Entertainment alle pijlers

My name is Earl

28-02-2011 18:21 15 berichten
Hoera ze herhalen het weer op rtl 5

De serie draait om Earl Hickey (Jason Lee). Hij is een notoire dief en heeft in zijn leven net één foutje teveel gemaakt. Desondanks zorgt een omkeer van het lot ervoor dat hij iets meemaakt wat zijn leven drastisch verandert. Earl wint 100.000 dollar met een kraslot, maar wordt nog geen 10 seconden later aangereden door een oud vrouwtje in een auto. Hij verliest daarbij het winnende lot en hij belandt in het ziekenhuis.

In het ziekenhuis ziet hij op televisie Last Call with Carson Daly waar Carson zegt dat zijn succes een rechtstreeks gevolg is van het feit dat hij goede dingen voor mensen doet. Hij noemt het een kwestie van karma. Hierdoor gaat Earl zijn leven en vooral zijn ongeluk in het licht van karma bekijken. In de hoop op een beter leven maakt hij een lijst met alle slechte dingen die hij ooit mensen heeft aangedaan, beginnend bij Kenny James een oud-klasgenoot die Earl vroeger altijd pestte.

Samen met kansloze broer Randy en de sexy Catalina gaat Earl de strijd aan met "de lijst" door al zijn slechte daden goed te maken. Zelfs Darnell , de eigenaar van de Crab-Shack waar Earl geregeld een biertje pakt, biedt zijn hulp aan. Alleen Earls ex-vrouw Joy wil geen poot uitsteken, tenzij ze er zelf beter van wordt.

Ondanks zijn schijnbaar beperkte intelligentie is Earl vreemd genoeg erg effectief in het aanpakken van de lijst.
Ik vind het zo ongeveer de irritantste serie ooit. Verschrikkelijk. Fijn dat anderen het schijnbaar wel te pruimen vinden.
Enjoy IBI

Ik laat het heeeeeeel snel aan me voorbij gaan
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk! Kan ik weer kijken! Waarom halen ze die serie iedere keer weer van de buis?
Vind het een geweldige serie en ga weer kijken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
haha ja het is te flauw voor woorden maar ik vind het heerlijke serie om lekker achterover te zitten en te kijken.

Gelukkig heb ik al 2 medestanders
Ja, leuke serie! Vooral Joy en Darnell. Ik ga er niet voor zitten, daarvoor heb ik teveel afleveringen al gezien denk ik. Maar prima voor een verloren uurtje.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Het is idd te flauw voor woorden, en daarom zo ontzettend grappig.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Joepie! Mijn vriend en ik vinden de serie ook ontzettend leuk! Vind met name Joy geweldig. Die gezichten die ze kan trekken . Oh ja, nog een tip: op de dinsdagavond op RTL5: Modern family ook erg grappig. De humor is net als bij Earl net effe iets anders dan de gemiddelde comedy. Voor de Earl fans: veel kijkplezier en bedankt voor de tip
Geheel offtopic: IBI ik had laatst gezien bij ''Waar/Niet waar'' dat je geslaagd was voor je theorie, maar omdat ik niet wist of je eerdere posts terugleest heb ik het nog niet gezegd: Gefeliciteerd!!!!!
Geweldige serie!...
Jaaa, leuk!

Vooral de vette Elci. En Joy en Darnell (Crabboy toch/)
Het is een leuke serie. Vooral Joy is mijn favoriet. Maar helaas zoals bij zoveel series heb ik de herhalingen te vaak gezien.
en wederom een hoera! Tot mijn verrassing kan ik het ineens weer kijken op rtl5 ben benieuwd voor hoe lang.
Niet lang he... :S 't Is alweer gestopt volgens mij. Ik vind 't ook een heerlijke serie! De elementen die terugkomen, Earl, die accentjes, de personages.. 't Feit dat ie altijd met zn ogen dicht op de foto staat... Ik hou van Earl!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven