Geld & Recht alle pijlers

Wie zit hier ook bij Engie?

18-07-2025 23:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Omdat ik al meer dan 6 weken op mijn jaarrekening wacht ben ik de reviews gaan lezen op Trustpilot en die liegen er niet om.
Heel veel mensen die lang moeten wachten op hun jaarrekening en door de klantenservice met een kluitje in het riet worden gestuurd.
Troostend ( nouja...) dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar je kunt in de reviews niet lezen of het uiteindelijk is goedgekomen met de boze klanten die een boze review hebben achtergelaten.

Zijn hier forummers die uiteindelijk wel hun jaarrekening hebben gekregen of is Engie een zinkend en kan ik naar mijn centen :whistle: ?

De app. werkt ook niet, dus daar valt ook weinig zinnigs nog uit te halen.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Mijn engie contract start volgende week... ik zal mijn termijn bedrag dan maar laag zetten als dat het geval is...
Dutchgirly schreef:
18-07-2025 23:50
Mijn engie contract start volgende week... ik zal mijn termijn bedrag dan maar laag zetten als dat het geval is...
Oei,.....
Ja, verstandig inderdaad om het termijnbedrag (realistisch) laag te zetten.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik zit niet bij Engie, maar ik zag vandaag wel dit artikel voorbij komen over "Chaos bij Engie" https://www.energiethuisgids.nl/chaos-b ... verder-op/
Dutchgirly schreef:
18-07-2025 23:50
Ik zou hier nu niet bewust mee in zee gaan en de boel zsm annuleren want er gaat duidelijk iets mis met hun administratie.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik zit al heel lang bij engie en heb in februari mijn afrekening gehad.
Wel weet ik dat er de afgelopen maanden idd iets fout ging met het afschrijven van de termijnbedragen, maar daar heb ik keurig bericht over gehad.
IBIopviva schreef:
19-07-2025 00:42
Ik zou hier nu niet bewust mee in zee gaan en de boel zsm annuleren want er gaat duidelijk iets mis met hun administratie.
Dat gaat helaas niet, de 14 dagen bedenktijd is al verstreken. Ik heb dit in mei al afgesloten, toen waren deze problemen ook niet op deze schaal bekend anders had ik dat niet gedaan. Ik baal hiervan.
Hier ook al jaren Engie klant. Geen problemen gehad met de afschrijvingen en vorig jaar ook niet met de terugbetaling van teveel betaalde voorschotten.
Wel heeft de app er een tijdje uitgelegen, het was nogal een gedoe om die weer werkend te installeren.
Maar al met al ben ik een tevreden klant tot nu toe. Heb ook net mijn contract verlengd, drie jaar vast tarief. Had geen idee van problemen bij Engie… :O
Maar ik zal het goed in de gaten houden.
Hier geen problemen met Engie.
App werkt, afschrijvingen gaan goed.
Sinds december klant bij Engie, en er is al het een en ander misgegaan.
Ze hadden te eerste al de verkeerde aansluiting te pakken (staan er 2 op mijn adres en had duidelijk aangegeven welke ze moesten hebben)
Er is al maanden niets in rekening gebracht (krijg daar wel steeds een mail over).
Nooit meer Engie, ik ga overstappen zodra het kan. Doen me denken aan Waternet waar je ook van de ene verrassing in de andere valt :facepalm:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven