Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in Riverdale en The Crown.
Wat hierna?

Die hele zoete series houdt ik niet zo van.
Actie series kijk ik met mijn man.

Is er een echt goede drama serie of zo?
Een tvp, nog niet zo lang Netflix dus even wegwijs worden :$
Vindt iemand Godless leuk? Gister vol verwachting aan begonnen maar al snel afgezet. Gaat um niet worden vermoed ik...

Iets heel anders, Kimmie lijkt het me wel leuk.. beetje Grace en Frankie achtig, denk ik..

Verder.. volgens mij heb ik alles uit wat leuk is..

Wat is jullie mening over Gran Hotel?
Das niet engelstalig toch?
mabelle schreef:
13-12-2017 19:12
When calls the heart
Chesapeake Shores
The Client List
New Girl
The clientlist wordt niet afgemaakt.
Mocht je ziggo hebben, je kan nu vanaf de slaapkamermedia box ook in loggen. Ik heb geen idee of het al langs is gekomen.
redbulletje schreef:
13-12-2017 19:33
Das niet engelstalig toch?
Nee, maar ik studeer Spaans dus das mooi meegenomen :proud:
Grand hotel vond ik een heel leuke soap. Leuke cast!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond seizoen2 van The Crown weer erg mooi, Wel vond ik er minder een lijn in zitten dan in seizoen 1. Afleveringen leken meer hak op de tak. Elke keer weer heel iets anders.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Jejoue schreef:
13-12-2017 20:29
Grand hotel vond ik een heel leuke soap. Leuke cast!
Muy bien, gracias, despues Godless, este yo veo ahora :biggrin:
Bezig met manhunt over de unanomber. Lijkt wel goed na 2 afleveringen.
Moiren’ schreef:
30-11-2017 16:24
Ik vind haar een hysterisch zeikwijf die alleen handelt vanuit egoïsme waardoor ze voortdurend anderen in gevaar brengt, omdat ze haar eigen behoeften boven die van anderen stelt. Ze is dom en ze doet dom.
Ik ben dan ook gestopt met kijken.
Ik vond haar op een gegeven moment ook echt irritant worden..
Ik ben na 3 seizoenen gestopt, maar ook omdat :cencored: ik mag niet spoileren...
Nou ja om een andere rede die ik niet zeggen mag.. ;-D
gizzmo-returns schreef:
13-12-2017 21:00
Bezig met manhunt over de unanomber. Lijkt wel goed na 2 afleveringen.
Die zet ik net aan.
Ik heb gewoon geen tijd gehad om te netflixen.. te druk met werk en privé. heb 's avonds ook nog te druk met schoolverslagen maken. Het weekend ga ik echt weer even netflixen.
Moiren’ schreef:
13-12-2017 21:09
Die zet ik net aan.
Ben benieuwd wat jij ervan vindt
Bijna vakantie, waarvan 1 week helemaal voor mezelf. Ik ga mezelf ziek Netflixen tot het mijn poriën uitkomt!
Alicemorgan3 schreef:
13-12-2017 20:55
Muy bien, gracias, despues Godless, este yo veo ahora :biggrin:
Haha, que te diviertas con Yon Gonzalez.
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
22-10-2017 20:25
Wat ellendig dat Lucifer per week aangevuld wordt met een aflevering. Wat!? Daar heb ik echt geen geduld voor! :@
Ha, eindelijk iemand die Lucifer kijkt. Ik heb zitten zoeken om geen mosterd te zijn. Jouw probleem heb ik niet omdat ik pas aan de serie begonnen ben. Inmiddels is het laatste seizoen ook volledig op Netflix. Ik vind Lucifer geweldig en niet alleen omdat het zo'n heerlijke vent is. Het verhaal is goed. De bijbelse thema's die terug komen en de spannende verhalen iedere afleveringen weer. Ik hoop dat er nog veel seizoenen komen.
Alle reacties Link kopieren
Alicemorgan3 schreef:
13-12-2017 19:27
Vindt iemand Godless leuk? Gister vol verwachting aan begonnen maar al snel afgezet. Gaat um niet worden vermoed ik...

Iets heel anders, Kimmie lijkt het me wel leuk.. beetje Grace en Frankie achtig, denk ik..

Verder.. volgens mij heb ik alles uit wat leuk is..

Wat is jullie mening over Gran Hotel?
Ik heb Kimmie (je bedoelt toch die serie over dat 'mollenmeisje'?) maar een aflevering of 2 uitgehouden.
Ik heb ergens wel behoefte aan een minimum aan geloofwaardigheid, en dat had ik bij Kimmie totaal niet, naast dat het zwaar over-geacteerd is.
Grace & Frankie vond ik dan weer wel heel fijn.

Gisteren begonnen aan Call the Midwife, vind het fijn maar is wel wat zwaardere kost, niet iets om te bingewatchen imo.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-12-2017 21:00
Bezig met manhunt over de unanomber. Lijkt wel goed na 2 afleveringen.
Man en ik hebben er ook gisteren 2 gekeken. Tot nu toe goeie serie
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
14-12-2017 09:17
Ik heb Kimmie (je bedoelt toch die serie over dat 'mollenmeisje'?) maar een aflevering of 2 uitgehouden.
Ik heb ergens wel behoefte aan een minimum aan geloofwaardigheid, en dat had ik bij Kimmie totaal niet, naast dat het zwaar over-geacteerd is.
Grace & Frankie vond ik dan weer wel heel fijn.

Gisteren begonnen aan Call the Midwife, vind het fijn maar is wel wat zwaardere kost, niet iets om te bingewatchen imo.
ik vond Call the midwife een heerlijke serie, soms kan het idd zwaar zijn en heftig maar ik vond het ook wel heel mooi om te zien hoe de zusters en midwifes hun werk uitvoeren en zo betrokken zijn.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gisteren begonnen aan "My crazy ex-girlfriend". Superleuk en grappig!
Alicemorgan3 schreef:
13-12-2017 19:27
Vindt iemand Godless leuk? Gister vol verwachting aan begonnen maar al snel afgezet. Gaat um niet worden vermoed ik...

Iets heel anders, Kimmie lijkt het me wel leuk.. beetje Grace en Frankie achtig, denk ik..

Verder.. volgens mij heb ik alles uit wat leuk is..

Wat is jullie mening over Gran Hotel?
Nee, is niet leuk, mij te hysterisch.. heb 3 afleveringen gekeken en was het echt zat. En nee het lijkt ook niet op Grace en Frankie. Dat is wel leuk en minder hysterisch. ;-)
Kimmie heb ik geen 5 min. volgehouden.
Kimmie heb ik 2 afleveringen volgehouden. Inderdaad te hysterisch en overdreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven