Entertainment alle pijlers

My kitchen rules 2017

31-08-2017 20:09 835 berichten
Elke avond om 18.30 uur weer een aflevering van My kitchen rules.

Wie kijkt er weer mee?
Alle reacties Link kopieren
ik moet weg, tot later
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
15-11-2017 19:10
Nee niet echt, ze doen het goed, was net even gekrakeel omdat Tyson zich opwond over de opmerking dat tegen het eind vand e wedstrijd meer verwacht werd dus dat de mensen kritischer zouden worden ( opmerking kwam van degenen van de 2de plaats van ondern
David en Betty, tja die maakten ook niet zoveel indruk. Dus ik vond hun opmerkingen wel een beetje lachwekkend over tips. Maar ben erg benieuwd naar hoe het morgen zal gaan. Als ze echt goed koken, vind ik hun opmerkingen wel een beetje terecht want de eerste drie rondes waren niet erg op niveau. Maar waarom dat verdere irritante gedrag aan tafel? Je zal maar met hen vijf keer achter elkaar aan tafel zitten zeg, lange avonden ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mooie taart
Tjezus, wat vals
David en Betty :nope:
Alle reacties Link kopieren
Zo David laat zich wel kennen zeg, "ze pieken te vroeg" :facepalm:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Terwijl de tienen om je oren schieten heb ik mijn tosti volkomen laten verkolen, verschil moet er wezen he :facepalm: :facepalm:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
15-11-2017 19:31
Terwijl de tienen om je oren schieten heb ik mijn tosti volkomen laten verkolen, verschil moet er wezen he :facepalm: :facepalm:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
morgen even d e herhaling bekijken.
Ja David is ook niet de sympathiekste tafelgenoot, benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Zo even bij gekeken, David is echt vreemd ja, om te denken dat hij de anderen nog tips kan geven. En dat die daardoor meer kans hebben op hogere punten. Nou ja kan wel. hij kan zeggen hoe het niet moet. En die meiden zijn zo onder de indruk van die mannen dat ze niet eens meer denken aan hun eigen slechte resultaat .
Nou benieuwd hoe Tyson en partner het doen vanavond, als de praatjes even goed zijn als het doen, dan is er wat te evrwachten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hersenen, varkenswangen... hoop voor hen dat er wat gasten zitten die dat willen eten zonder negatief commentaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
O Tyson moet het vlees maar braden, dat kan hij wel, dat is niet zo moeilijk. En hij verbrandt zichzelf en het vlees
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
goffer ze zijn echt goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet met diagnoses strooien, maar ik vraag me af of er niet iets met hen is. Tyson die zo agressief en arrogant over kan komen, maar ook wel een beetje onzeker aan de andere kant, Amy die geen idee heeft hoe ze mensen moet begroeten en nauwelijks in gesprek gaat. Misschien is een deel van hoe ze aan tafel zijn wel gewoon hoe ze zijn, kunnen ze niet socialer. Ze begroetten ook zo moeizaam, zo gespeeld, alsof ze extra moeite moeten doen om dat 'volgens het boekje' te doen.

Ik hoop inmiddels dat naast de dames ook David en Betty opzouten.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
@ MevrouwJack, ik dacht ook al zoiets. Iets klopt er niet.

Ook al dat menu, en er wel bij zeggen dat je je afvraagt of de mensen het wel willen eten. 1 Gang iets specialer vlees, oke, maar 2 gangen is of gedurfd of gek
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hoe vaak kun je pommes frites zeggen
Ze komen enigszins autistisch over ja in elk geval wereld vreemd .
Alle reacties Link kopieren
Ze weten zich ook nauwelijks een houding te geven bij de hoge scores. En volgens mij gunt de rest het hen ook.

Dat was een heel kort record ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd hoe zij het gaan doen in hectische challenges
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
O leuke twist
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
16-11-2017 19:32
Ik ben heel benieuwd hoe zij het gaan doen in hectische challenges
ja die zie ik nog wel eens de keuken uit stormen als het niet lukt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik hoop dat de meiden winnen maar die hadden vorige keer wel erg weinig punten dus vrees het ergste .
Is er niemand ?
Alle reacties Link kopieren
ik ben er (net) wat heb ik gemist?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ze waren allebei niet echt overtuigend, maar nu zitten we dus met dat stel wat nog steeds niet gepiekt heeft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
17-11-2017 19:40
Ze waren allebei niet echt overtuigend, maar nu zitten we dus met dat stel wat nog steeds niet gepiekt heeft
Haha in elk geval niet te vroeg gepiekt nee !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven