Entertainment alle pijlers

Net5 uit de tijd

05-12-2012 09:57 29 berichten
Ja, dat wisten we al, maar wie weet leest iemand mee. Net5 snapt er geen hol meer van hoe tv-kijken tegenwoordig gaat. Zag gister een promo van The Vampire Diaries, dat begint volgende week woensdag weer. Na een pauze van 2? jaar? Denken ze nou echt dat de fans daarop gewacht hebben en niet al lang online zijn gaan kijken?? Voor wie doen ze dit nog?

Net als Grey's Anatomy, dat is in de VS 1 week overgeslagen ivm Halloween en in Nederland kunnen we weer wachten tot maart voor ze verdergaan. "Leveringsproblemen" noemen ze dat dan.

Ik geloof er geen klap van.

Dát wilde ik nou even kwijt. En ja, het lucht op.
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 06 december 2012 @ 09:35:

[...]

Je kan zonder ondertiteling downloaden. Een programma downloaden om de ondertiteling onder te zetten. Je moet dan via een zoekmachine nog apart naar een ondetiteling zoeken.Huh, dat zei ik toch ook?
uit jouw stukje begreep ik dat je serie/film downloadt waar de ondertitels in verwerkt zijn.
dat is niet nieuw.

10jaar terug had je de vaste woensdagavond. charmed, buffy en angel... helemaal verslaafd natuurlijk... gingen ze tijdens het laatste seizoen van buffy opeens een aantal keer van dag, tijd en zelfs zender wisselen met de series... uiteraard zonder dat van te voren aan te kondigenof kenbaar te maken... heb pas paar jaar geleden op internet de series eindelijk afgekeken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:betoverend schreef op 06 december 2012 @ 09:45:

uit jouw stukje begreep ik dat je serie/film downloadt waar de ondertitels in verwerkt zijn.Ah zo ... nee, meestal zoek ik de ondertitels er los bij. Op de tablet hebben we nu trouwens een mediaspeler die zelf online op zoek gaat naar de ondertiteling als wij hem niet hebben toegevoegd (maar die kan hem vaak toch niet vinden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven