zijn dochter Marietje welterusten wenst. Die komt ongeveer 30 keer per avond langs. En die van Marc Cain. Met die grieten die afschuwelijk gekleed zijn en zo chagrijnig kijken en zo mannequin achtig lopen. Slaat compleet de plank mis.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 13 juli 2018 om 23:17
Gelukkig geldt dat in dit geval ook voor mannen. Want ook die moeten aan de shampoo tegen haarverlies
Later is nu
vrijdag 13 juli 2018 om 23:22
SweetFirefly schreef: ↑13-07-2018 22:25KPN met die kerel die in Mumbai zijn dochter Marietje welterusten wenst. Die komt ongeveer 30 keer per avond langs. En die van Marc Cain. Met die grieten die afschuwelijk gekleed zijn en zo chagrijnig kijken en zo mannequin achtig lopen. Slaat compleet de plank mis.
Die van KPN vind ik z'n doel ook voorbij gaan. Want die man geeft een presentatie en heeft dan ineens z'n dochter aan de telefoon? Dan gaat er dus toch totaal iets niet goed, dat wíl je toch niet tijdens een presentatie? Of mannen wel, maar als het een vrouw was geweest, zou het dan ook zo 'ontroerend' geweest zijn?
Verder die van een autoverhuurbedrijf (Sixt?) Bruid loopt weg uit een kerk, kan de auto niet starten dus rent naar beneden, gaat liften en dan komen er alleen maar bruiloftsgasten langs en dan haar ex, die in de bewuste auto rijdt. Dus wél kan starten. EN als ze een auto gehuurd had, dan had die daar gewoon gestaan. Ofzo.. héél wazig.
Later is nu

vrijdag 13 juli 2018 om 23:29
zaterdag 14 juli 2018 om 12:59
De doelgroep van Domino's kent de persoon Henny Huisman niet eens.lindybopophelia schreef: ↑13-07-2018 23:29Die verschrikkelijke reclame van domino's. De oude bekende weer terug op het menu. En dan komt die oude rechtgetrokken kop van Henny Huisman erbij en dan ook op het eind: zo dat zijn veel pizza's!!! Ja want er komen oude bekenden langs....
Net zo slecht als de pizza's van domino's.
Domino's pizza's vind ik juist wel lekker. Die van New York pizza, die vind ik bar slecht. Smakeloos en ze zien er ook niet aantrekkelijk uit. En wat ik helemaal waardeloos vond; dat ik in Amsterdam op het Damrak wilde bestellen kon dat alleen in het Engels omdat het grietje achter de toonbank geen Nederlands sprak.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 21 juli 2018 om 10:21
"Tussen de waxbeurten in, staat je leven even stil" 
Serieus, wie bedénkt dit soort zinnen?
Oh, voor degene die hier ook zo van schrok, gelukkig is er NU een epilator die zelfs de kléinste haartjes nog verwijderd. Pfoei. *veegt zweet van voorhoofd* Alleen géén idee waarom jou nu nog zou waxen.

Oh, voor degene die hier ook zo van schrok, gelukkig is er NU een epilator die zelfs de kléinste haartjes nog verwijderd. Pfoei. *veegt zweet van voorhoofd* Alleen géén idee waarom jou nu nog zou waxen.
Later is nu
zaterdag 21 juli 2018 om 10:45
Alsof je het recht niet hebt om de aardbodem te bewandelen met een haartje, rimpeltje, haaruitval, schimmelnagel, verkleurde oksel, haaruitval etc etc.Dreamer schreef: ↑21-07-2018 10:21"Tussen de waxbeurten in, staat je leven even stil"
Zulke reclames waarin vrouwen een complex over iets uiterlijks wordt aangepraat vind ik het aller- allerergste

zaterdag 21 juli 2018 om 10:50
Die reclame werkt op mijn zenuwen. Dat 'Marieeeeetjee' van die man, vreselijk weeïg.Dreamer schreef: ↑13-07-2018 23:22Die van KPN vind ik z'n doel ook voorbij gaan. Want die man geeft een presentatie en heeft dan ineens z'n dochter aan de telefoon? Dan gaat er dus toch totaal iets niet goed, dat wíl je toch niet tijdens een presentatie? Of mannen wel, maar als het een vrouw was geweest, zou het dan ook zo 'ontroerend' geweest zijn?

zondag 22 juli 2018 om 08:34
parbleumondieu schreef: ↑21-07-2018 10:50Die reclame werkt op mijn zenuwen. Dat 'Marieeeeetjee' van die man, vreselijk weeïg.
Alles aan die reclame is fout: het steenkolen Engels en het slissen van de man, het bellen van die dochter (die moeder weet toch dat hij aan het werk is), die naam Marietje, de vreselijke aaaah-reactie van het publiek en de reactie van de man "sorry guys, that's my daughter", met andere woorden: "kijk eens wat een fantastische familieman ik ben".
zondag 22 juli 2018 om 11:32
nerdopviva schreef: ↑22-07-2018 08:34Alles aan die reclame is fout: het steenkolen Engels en het slissen van de man, het bellen van die dochter (die moeder weet toch dat hij aan het werk is), die naam Marietje, de vreselijke aaaah-reactie van het publiek en de reactie van de man "sorry guys, that's my daughter", met andere woorden: "kijk eens wat een fantastische familieman ik ben".

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.