Entertainment alle pijlers

My name is Michael

08-01-2010 17:15 536 berichten
In het kader van pulp-tv mag dit programma natuurlijk niet ontbreken

Dus alle liefhebbers van Popstars, Op zoek naar, X-Factor, verenigt U!
quote:feder schreef op 23 januari 2010 @ 21:52:

[...]

De was uit de wasmachine halen en ophangen is ook een optie.O ja, nou weet ik weer wat ik nog moest doen
Haha, Leo, jij beschrijft het altijd zo leuk.

Maar dat klinkt nou ook niet echt als een hoogstaand programma nee.

Misschien moet ik eens wat vaker een boek lezen...
Ik moet ook wat vaker lezen.

En mijn man is al naar bed, die is net als ik nog grieperig.

Maar ik wil helemaal niet naar bed!

Ik wil iets leuks op TV!

Leo, is er tegenwoordig uberhaupt nog wel iets leuks op tv???

Behalve Wie is de mol
Ja, zucht.....Wie is de Mol inderdaad.

Schavuit van Oranje en Annie vind ik ook leuk.

Trashwise ben ik wel gek op Dames in de Dop en Welk land dan ook z'n nieuwe topmodel 'n stuff.

Maar nu, de zaterdagavond vind ik afzien.

Dat is infantielenavond geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 23 januari 2010 @ 22:11:

Ja, zucht.....Wie is de Mol inderdaad.

Schavuit van Oranje en Annie vind ik ook leuk.

Trashwise ben ik wel gek op Dames in de Dop en Welk land dan ook z'n nieuwe topmodel 'n stuff.

Maar nu, de zaterdagavond vind ik afzien.

Dat is infantielenavond geworden.
Ik zit hier ook elke zaterdagavond naar te kijekn. Dan moet ik misschien toch eens op zoek gaan naar een leven.....
Dan was wel weer prettig om te zien, maar verder...................

En Lulu, die is lief.

Ohja, Nicolette is eng, erg eng.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Die Ruben, met die lichtgevende groene ogen, waar kennen we die nog meer van???? Heeft zo'n bekende kop.........;-)
Zondag avond is Bnn Avond, das dan weer wel leuk, vind ik dan...

En who is Michael vind ik echt te bezopen en saaaaaaaaaai voor woorden. Zelfs mijn dochter plus vriendinnen gingen maar computeren op den duur
quote:loisnvt schreef op 24 januari 2010 @ 09:05:

Die Ruben, met die lichtgevende groene ogen, waar kennen we die nog meer van???? Heeft zo'n bekende kop.........;-)

Ruben zat in de op weg naar Fame academie of zoiets, een paar jaar terug.

Hij doet ook mee in het ballétje van Op zoek naar Mary Poppins.
Ik vond het wel typisch dat er 4 jonge meiden doorwaren en maar één jongen. Maar het zal de stem wel doen. Vond de kleine Michael's wel heel goed dansen.
Heeft die Ruben niet ook meegedaan aan 2 edities van Idols of X-factor of Popstars of een van die programma's?? Het lijkt wel of die jongen in ieder auditie-programma opduikt. Nu alleen iets meer anabolerig dan eerst....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ik vind hem wel eng uit zijn ogen kijken. Maar ik heb het gevoel dat de vrouwen voor hem in de rij staan. Juist door die ogen.
Mensen! Wil iemand mij helpen? Bij de voorronden was er vorige week een jongetje Vincenzo die STEENGOED was. Zie anders ff youtube voor wie het was

HOE kan het dat deze jongen niet door is??? Wel door zijn lulu en romy en Mika en Laura en nog een meisje. Heel fijn maar waarom in redesnaam hij niet?
Misschien omdat hij dingen niet snel genoeg oppikte? Daar hoorde je Albert Verlinde en een mevrouw die de audities deed op een gegeven moment ook over praten, dat sommige kindjes moeilijk meekwamen, dingen slecht oppikten of dat het moeilijk zou zijn met hen te werken of hen iets aan te leren.

Die Mika uit de 1e uitzending is ook niet door, terwijl iedereen toen ook lyrisch was over hem.

Er spelen gewoon nog een hoop andere dingen mee dan alleen goed zijn tijdens de eerste auditie.
ik weet bijna 100% zeker dat Mika wel door is, er was echt een groepje met hem en lulu en romy dat ik dacht: dat is oerduidelijk het "doorgroepje"...

bij de volwassenen zou het me niets verbazen als ze twee michaels doorlaten: een "bruine" en een "blanke"
Mika is zeker door naar de volgende ronde!
For better and worse!!!!
dat vincenzo niet door is vind ik ehct een raadsel. ze zeggen tegen hem jij wordt een youtubehit en dan is ie opeens niet door en bv laura wel en romy ook terwijl ik die zelf echt stukken minder vind

ik vind romy trouwens ook nogal overdreven doen maar goed dat ben ik dan weer..
quote:loisnvt schreef op 24 januari 2010 @ 09:05:

Die Ruben, met die lichtgevende groene ogen, waar kennen we die nog meer van???? Heeft zo'n bekende kop.........;-)Zou zo familie van Waylon (hoe schrijf je die naam?!) kunnen zijn vind ik.
quote:nikkinuts schreef op 24 januari 2010 @ 16:57:

[...]

Zou zo familie van Waylon (hoe schrijf je die naam?!) kunnen zijn vind ik.Die Ruben is 2x redelijk ver gekomen in talenten-programma's. Een maal Popstars en eenmaal X-factor. Op de een of andere manier weet hij niet door te dringen. Ik heb geen mening over zijn muzikaliteit maar ik weet wel dat ik het een eng, beetje papperig mannetje vind. Houd ook net iets te veel van zichzelf.
Ik vind het ook echt een griezel, heeft ook niet gedanst, hij liep alleen die vrouw van die ander achterna.
Doet ie mee aan My name is Michael?

OMG.... die jongen is echt desperate!
Nee! Is dat diezelfde Ruben?? Het flitste even door mijn hoofd, maar ikd acht dat kan toch niet. En ik vond m er ook wel anders uitzien, maar dat kwam door zijn kapsel natuurlijk.

Jongejongejonge, wat een wanhopig persoon inderdaad!!
Ik ben afgehaakt, staat wel aan, maar ik ben de keukenkast aan het schilderen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven