Entertainment alle pijlers

Misanliedje

07-03-2013 08:47 22 berichten
Vrouwen hebben geheime misandristische rituele ontmoetingen waarbij ze mannenhaat liedjes zingen. Raad het bijbehorende liedje...



Mi sandrie sandra sandrie sandra sandrie sandra sandriieiee

Mi sandrie sandra sandrie sandra sandrie sandra sandraaaa
Alle reacties Link kopieren
Verder gaat het wel, van Binsbergen?
Mi sandrie niet meer sandraa

Voormi san aldrie sandraas
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ons betrapt en nu?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Waarvan akte. Moest hier nu perse een nieuw topic voor?
quote:Syndicate schreef op 07 maart 2013 @ 08:48:

Verder gaat het wel, van Binsbergen?He lullo even de plantjes water geven.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 maart 2013 @ 08:48:

Je hebt ons betrapt en nu?Infiltreren!
Alle reacties Link kopieren
Breng die rozen naar Sandra



@MrsSW: Kunnen de verdachten binnenkort een brief ontvangen waarin ze zich voor de rechter moeten verantwoorden voor hun uitlatingen.



Aangezien de definitie van haat, (en daarmee ook haat zaaien, neem ik voor het gemak dan toch maar even aan) schijnbaar een rekbaar begrip is moeten we maar afwachten wie ons gaat beoordelen.
is dit het einde van de Misandrie-topics?
Ja TM heel rekbaar idd. Wij mannen hebben het creativiteitsgen he
quote:Aeolus schreef op 07 maart 2013 @ 08:59:

Ja TM heel rekbaar idd. Wij mannen hebben het creativiteitsgende ballen he
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mn advocaat een moskovietje te doen en een lange tafel vol interseksuelen in toga te eisen want Ken en Barbie zijn niet neutraal.
Sjongejonge, hoelang wil je een non-topic nog uitmelken?
quote:tijgermeisje schreef op 07 maart 2013 @ 09:09:

Ik vraag mn advocaat een moskovietje te doen en een lange tafel vol interseksuelen in toga te eisen want Ken en Barbie zijn niet neutraal.Haha nee idd. Ken en Barbie zijn Heel Fout. Overigens is Ken totaal pussywhipped, en heeft Barbie 'm helemaal om haar vingertje gewonden.
quote:hyale schreef op 07 maart 2013 @ 09:09:

Sjongejonge, hoelang wil je een non-topic nog uitmelken?Een comapatiënt kan nog jàààààren kunstmatig in leven gehouden worden hoor! Maar goed nieuws: er staat een misandrie-meet-weekend in de steigers, is het daarna niet over dan is het in elk geval dat weekend rustiger.
quote:geve schreef op 07 maart 2013 @ 09:18:

[...]

Een comapatiënt kan nog jàààààren kunstmatig in leven gehouden worden hoor! Maar goed nieuws: er staat een misandrie-meet-weekend in de steigers, is het daarna niet over dan is het in elk geval dat weekend rustiger. hahaha, na de meet wordt het waarschijnlijk een broeierige slow chat hier
Het misandrie topic heeft idd. wat nieuw vuur nodig. Alleen, wat valt er verder nog te verzinnen...we hebben alles wel zo'n beetje gehad dacht ik?
Een comapatient wordt niet telkens opnieuw opgewarmd om vervolgens lusteloos hergebruikt te worden.
quote:Aeolus schreef op 07 maart 2013 @ 09:25:

Het misandrie topic heeft idd. wat nieuw vuur nodig. Alleen, wat valt er verder nog te verzinnen...we hebben alles wel zo'n beetje gehad dacht ik?Zolang er hapsters zijn, zijn er aanbrengers...

Dat is net het bewijs dat die hapsters in wezen niet misandrietig zijn, anders zouden ze die hap negeren.
quote:hyale schreef op 07 maart 2013 @ 09:26:

Een comapatient wordt niet telkens opnieuw opgewarmd om vervolgens lusteloos hergebruikt te worden.Onderschat dat (para)medisch personeel niet! Vlees is vlees!
Met electroden valt er heel wat leven in een comapatient te blazen.
Als het maar warm is.

Nieuw vuur? Moet ik even hysterisch blèren dat alle mannen monsters zijn, of wilt zelfs dat niet meer baten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven