Netflix aan- en afraders (deel 10) ZONDER SPOILERS!
maandag 29 december 2025 om 22:48
Hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

link naar deel 9: entertainment/netflix-deel-9-en-spoiler ... #p36075736
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

link naar deel 9: entertainment/netflix-deel-9-en-spoiler ... #p36075736
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
vrijdag 2 januari 2026 om 22:39
vrijdag 2 januari 2026 om 22:41
Geen idee. Die kijk ik niet en ik vind dat ook een beetje raar vergelijken. Ik geef alleen aan dat ik zijn vorige shows een stuk beter vond dan zijn laatste.
Look me in the eyes and tell me what you see.
zondag 4 januari 2026 om 10:34
Ik vind het Franse L’ Agence: L’immobilier de luxe en famillle ook heel leuk om te kijken. Vooral om de mooie giga huizen in Parijs te zien.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zondag 4 januari 2026 om 12:10
Gaat op mijn lijst.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 4 januari 2026 om 12:12
zondag 4 januari 2026 om 12:56
De film wel gezien? Is wel een oudje, ooit zag ik deze in de bioscoop, ja ik ben ook een oudje
zondag 4 januari 2026 om 23:36
Film heb ik niet gezien.Jeusnbdhdudh schreef: ↑04-01-2026 12:56De film wel gezien? Is wel een oudje, ooit zag ik deze in de bioscoop, ja ik ben ook een oudjedie vond ik wel altijd heel mooi op een bepaalde manier.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 4 januari 2026 om 23:38
Ik ben nu bezig met de serie Younger.
Een 40 jarige vrouw doet zich voor als een 26 jarige.
Ik vind het een leuke serie, begon wat moeilijk maar nu bij seizoen 2 zit ik er helemaal in.
Een 40 jarige vrouw doet zich voor als een 26 jarige.
Ik vind het een leuke serie, begon wat moeilijk maar nu bij seizoen 2 zit ik er helemaal in.
maandag 5 januari 2026 om 10:01
Ik vond het echt goed.
Gaaf hoe alles altijd weer samen komt.
maandag 5 januari 2026 om 10:11
Wij zitten nu op het einde van seizoen 1, nog 2 afleveringen te gaan. En ik vind hem inderdaad geweldig, vind het moeilijk om te stoppen met kijken.Jeusnbdhdudh schreef: ↑02-01-2026 13:47Absentia seizoen 1 geweldig, seizoen 2 vreselijk saai, ook al zit er een rode draad in. Hopelijk is 3 beter.
Jammer dat seizoen 2 minder is. Maar ik ga het toch proberen
maandag 5 januari 2026 om 13:09
Gisteren Evil Influencer: The Jodi Hildebrandt Story gekeken.
Wat een gestoorde kutwijven!!
https://www.imdb.com/title/tt39049795/? ... _evil%2520
Wat een gestoorde kutwijven!!
https://www.imdb.com/title/tt39049795/? ... _evil%2520
maandag 5 januari 2026 om 13:10
En de eerste aflevering gekeken van Synden. Ik kon er nog niet lekker inkomen. Weet niet of ik het nog een kans ga geven.
https://www.imdb.com/title/tt33501959/? ... 0_q_synden
maandag 5 januari 2026 om 13:31
Daar wil ik straks mee beginnen.PoesmetLaarzen schreef: ↑05-01-2026 13:10En de eerste aflevering gekeken van Synden. Ik kon er nog niet lekker inkomen. Weet niet of ik het nog een kans ga geven.
maandag 5 januari 2026 om 14:04
Zet maar even door, wij hebben seizoen 2 net af en in de laatste 2 afleveringen kwam er een zodanige plottwist dat ik weer zin heb in seizoen 3.
maandag 5 januari 2026 om 14:48
Ik ook
maandag 5 januari 2026 om 15:08
Huh, daar gaat 'voor de meisjes toch helemaal niet over'.Hallodaar schreef: ↑01-01-2026 10:23Ik ook hoor!
Het staat me enerzijds tegen, maar anderzijds wil ik toch ook weer gezien hebben.
Ook omdat de afgelopen tijd diverse kinder psychologen, pedagogen etc, zich hebben uitgesproken tegen 'mamma influencers' (in Nederland) en de ongezonde en onveilige sfeer die ze voor hun kinderen creëren.
Het is natuurlijk ook super triest dat wanneer een kind bijvoorbeeld huilende binnenkomt met een gapend gat in de knie na een val, er als eerste naar de camera wordt gegrepen i.p.v de verbandtrommel.
Dat een ouder gaat filmen i.p.v troosten.
Eigenlijk best ziekelijk!
maandag 5 januari 2026 om 21:07
Hij staat op mijn lijst (Prime)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in