More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
woensdag 25 februari 2015 om 17:04
Ik heb toch het gevoel dat Ardil wat krijgt met Maxime lolzzz
SPOILER: lezen op eigen risico.
Maxime raakt gecharmeerd van een mooie, jongere kunstliefhebber. Lucas’ spontane PR-stunt voor BandiTas slaat enorm aan. Sacha staat voor een dilemma: ze is financieel van Thijs afhankelijk, aan de andere kant ergert ze zich kapot aan hem.
SPOILER: lezen op eigen risico.
Maxime raakt gecharmeerd van een mooie, jongere kunstliefhebber. Lucas’ spontane PR-stunt voor BandiTas slaat enorm aan. Sacha staat voor een dilemma: ze is financieel van Thijs afhankelijk, aan de andere kant ergert ze zich kapot aan hem.
woensdag 25 februari 2015 om 17:10
quote:Miss-Colorado schreef op 24 februari 2015 @ 20:44:
Ari Ze zeggen dat het maar een gastrol is, ik hoop zo dat ze hem tot de vaste cast gaan benoemen. Dit is precies wat GTST nodig heeft, een leuke, lekkere gozer die ook echt leuk is. Niet zo'n kwal als Thijs.
Als nou iedereen het even per e-mail aan GTST doorgeeft.... Laat die luie donders hier zelf maar lezen, ze kunnen er nog heel wat van leren.
Ari Ze zeggen dat het maar een gastrol is, ik hoop zo dat ze hem tot de vaste cast gaan benoemen. Dit is precies wat GTST nodig heeft, een leuke, lekkere gozer die ook echt leuk is. Niet zo'n kwal als Thijs.
Als nou iedereen het even per e-mail aan GTST doorgeeft.... Laat die luie donders hier zelf maar lezen, ze kunnen er nog heel wat van leren.
woensdag 25 februari 2015 om 17:22
Duckface is financieel afhankelijk van Thijs? Waarom kan ze geen baantje zoeken? Ze zullen vast nog wel een kamermeisje nodig hebben bij de Rozenboom of een serveerster in Boks. Niet van dat luiwammesachtige hoor. Slecht voorbeeld voor de jeugd.
En Marianne, tja, deden ze dat maar. Ze zouden oprecht heel veel goede ideeën kunnen oppikken van de kijkers.
En Marianne, tja, deden ze dat maar. Ze zouden oprecht heel veel goede ideeën kunnen oppikken van de kijkers.
woensdag 25 februari 2015 om 22:35
Ik heb het maar half gezien, was met drie dingen tegelijk bezig naar Duckface irriteert me, net als Kierewiet, Anna, Schors, Rukkie, Aysen, Biejanka, Sjanien, Maksiem, Poephoofd en Tim. Ook die onzichtbare buitenechtelijke kleuters vind ik irri. Het zijn er nu drie, tijd voor een volgende koter, wie raakt er binnenkort zwanger, Kierewiet (Anna blijkt transgender te zijn), Aysen (rubbertje gescheurd), Duckface nog van die griezel met die rotkop?
woensdag 25 februari 2015 om 22:39
quote:MarianneDavids schreef op 25 februari 2015 @ 22:35:
Ik heb het maar half gezien, was met drie dingen tegelijk bezig naar Duckface irriteert me, net als Kierewiet, Anna, Schors, Rukkie, Aysen, Biejanka, Sjanien, Maksiem, Poephoofd en Tim. Ook die onzichtbare buitenechtelijke kleuters vind ik irri. Het zijn er nu drie, tijd voor een volgende koter, wie raakt er binnenkort zwanger, Kierewiet (Anna blijkt transgender te zijn), Aysen (rubbertje gescheurd), Duckface nog van die griezel met die rotkop?Biejanka maakt nog een liefdesbaby met Anton.
Ik heb het maar half gezien, was met drie dingen tegelijk bezig naar Duckface irriteert me, net als Kierewiet, Anna, Schors, Rukkie, Aysen, Biejanka, Sjanien, Maksiem, Poephoofd en Tim. Ook die onzichtbare buitenechtelijke kleuters vind ik irri. Het zijn er nu drie, tijd voor een volgende koter, wie raakt er binnenkort zwanger, Kierewiet (Anna blijkt transgender te zijn), Aysen (rubbertje gescheurd), Duckface nog van die griezel met die rotkop?Biejanka maakt nog een liefdesbaby met Anton.
woensdag 25 februari 2015 om 22:47
woensdag 25 februari 2015 om 22:49
quote:MarianneDavids schreef op 25 februari 2015 @ 22:47:
[...]
O, handig, ze kan al zo "fantastisch" organiseren, Bram zal inmiddels wel oud genoeg zijn om op te passen.Ja Bram komt volgende week ineens als puber uit school, smijt zijn rugzak in de hoek, heeft een grote bek tegen Rikki en Sjoerd (die geen dag ouder worden) en gaat op de vuist met Sil (die vrij is wegens goed gedrag). Ze vechten om de hand van Nola.
[...]
O, handig, ze kan al zo "fantastisch" organiseren, Bram zal inmiddels wel oud genoeg zijn om op te passen.Ja Bram komt volgende week ineens als puber uit school, smijt zijn rugzak in de hoek, heeft een grote bek tegen Rikki en Sjoerd (die geen dag ouder worden) en gaat op de vuist met Sil (die vrij is wegens goed gedrag). Ze vechten om de hand van Nola.
woensdag 25 februari 2015 om 22:54
quote:minnimouse schreef op 25 februari 2015 @ 22:49:
[...]
Ja Bram komt volgende week ineens als puber uit school, smijt zijn rugzak in de hoek, heeft een grote bek tegen Rikki en Sjoerd (die geen dag ouder worden) en gaat op de vuist met Sil (die vrij is wegens goed gedrag). Ze vechten om de hand van Nola.Wow, ik verheug me al op volgende week.
[...]
Ja Bram komt volgende week ineens als puber uit school, smijt zijn rugzak in de hoek, heeft een grote bek tegen Rikki en Sjoerd (die geen dag ouder worden) en gaat op de vuist met Sil (die vrij is wegens goed gedrag). Ze vechten om de hand van Nola.Wow, ik verheug me al op volgende week.
donderdag 26 februari 2015 om 20:32
quote:MarianneDavids schreef op 26 februari 2015 @ 20:29:
Hoe oud zou Duckface zijn? Jaar of 35?Ik schat haar op 53 met een iq van 11.
Hoe oud zou Duckface zijn? Jaar of 35?Ik schat haar op 53 met een iq van 11.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.