Entertainment alle pijlers

Mr Frank Visser

25-03-2021 21:45 662 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Elke donderdagavond, 21.30 uur

Het oude topic kan ik niet meer vinden en deze aflevering heeft er écht één nodig. Het belooft net zo legendarisch te worden als de koude pannenkoeken. Wie kijkt er mee?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi hekje ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een buurt zeg! o_o
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha leuk beroep.

En idd die buurt.

Op eerste oog leken de buren nog wel ok. Maar binnen een paar minuten vielen ze door de mand...die scheldwoorden

Langs duwen :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Je zou er wonen... verschikkelijk
Alle reacties Link kopieren Quote
Whut ze willen de buurvrouw pakken en daarvoor de gevangenis indraaien...
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een pareltje weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof die buurman niet. Andere buurman zou een lieverdje zijn, maar dan krijg je toch geen taakstraf? En hij zegt in één adem dat de buurvrouw een hoer is, vreemd gaat maar dan geen man eroverheen zou willen. Wat een creep!
Ik vind hier dingen van.
Net zo legendarisch als de koude pannenkoeken?! Dat kan haast niet! Deze aflevering moet ik zien! :rofl:

Ze moesten zeker een goede tegenhanger hebben voor de aflevering van vorige week?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me vooral elke week af , waar halen ze die mensen toch vandaan...

:woa:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren Quote
Hele buurt loopt uit hahaha
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
25-03-2021 21:56
Net zo legendarisch als de koude pannenkoeken?! Dat kan haast niet! Deze aflevering moet ik zien! :rofl:

Ze moesten zeker een goede tegenhanger hebben voor de aflevering van vorige week?
Wanneer was dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap waarom die camera's daar hangen. O_O
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn god.... die vent is niet lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Die twee buren zijn zo agressief. Heel eng.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die man heeft echt een agressie probleem
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren Quote
Die kop van die kat! :D
Ik vind hier dingen van.
Rilena schreef:
25-03-2021 21:58
Wanneer was dat?
Wat? De koude pannenkoeken of de wanhopige buurvrouw die gek wordt van de herrie van de bovenbuurman die er alles aan probeerde te doen om de buurvrouw tegemoet te komen maar verkeerd was voorgelicht bij de vloerenwinkel?

De koude pannenkoeken ging over 2 buurvrouwen uit een bepaalde straat in Lelystad. Is zowel bij Reed als Visser geweest met verschillende zaken. Was een paar jaar terug.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Twitter hebben we het ook heel gezellig:

#mrfrankvisser
Je zal vroeger maar de sekslijn gebeld hebben en dan nu zien wat er aan de andere kant van
de telefoon zat.


Slaat de buurman de plank nu flink mis...?!! #mrfrankvisser

Nou weet iedereen in de straat gelukkig wie wel en wie geen seks heeft. Hoeven ze ook niet op gekrijs te reageren. #mrfrankvisser

Stel hè, stel...Dat ruim 60% van NL uit dit soort mensen bestaat? Dat verklaart toch keiveel! Wat een crèche daar in die buurt. #mrfrankvisser

Dave roept heel agressief dat ie niet agressief is. Het gebeurt echt Rollend over de vloer van het lachen #mrfrankvisser
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo, ben benieuwd naar de buurman zodirect na de reclame! Wat een volk, een rasechte tokkiebuurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
25-03-2021 22:03
Wat? De koude pannenkoeken of de wanhopige buurvrouw die gek wordt van de herrie van de bovenbuurman die er alles aan probeerde te doen om de buurvrouw tegemoet te komen maar verkeerd was voorgelicht bij de vloerenwinkel?

De koude pannenkoeken ging over 2 buurvrouwen uit een bepaalde straat in Lelystad.
Is zowel bij Reed als Visser geweest met verschillende zaken. Was een paar jaar terug.
Voor wie die aflevering nog eens wil zien: https://www.youtube.com/watch?v=-WyCGNGeNgs
De aflevering bij Mr Visser ging geloof ik over geluidsoverlast en was ook erg vermakelijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
En Viktor met zijn middelvinger. :proud: En liggend op dat tuinbed. "Mr Visser, ik lig hier nu naakt!" :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op de trouwfoto's ziet Roze Miranda er stukken beter uit dan nu.

Wat een enorme tokkies
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje wat een halfjes daar in die buurt allemaal. Gemiddeld iq van een schoenzool in die zaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Dave is ook geen lekkertje zeg, pfoe

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven