My name is Michael
zaterdag 23 januari 2010 om 22:17
quote:eleonora schreef op 23 januari 2010 @ 22:11:
Ja, zucht.....Wie is de Mol inderdaad.
Schavuit van Oranje en Annie vind ik ook leuk.
Trashwise ben ik wel gek op Dames in de Dop en Welk land dan ook z'n nieuwe topmodel 'n stuff.
Maar nu, de zaterdagavond vind ik afzien.
Dat is infantielenavond geworden.
Ja, zucht.....Wie is de Mol inderdaad.
Schavuit van Oranje en Annie vind ik ook leuk.
Trashwise ben ik wel gek op Dames in de Dop en Welk land dan ook z'n nieuwe topmodel 'n stuff.
Maar nu, de zaterdagavond vind ik afzien.
Dat is infantielenavond geworden.
zondag 24 januari 2010 om 09:24
quote:loisnvt schreef op 24 januari 2010 @ 09:05:
Die Ruben, met die lichtgevende groene ogen, waar kennen we die nog meer van???? Heeft zo'n bekende kop.........
Ruben zat in de op weg naar Fame academie of zoiets, een paar jaar terug.
Hij doet ook mee in het ballétje van Op zoek naar Mary Poppins.
Die Ruben, met die lichtgevende groene ogen, waar kennen we die nog meer van???? Heeft zo'n bekende kop.........
Ruben zat in de op weg naar Fame academie of zoiets, een paar jaar terug.
Hij doet ook mee in het ballétje van Op zoek naar Mary Poppins.
zondag 24 januari 2010 om 13:41
Heeft die Ruben niet ook meegedaan aan 2 edities van Idols of X-factor of Popstars of een van die programma's?? Het lijkt wel of die jongen in ieder auditie-programma opduikt. Nu alleen iets meer anabolerig dan eerst....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
zondag 24 januari 2010 om 15:04
zondag 24 januari 2010 om 15:24
Misschien omdat hij dingen niet snel genoeg oppikte? Daar hoorde je Albert Verlinde en een mevrouw die de audities deed op een gegeven moment ook over praten, dat sommige kindjes moeilijk meekwamen, dingen slecht oppikten of dat het moeilijk zou zijn met hen te werken of hen iets aan te leren.
Die Mika uit de 1e uitzending is ook niet door, terwijl iedereen toen ook lyrisch was over hem.
Er spelen gewoon nog een hoop andere dingen mee dan alleen goed zijn tijdens de eerste auditie.
Die Mika uit de 1e uitzending is ook niet door, terwijl iedereen toen ook lyrisch was over hem.
Er spelen gewoon nog een hoop andere dingen mee dan alleen goed zijn tijdens de eerste auditie.
zondag 24 januari 2010 om 15:45
zondag 24 januari 2010 om 16:52
zondag 24 januari 2010 om 16:57
zondag 24 januari 2010 om 17:02
quote:nikkinuts schreef op 24 januari 2010 @ 16:57:
[...]
Zou zo familie van Waylon (hoe schrijf je die naam?!) kunnen zijn vind ik.Die Ruben is 2x redelijk ver gekomen in talenten-programma's. Een maal Popstars en eenmaal X-factor. Op de een of andere manier weet hij niet door te dringen. Ik heb geen mening over zijn muzikaliteit maar ik weet wel dat ik het een eng, beetje papperig mannetje vind. Houd ook net iets te veel van zichzelf.
[...]
Zou zo familie van Waylon (hoe schrijf je die naam?!) kunnen zijn vind ik.Die Ruben is 2x redelijk ver gekomen in talenten-programma's. Een maal Popstars en eenmaal X-factor. Op de een of andere manier weet hij niet door te dringen. Ik heb geen mening over zijn muzikaliteit maar ik weet wel dat ik het een eng, beetje papperig mannetje vind. Houd ook net iets te veel van zichzelf.