Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
Wat een LAMLUL is die interviewer.
Wat is Rukkie toch een stom vrouwelijk geslachtsdeel! grrrr
Lekker geloofwaardig van rukkie.
quote:viennas schreef op 22 april 2015 @ 20:26:

[...]

Denk om je bloeddruk. Tis niet echt hè.Nu ik de reactie alsnog zie: Plus één.
Ludo is wat van plan
Oohh gaat Ludo wat doen wat niet hoort komt de badguy in hem weer naar boven?
quote:coolpack2 schreef op 22 april 2015 @ 20:30:

[...]

Nu ik de reactie alsnog zie: Plus één.Ze is irritant
Papa probeert je te redden tegen grote boze Bing hahahaha
Ok ik had het mis denk dat Rukkie haar carriere op het laatst afblaast en voor Brammetje kiest
Rukkie is een beetje heel erg vreselijk verschrikkelijk onbeschrijfelijk dom, ik ben even door mijn superlatieven heen.
Ik vind die Poephoofd zo dom leert hij het nooit af dat hij niet moet sollen met Ludo.
Loedo gaat ook een selfie app maken. Maar dan beter. Voor mensen op stand.

Selfie met de beste wijn, met je landgoed of met tango muziek.
Ik heb het gevoel dat er veel meer nieuwe mensen in gtst moeten komen, iedereen die er nu in zit heeft al wel met iedereen gehad, er is helemaal geen type als Lorena of de oude Ludo meer (hoewel Ludo nu misschien weer een opleving krijgt). Mensen als Laura, Jeff en Vincent die totaal geen rol hebben... Het is zo ongelofelijk saai allemaal.
quote:yolo8 schreef op 23 april 2015 @ 11:34:

Ik heb het gevoel dat er veel meer nieuwe mensen in gtst moeten komen, iedereen die er nu in zit heeft al wel met iedereen gehad, er is helemaal geen type als Lorena of de oude Ludo meer (hoewel Ludo nu misschien weer een opleving krijgt). Mensen als Laura, Jeff en Vincent die totaal geen rol hebben... Het is zo ongelofelijk saai allemaal.

Daar geef ik jou gelijk in...er moeten nieuwe personages komen..helaas is Juvat Westendorp eruit

na 3 maanden (niet eens gemerkt dat het 3 maanden was) Maar het word inderdaad tijd

voor nieuwe personages.
Sacha en haar broer mr. Avocado zijn er bijgekomen maar ik ben het er wel mee eens dat er af en toe wat meer tijdelijk nieuw vlees bij mag. Nu lijkt het net een dorpje.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Er moeten juist een paar oud gedienden terug komen, Robert (zit in Japan), Anita (twee keer dood), Frits (lekker ding, ook twee keer dood), Martine Hafkamp (één of twee keer dood) Dorothea (slechts één keer dood), Daniël Daniël (dood???), Rosa (één keer dood) en zo zijn er wel meer.
MarianneDavids het is niet zeker of Martine Hafkamp dood is want Ludo had haar op een boot gezet.

Daniël Daniël is gewoon spoorloos verdwenen.

Maar denk niet dat oude personages terug komen of ze moeten een nieuwe personage

zoeken die de oude personage speelde.

Ik vond Dian Alberts ook lekker vals maar helaas is zij ook al overleden en zij is al

paar keren in en uit Moredyke gegaan.
quote:goddess23 schreef op 23 april 2015 @ 18:44:

Sacha en haar broer mr. Avocado zijn er bijgekomen maar ik ben het er wel mee eens dat er af en toe wat meer tijdelijk nieuw vlees bij mag. Nu lijkt het net een dorpje.Van mij part vertrekt Duckface en mag ze haar tv broer sluwe advocaatje meenemen.
O ja, Dian Alberts, die hadden we ook nog. Ik heb niet precies onthouden wie er allemaal dood, halfdood, schijndood of helemaal niet dood maar gewoon verdwenen zijn. Ik ben wel benieuwd hoe lang de scriptschrijvers het nog volhouden maar tegen de tijd dat ze zuchtend en steunend achter de computer zitten kunnen ze altijd nog een beroep doen op iedereen die hier post. Moet wel wat schuiven natuurlijk, of een leuk rolletje (ik wil wel een vreselijke bitch zijn).
Een Sluwe rijke Bitch spelen lijkt me inderdaad heerlijk om te spelen Marianne, ik zou dan eerst voor zorgen dat

Zjanien uit mijn ogen verdwijnt.

Dat ik Poepiehoofd Moredyke uitpest

Voor de andere personages verzin ik wel wat anders.
Het viel me trouwens op dat het prinsesje ineens geen lam handje meer heeft, kennelijk heeft haar laatste ongeluk en haar coma een genezende werking gehad.
Ik mis inderdaad een vrouwelijke bitch. Zo'n echte! Aysen is helaas iets te soft geworden op dit moment maar ik wil er eentje die moorden pleegt, gewelddadig is en mannen tegenover elkaar uitspeelt. Zo'n heerlijke psychopaat die al veel te lang op zich heeft laten wachten
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
quote:goddess23 schreef op 23 april 2015 @ 20:01:

Ik mis inderdaad een vrouwelijke bitch. Zo'n echte! Aysen is helaas iets te soft geworden op dit moment maar ik wil er eentje die moorden pleegt, gewelddadig is en mannen tegenover elkaar uitspeelt. Zo'n heerlijke psychopaat die al veel te lang op zich heeft laten wachten Misschien is die Roxy een potentiële kandidaat
.
Maksiem was kon ook zo'n heerlijke bitch spelen maar niet meer.

Ludo is ook een mak lammetje geworden alhoewel hij nu wat van plan is.
Als ik zo naar Loekast trui kijk krijg ik geheid trek in een meloen.

En wie zien we daar?? ZJANIEN!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven