Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst

Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
Zo, vanavond en morgen maar eens lekker onderuit voor outlander seizoen 2.
Ja en?
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 22:18:

Ik ben the Crown aan het kijken. Valt een beetje tegen vind ik.Allemaal lovende recensies maar ik vond het slaapverwekkend traag en totaal nietszeggend.
Ja en?
Kijk nu Silent Hill.
Ik heb gisterenavond ook Silent Hill gekeken met mijn dochter, zij vond hem geweldig ik mwah.

The Affair, ik heb in tegenstelling tot de meeste series ook niet veel met de hoofdpersonen ze hebben iets irritants, maar ga 'm wel verder afkijken dat dan weer wel.
Silent Hill ooit in bios gekeken. Was mwoah. Niet slecht, ook niet wauwer de wauwie.
Nieuwe serie: Shesapeak Shores...is het wat?

En zag nog een nieuwe, echter kan niet meer vinden. Soortgelijk geloof ik......Amerikaans drama met twee of drie mannen of jongens op titelplaatje.
The Lizzie Borden Chronicles wat?
Ben nu Sorjonen (Bordertown) aan het kijken.

Finse politieserie met een inspecteur die nogal apart is.
Ik zit te wachten op seizoen 2 van Greenleaf, geweldige serie! Hopelijk komt ie snel online

En Riverdale, ook leuk.

En natuurlijk PLL laatste afleveringen afwachten.... :D
Ik vond The Crown juist heel goed. Super gespeeld. En je ziet hoe Elizabeth zich moet aanpassen aan het koningin zijn en hoe moeilijk dat is. Hoe kun je dat nou nietszeggend vinden?

Vond het jammer dat het afgelopen was.
Ik ben nu iZombie aan het kijken en ik vind het een leuke serie. Kijkt makkelijk
quote:Troeteltje schreef op 02 april 2017 @ 07:14:

The Lizzie Borden Chronicles wat?

Tis victoriaanse suspense maar dan voor geen meter te vergelijken met Penny Dreadfull.

Ik vind het wel aardig.
quote:Emma95 schreef op 02 april 2017 @ 12:39:

Ik vond The Crown juist heel goed. Super gespeeld. En je ziet hoe Elizabeth zich moet aanpassen aan het koningin zijn en hoe moeilijk dat is. Hoe kun je dat nou nietszeggend vinden?

Vond het jammer dat het afgelopen was.Ja ik vind The Crown een briljante serie. Misschien ligt het aan je interesse in het VK, maar ik zit vol spanning te wachten op een vervolg
quote:snoopylynn schreef op 01 april 2017 @ 20:00:

Outlander. <3 Ik vond hem echt heel goed! Erg emotioneel ook.

Heeft iemand hier al The Discovery (film) gekeken? En de serie 13 Reasons Why hoor ik ook veel mensen over praten.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik vond trouwens The OA ook heel interessant en meeslepend. The 100 zijn vriend en ik bij seizoen 3, de eerste twee seizoenen waren heel leuk maar vanaf de derde vinden we het toch maar vaag worden.

En als we zin hebben in iets makkelijks en simpels kijken we New Girl, daarvoor How I met your mother, die vonden we ook erg leuk.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Ik ook.

En John Litgow als Churchill, ongelofelijk goed.
quote:Lilith75 schreef op 02 april 2017 @ 07:07:

Ik heb gisterenavond ook Silent Hill gekeken met mijn dochter, zij vond hem geweldig ik mwah.

The Affair, ik heb in tegenstelling tot de meeste series ook niet veel met de hoofdpersonen ze hebben iets irritants, maar ga 'm wel verder afkijken dat dan weer wel.Doe ik inderdaad ook hoewel ik soms niet weet waarom
quote:snoopylynn schreef op 01 april 2017 @ 20:00:

Ik begin ook vanavond, Grace en Frankie redden zich verder maar met die vibrators.

Mén wat saai

Ik ben het gedeeltelijk eens, ik vond het prachtig en mooi geacteerd naar tegelijkertijd had het ook iets saais.

Ik vond Victoria(niet op Netflix geloof ik) leuker, vlotter gemaakt op de een of andere manier.
quote:Sugarbaby schreef op 01 april 2017 @ 18:48:

[...]

Grandfathered vond ik echt zo leuk! Jammergenoeg na het eerste seizoen niet verlengd.Dat wist ik niet eens, wel jammer inderdaad.
Ik vond The Crown ook geen zak aan hoor! Ben nu bezig met OJ Simpson, best boeiend. Beetje veel subtekst soms (die aanklager roept wel heel vaak 'We're gonna take him to trial') en ik vind David Schwimmer erg slecht spelen, maar verder is het prima aan te gluren.
't Is al met al een heel gedoe
Oeps, dubbel gepost.
't Is al met al een heel gedoe
Vind 13 Reasons Why goed!

Er zit een ongure spanning in.
quote:dolfje schreef op 02 april 2017 @ 13:21:

[...]

Ik ben het gedeeltelijk eens, ik vond het prachtig en mooi geacteerd naar tegelijkertijd had het ook iets saais.

Ik vond Victoria(niet op Netflix geloof ik) leuker, vlotter gemaakt op de een of andere manier.

The crown vond ik erg leuk om te zien, mede omdat ik toen ook het boek Juliana las. Het was leuk om uit te vinden hoe deze twee koniginnen vergelijkbare uitdagingen oppakten.

Wel vond ik de serie soms wat traag en eerlijk gezegd keek ik ook max 1 aflevering achter elkaar.

Momenteel kijk ik blacklist, halverwege seizoen 2 werd het inneens super spannend dus nu ben ik weer verslaafd! En project runway, gewoon als een stukje nostalgie.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Troeteltje schreef op 02 april 2017 @ 18:32:

Vind 13 Reasons Why goed!

Er zit een ongure spanning in.

Wij zitten in aflevering 5 en zeker spannend.

Mooie aanleiding ook om over pesten te praten, het stapeleffect en zelfmoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven