Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Arizona15 schreef:
13-11-2017 10:29
Sinner afgekeken in 1 ruk. Vond het wel een goede serie, bleef nog lang raadselachtig.
Same here! Kneitergoede serie :O
Dat was de laatste :'(
Alle reacties Link kopieren
anything schreef:
14-11-2017 22:09
Same here! Kneitergoede serie :O
Ah leuk al die enthousiaste reacties op Sinner! (sorry, moet jou even quoten want het lukt me niet om gewoon te reageren, schijtforum :@ ). Dan weet ik wat mijn volgende wordt, vreesde alweer in een gat te vallen na seizoen 3 van Broadchurch. Dat was weer erg goed trouwens, al vond ik de whodunnit een tikje onwaarschijnlijk. Maar mooi, en hartverscheurend, om te zien hoe het verder ging met de Latimers. Zat de laatste aflevering weer met tranen in mijn ogen. Jammer (maar misschien ook wel goed) dat het nu klaar is.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik zag zojuist ook een soort reclame over Sinner op Netflix. Misschien maar eens een poging wagen! Wat is het voor een soort serie?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Sinner gekeken echt goed, ja hoe leg je uit wat voor soort serie het is.
Lastig, psychologische thriller met een plottwist die ik iig niet zag aankomen.
Alle reacties Link kopieren
Ah psychologisch klinkt al goed. Ga er zo aan beginnen :)
Ik heb teveel gezien. Nu heb ik niets meer :|
Alle reacties Link kopieren
Net de eerste aflevering gezien van The Sinner, heftig maar denk dat dit wel een hele goede serie is ja. Ik ga meteen de tweede aflevering ook kijken :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben begonnen aan The Sinner. Tot nu toe erg goed (ben bij aflevering 2).
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Dan gaat die bij mij ook op het lijstje!
Bij mij staat ie er ook op.
Eerst het 2e seizoen kijken van the Missing.
Alle reacties Link kopieren
Film: the lady in the van.

Met een formidabele Maggie Smith.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
16-11-2017 20:11
Film: the lady in the van.

Met een formidabele Maggie Smith.
Deze film heb ik in de bioscoop gezien. Erg leuke en ook aandoenlijke film.
Alle reacties Link kopieren
Kom maar niet toe aan Netflix ik hoop dat ik het weekend Guilt af kan bingen.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
15-11-2017 21:35
Ik heb teveel gezien. Nu heb ik niets meer :|
Oh nee dat had ik een poosje terug zo niet fijn, dan weet je, " ik ben verslaafd " :lol:
LadyLola schreef:
16-11-2017 21:03
Oh nee dat had ik een poosje terug zo niet fijn, dan weet je, " ik ben verslaafd " :lol:
Heel erg, want ik heb een Netflixweekendmogelijkheid!
Ik vond Guilt saai en heb het in aflevering 3 afgezet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker erg, als je een Netflixweekendmogelijkheid hebt, heb je inmiddels al iets gevonden?
Die heb ik ook, heerlijk ik wissel het wel af met lezen, ook een passie die ik dit weekend ga combineren.

Oh en ook nog een bios avondje in de planning.

Guilt is geen hoogstandje maar kijkt voor tussendoor wel lekker weg.
Zijn er hier mensen die de 100 ook gezien hebben? Zo ja wat vonden jullie ervan? Ik vind het echt een hele goede serie. Zwaar ondergewaardeerd.

Ga de Sinner ook maar een proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerst lichte twijfels over Stranger things. Maar heb gisteren weer een paar afleveringen gekeken: wat een heerlijke serie. En wat een topactrice islam Wynona toch. En die kinderen acteren echt supergoed.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
17-11-2017 09:33
Zijn er hier mensen die de 100 ook gezien hebben? Zo ja wat vonden jullie ervan? Ik vind het echt een hele goede serie. Zwaar ondergewaardeerd.

Ga de Sinner ook maar een proberen.
Ik vond het eerste seizoen van The 100 wel goed maar daarna ging het erg snel bergafwaarts.
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:12
Heel erg, want ik heb een Netflixweekendmogelijkheid!
Je zou een proefabonnement op Videoland kunnen overwegen (twee weken gratis geloof ik), dan kun je The Handsmaids Tale kijken.
Dat is echt iets voor jou.
Alle reacties Link kopieren
The handmaid's tale wil ik ook heel graag zien :-)
Alle reacties Link kopieren
Boucheron schreef:
17-11-2017 12:45
Je zou een proefabonnement op Videoland kunnen overwegen (twee weken gratis geloof ik), dan kun je The Handsmaids Tale kijken.
Dat is echt iets voor jou.
hele goeie serie, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
15-11-2017 21:25
Hier ook Sinner gekeken echt goed, ja hoe leg je uit wat voor soort serie het is.
Lastig, psychologische thriller met een plottwist die ik iig niet zag aankomen.

Volgens de blog Vrouwendievanserieshouden is Sinner een steengoede serie, ik kwam daarom als second opinion even de meningen op Viva forum peilen, en jullie zijn ook enthousiast, dus zodra ik klaar ben met Outlander dan begin ik aan Sinner. Netflix start binnenkort ook met
een Duitse serie over 2 jongetjes die vermist zijn, de serie is een tikkeltje eng , ik kan even niet op de naam komen, ik hou niet zo van Duitse films maar deze serie wil ik een kans gaan geven
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven