Entertainment alle pijlers

My kitchen rules

31-08-2020 18:44 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken deze serie nog niet, Jullie wel? Met 2 huizen en eerdere winnaars die het tegen de nieuwelingen opnemen.
Kijkt er nog iemand?

welkom iedereen ook die van de eten pijler ;)
nlies wijzigde dit bericht op 31-08-2020 19:01
15.02% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
21-09-2020 20:32
Het zou anders wel heel ongelijk worden, hoewel ik de 9 van Pete voor Marc en Lauren ietwat overdreven vind.
Vond ik ook, vraag me af of hij niet stiekem een paar puntjes meer heeft gegeven omdat hij dat strategisch stemmen al verwachtte,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
21-09-2020 20:48
Vond ik ook, vraag me af of hij niet stiekem een paar puntjes meer heeft gegeven omdat hij dat strategisch stemmen al verwachtte,
Ik ga ervan uit dat de jury al weet welke punten er gegeven worden door de anderen. Het gebeurt te vaak (andere seizoenen en deze aflevering dus ook) dat de jury vreemde scores geeft, zodat er net wel of niet genoeg punten zijn.
Ik had van tevoren al verwacht dat team Favs meer dan 82 punten zou halen, omdat het anders te erg uit balans is.
nlies schreef:
21-09-2020 18:34
stond die Aziatische troel nu eerst alles op haar gemak in gelijke stukjes te snijden om het daarna in de blender te kieperen?
Ik kon er zo slecht naar kijken. Hoe traag en onnozel die 2 zijn. Echt vreselijk.
Hoewel ik wel moet lachen om Sue-Ann soms.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
21-09-2020 21:30
Ik kon er zo slecht naar kijken. Hoe traag en onnozel die 2 zijn. Echt vreselijk.
Hoewel ik wel moet lachen om Sue-Ann soms.
Ja als je die 2 bezig ziet dan snap je meteen waarom het altijd minstens een dag duurt voor een Indonesische rijsttafel klaar is.
En ze wil wel heel erg graag door Colin geholpen worden he, volgens mij was dat de enige reden waarom ze zich opgegeven heeft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Rachel en Roula gaan goed beter dan Romel en Sophia lijkt het
Alle reacties Link kopieren
Ik had als eigen huis die Aziatische dames genomineerd. Volgens mij heeft iedereen al evenveel goed als fout gedaan, maar met de groepsopdrachten lopen die dames gewoon in de weg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
21-09-2020 21:42
Ja als je die 2 bezig ziet dan snap je meteen waarom het altijd minstens een dag duurt voor een Indonesische rijsttafel klaar is.
En ze wil wel heel erg graag door Colin geholpen worden he, volgens mij was dat de enige reden waarom ze zich opgegeven heeft
Ja die geilt behoorlijk op Colin. In elk seizoen heb je dit. Zo gek. Ik heb Manu in een ander kookprogramma als sumoworstelaar gezien. Nou.. daar kan je niet warm van worden. Pete heeft een vreselijk irritante stem. Praat met een eeuwig verstopte neus. En Colin. Mja. Zou je je hoofd niet voor omdraaien als ie voorbij je zou lopen op straat.
Rachael en Roula er uit. Jammer, vond het wel leuke meiden.
Toch ook wel blij dat Romel er nog in zit. Kunnen we nog wat langer kijken naar dat gebitch tussen hem en Mark.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
22-09-2020 21:34
Ja die geilt behoorlijk op Colin. In elk seizoen heb je dit. Zo gek. Ik heb Manu in een ander kookprogramma als sumoworstelaar gezien. Nou.. daar kan je niet warm van worden. Pete heeft een vreselijk irritante stem. Praat met een eeuwig verstopte neus. En Colin. Mja. Zou je je hoofd niet voor omdraaien als ie voorbij je zou lopen op straat.
Dat is vaak met mensen op televisie of in de film.
Die zou je op straat geen seconde nakijken maar zodra ze "bekend" zijn zijn ze ineens hot.

Macht/bekendheid werkt erotiserend
granny71 schreef:
22-09-2020 22:03
Dat is vaak met mensen op televisie of in de film.
Die zou je op straat geen seconde nakijken maar zodra ze "bekend" zijn zijn ze ineens hot.

Macht/bekendheid werkt erotiserend
Ik snap dat niet zo. Heb dat zelf totaal niet. Vind het maar triest overkomen.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
22-09-2020 23:08
Ik snap dat niet zo. Heb dat zelf totaal niet. Vind het maar triest overkomen.
Zeker als het er zo duidelijk op ligt als bij haar
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
23-09-2020 10:00
Zeker als het er zo duidelijk op ligt als bij haar
Ja ik dacht de eerste keer dat ze er de draak mee stak wegens dat gedoe met Ben en Roula. Maar ze gedraagt zich echt als een verliefde puber. "O je moet komen helpen, O hij heeft geholpen" Hij heeft de aardappels geschild.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat n stel kinderen. Wel benieuwd hoe de bom barst als de overeenkomst tussen Mark en Romel uitkomt, de rest aan tafel heeft al argwaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zo niet leuk dit .
Alle reacties Link kopieren
Nee, nu wordt t echt oorlog, dat gaat het programma geen goed doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
O, boy....Ik zit net de aflevering terug te kijken... (nog niet afgelopen), maar die vete tussen Mark en Romel; jeetje hé. Die gaan elkaar straks stalken als dit seizoen over is. Wat een gekken 😳. Plaatsvervangende schaamte gewoon.
Daar was het blind jureren al. Opvallend dat Jake (? Die met zijn zus meedoet, House Manu) 'per ongeluk' liet vallen welk team van Sophie en Romel was. Kon ook strategisch zijn, immers zou hij verwachten dat er lage scores gegeven zouden worden.

Benieuwd of de teams achter het bondje van Romel en Mark komen. Dat zou echt niet gewaardeerd gaan worden.

Wat reageerde Manu heftig op de cijfers van House Colin trouwens. En ook op de cijfers van de Pete en Colin.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
23-09-2020 22:28
Daar was het blind jureren al. Opvallend dat Jake (? Die met zijn zus meedoet, House Manu) 'per ongeluk' liet vallen welk team van Sophie en Romel was. Kon ook strategisch zijn, immers zou hij verwachten dat er lage scores gegeven zouden worden.

Benieuwd of de teams achter het bondje van Romel en Mark komen. Dat zou echt niet gewaardeerd gaan worden.


Wat reageerde Manu heftig op de cijfers van House Colin trouwens. En ook op de cijfers van de Pete en Colin.
Ja ik snap dat ook niet wanneer zij dat gaan weten. Wij zien opnames van Romel die mark gaat appen, en van Mark die de klanten gaat omverpraten. Kan me niet voorstellen dat dat allemaal pas opgenomen wordt als de wedstrijd afgelopen is.
En wat die punten betreft, ik kan me voorstellen dat je wel eens een getal naar beneden afrondt als het je tegenstanders zijn, maar als de jury een 10 en een 8 geeft, en de gasten ook een 8 om dan een 5 te geven is wel erg afwijkend.
En ja dat van jake was ook niet in de haak
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
-Sam- schreef:
23-09-2020 22:28
Daar was het blind jureren al. Opvallend dat Jake (? Die met zijn zus meedoet, House Manu) 'per ongeluk' liet vallen welk team van Sophie en Romel was. Kon ook strategisch zijn, immers zou hij verwachten dat er lage scores gegeven zouden worden.

Benieuwd of de teams achter het bondje van Romel en Mark komen. Dat zou echt niet gewaardeerd gaan worden.

Wat reageerde Manu heftig op de cijfers van House Colin trouwens. En ook op de cijfers van de Pete en Colin.
Manu, zoals ik hem ken (heb gezien) is best wel cool; misschien een beetje te.

Ja, hij reageerde heftig. Naar mijn mening (gewoon mijn mening) terecht.

En om je eerlijk de waarheid te vertellen: ik wil best Het beest in hem zien. Bring it on.
Alle reacties Link kopieren
Beide juryleden gaven het eerste gerecht een laag punt. Van de gasten was het ook niet hoog, dan vraag ik me af: heeft Manu niet even geproefd toen ze bezig waren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zit wat in.
Serieus.
Alle reacties Link kopieren
Tjee dahl maken is wel heel makkelijk, en ze krijgen het zelf niet eens af, maar zorgen er nu ook oor dat die andere 2 niet op tijd kunnen beginnen. Als die volgende keer niet door het eigen huis in de eliminatie gegooid worden, dan snappen ze het echt niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het de oude winnaars Will en Steve zo goed gaat na mkr
Alle reacties Link kopieren
Man, wat erger ik me aan die twee Aziatische dames, hoop dat ze morgen afvallen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven