Muziek met veel percussie?
zaterdag 13 april 2013 om 13:27
zaterdag 13 april 2013 om 13:43
zaterdag 13 april 2013 om 13:55
In Nederland treedt al ruim 20 jaar de groep Percossa op. Vier mannen uit Den Haag. Kijk bijv. hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=CZ1yZJ1s1LU.
zaterdag 13 april 2013 om 14:02
quote:hamerhaai schreef op 13 april 2013 @ 13:43:
Ik maak gebruik van de gratis App Podrunner. Die heeft verschillende podcasts. Je kan kiezen voor een bepaald aantal beats per minute (125 - 185) of interval training. De muziek is uitgekozen voor de beat. Ondanks dat het niet mijn muziek is, loop ik er wel lekker op
Dit klinkt wel goed, want het aantal beats is belangrijk.
Maar ik heb destijds gerend met Evy en daar kwam ik soms nummers tegen die ik niet te pruimen vond (ook al liep ik er goed op...), dus misschien toch maar niet het risico nemen.
Ik maak gebruik van de gratis App Podrunner. Die heeft verschillende podcasts. Je kan kiezen voor een bepaald aantal beats per minute (125 - 185) of interval training. De muziek is uitgekozen voor de beat. Ondanks dat het niet mijn muziek is, loop ik er wel lekker op
Dit klinkt wel goed, want het aantal beats is belangrijk.
Maar ik heb destijds gerend met Evy en daar kwam ik soms nummers tegen die ik niet te pruimen vond (ook al liep ik er goed op...), dus misschien toch maar niet het risico nemen.
zaterdag 13 april 2013 om 14:05
quote:Haley schreef op 13 april 2013 @ 13:55:
In Nederland treedt al ruim 20 jaar de groep Percossa op. Vier mannen uit Den Haag. Kijk bijv. hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=CZ1yZJ1s1LU.Gaaf zeg!
In Nederland treedt al ruim 20 jaar de groep Percossa op. Vier mannen uit Den Haag. Kijk bijv. hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=CZ1yZJ1s1LU.Gaaf zeg!
zaterdag 13 april 2013 om 14:10
quote:BAMmetjebamie schreef op 13 april 2013 @ 14:08:
Mijn favoriete muziek voor op mijn crosstrainer is Dragonforce maar ik weet niet of je daar op lopen kan, volgens mij ga je op de crosstrainer iets sneller.
Als ik in youtube op Dragonforce zoek, zie ik dat het een band is.
Speciaal nummer dat je in gedachten hebt? Omdat je aangeeft dat het wat 'snel' is? (ik vind nummers vaak net iets te langzaam, dus ik ben benieuwd!)
Edit: ik heb inmiddels iets geluisterd en ik snap wat je bedoelt.
Waar zit de percussie tussen alle hard rock?
Mijn favoriete muziek voor op mijn crosstrainer is Dragonforce maar ik weet niet of je daar op lopen kan, volgens mij ga je op de crosstrainer iets sneller.
Als ik in youtube op Dragonforce zoek, zie ik dat het een band is.
Speciaal nummer dat je in gedachten hebt? Omdat je aangeeft dat het wat 'snel' is? (ik vind nummers vaak net iets te langzaam, dus ik ben benieuwd!)
Edit: ik heb inmiddels iets geluisterd en ik snap wat je bedoelt.
Waar zit de percussie tussen alle hard rock?
zaterdag 13 april 2013 om 14:10
quote:Mariken_67 schreef op 13 april 2013 @ 14:02:
[...]
Je hebt gelijk: met Santana moet dat nog wel lukken.
Met Shakira niet, is niet mijn smaak, sorry Indil.
Oh dat maakt niks uit. Is ook niet direct mijn ding. Ik dacht er alleen aan omdat je naar "percussie" vroeg!
Is Bob Sinclar iets voor jou? Bijvoorbeeld "Together"?
[...]
Je hebt gelijk: met Santana moet dat nog wel lukken.
Met Shakira niet, is niet mijn smaak, sorry Indil.
Oh dat maakt niks uit. Is ook niet direct mijn ding. Ik dacht er alleen aan omdat je naar "percussie" vroeg!
Is Bob Sinclar iets voor jou? Bijvoorbeeld "Together"?
zaterdag 13 april 2013 om 14:13