Entertainment alle pijlers

My kitchen rules

31-08-2020 18:44 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken deze serie nog niet, Jullie wel? Met 2 huizen en eerdere winnaars die het tegen de nieuwelingen opnemen.
Kijkt er nog iemand?

welkom iedereen ook die van de eten pijler ;)
nlies wijzigde dit bericht op 31-08-2020 19:01
15.02% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hahaha die aubergine en rijst! Zo kwaad dat Mark was op zijn zus dat ze telkens de aubergine aan de linkerkant deed.
Als hij het bord nou omdraaide... :facepalm: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
16-09-2020 21:24
Hahaha die aubergine en rijst! Zo kwaad dat Mark was op zijn zus dat ze telkens de aubergine aan de linkerkant deed.
Als hij het bord nou omdraaide... :facepalm: :rofl:
Nee joh, links is links en rechts is rechts.
Dat snap je toch wel.
En de rijst en de aubergine MOETEN elkaar raken anders vergaat de wereld
Alle reacties Link kopieren
Ppppff 3 keer roepen dat je zo slecht gekookt hebt dus dat je eigenlijk de eliminatie moet doen, en dan het klef niet hebben om het echt te doen. Slappelingen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik kook vanuit het hart.
Ik vraag me af of hij wel een hart heeft, en natuurlijk wordt hij gesaboteerd, zou hij zelf ook doen als hij de kans krijgt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
17-09-2020 18:38
Ppppff 3 keer roepen dat je zo slecht gekookt hebt dus dat je eigenlijk de eliminatie moet doen, en dan het klef niet hebben om het echt te doen. Slappelingen
Wat heb ik gemist?
Ik hoop op Ben en Vasil maa vrees het ergste die zijn zo nonchalant
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-09-2020 19:16
Ik hoop op Ben en Vasil maa vrees het ergste die zijn zo nonchalant
Dat is wel een goede manier om Mark helemaal gek te maken
granny71 schreef:
17-09-2020 19:15
Wat heb ik gemist?
De Aziatische dames denk ik
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Moeten we nog langer naar crazy eyes kijken.
...
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-09-2020 19:23
De Aziatische dames denk ik
Klopt ja, die bleven maar zeggen dat zij eigenlijk moesten, omdat zij het zo verpest hadden, maar deden niks. En er was niemand die ze tegensprak.Vind het wel jammer dat die jongens er uit waren, begon net aan hun accent te wennen en nu er minder gedoe met de vrouwen was, vond ik ze wel leuk. Ze hadden tenminste lol bij het koken. Bij Mark ging het niet om de lol maar om de winst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
weer n smoesje: stoofpot niet ingedikt omdat er iemand in haar vinger snijdt. Stoofpot kan best even inkoken zonder dat je er steeds in hoeft te roeren en er zijn nog 5 anderen om er een oogje op te houden. Allemaal van hetzelfde huis
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
O die gezichten van de Jury, als mark zijn mening geeft. Die kijken echt zo van "Jongen wat maak jij je belachelijk"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die gast (Mark) is de duivel, maar hij is er nog steeds. Zal mij niet verbazen als hij het nog een tijdje uitzingt.

Ligt het aan mij of is elkaar beoordelen, simpel om je kookkunsten, in een wedstrijd echt naïef en niet goed genoeg. Met andere woorden: het moet strategisch dus we verliezen alle waarheidsvinding en common sense uit het oog. Heeft gewoon geen geldige waarde....?

Serieuze vraag... :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
FreeLauren schreef:
18-09-2020 20:26
Die gast (Mark) is de duivel, maar hij is er nog steeds. Zal mij niet verbazen als hij het nog een tijdje uitzingt.

Ligt het aan mij of is elkaar beoordelen, simpel om je kookkunsten, in een wedstrijd echt naïef en niet goed genoeg. Met andere woorden: het moet strategisch dus we verliezen alle waarheidsvinding en common sense uit het oog. Heeft gewoon geen geldige waarde....?

Serieuze vraag... :sherlock:
Je hebt helemaal gelijk.
Vind het ook belachelijk zoals er gestemd wordt door de "huizen"
Heeft niets meer met de maaltijden te maken.
Gatverdamme wat een etter die Marc beetje lopen slijmen bij die gasten .
Alle reacties Link kopieren
FreeLauren schreef:
18-09-2020 20:26
Die gast (Mark) is de duivel, maar hij is er nog steeds. Zal mij niet verbazen als hij het nog een tijdje uitzingt.

Ligt het aan mij of is elkaar beoordelen, simpel om je kookkunsten, in een wedstrijd echt naïef en niet goed genoeg. Met andere woorden: het moet strategisch dus we verliezen alle waarheidsvinding en common sense uit het oog. Heeft gewoon geen geldige waarde....?

Serieuze vraag... :sherlock:
Ja ben er ook bang voor dat Mark nog een tijdje blijft. Zijn eigen huis heeft met de eliminatie voor hem gestemd omdat ze dachten dat hij beter was dan Ben en Vasil. Dus van de ene kant moeten ze hem niet van de andere kant denken ze wel te winnen met hem. Vind het altijd wel eerlijker als er echt gasten in de zaal zitten die moeten stemmen.
Vraag me ook altijd af wanneer de rest van de kandidaten die tussenshotjes te zien krijgen, zoals die wanneer Mark uitgebreid staat te vertellen dat hij de gasten aan zijn kant gaat zien te krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het is eigenlijk ook oneerlijk dat house Manu steeds eerst mag koken, house Colin weet dan dat ze de volgende dag een strategische score terugkrijgen.

Uiteindelijk doen ze het natuurlijk voor de kijkcijfers, als iedereen lief voor elkaar was zou het minder spectaculair zijn.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ze doen het ook heus voor de kijkcijfers, maar als je bv naar Master Chef kijkt dan is het opvallend dat ondanks dat het een keiharde wedstrijd is, ze echt ontzettend veel respect voor elkaar hebben en het (noem me naïef) heel erg liefdevol is.

Mark heeft er voor gezorgd dat ik Romel, die ik ook een gifkikker vind, ben gaan waarderen. Hij werkt wel in alle rust heel erg goed samen met zijn partner.

Mark en Lauren doen hun best dit na te bootsen, maar volgens mij ligt het toch anders als je in Lauren haar schoenen staat. Vandaar dat ze misschien troost zocht bij Ben .....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval nog geen spelletje ganzenbord met Mark willen spelen. Verwacht dat de ganzen door de lucht gaan vliegen als hij verliest.
Met MC kijken ben ik weer gestopt. Ergerde me bij de vorige jury al aan dat opgewonden gegil, maar deze jury heeft het exact er genomen. Zal wel in de voorwaarden hebben gestaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk MC incidenteel, ik heb vooral geen affiniteit met de ingewikkelde recepten.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
20-09-2020 10:21
Ik kijk MC incidenteel, ik heb vooral geen affiniteit met de ingewikkelde recepten.
Ja dat begrijp ik. Maar we zijn off topic: dat vind ik zo geweldig als we het hebben over creativiteit....

Ik hou van lekker eten, en ben zelfstandig. Dus ik heb mijzelf aangeleerd om goed te koken.
Wat deze mensen doen, met de passie waarmee ze dat doen.....Daar heb ik heel erg veel bewondering voor.

Maar zoals ik al zei: we zijn off topic.
anoniem_400846 wijzigde dit bericht op 21-09-2020 16:45
Reden: “Ik” vergeten.
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
stond die Aziatische troel nu eerst alles op haar gemak in gelijke stukjes te snijden om het daarna in de blender te kieperen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
leuk dat ene punt meer.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mooie uitslag !
Alle reacties Link kopieren
Het zou anders wel heel ongelijk worden, hoewel ik de 9 van Pete voor Marc en Lauren ietwat overdreven vind.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven