Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!

Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!

Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
the_Wicked_Witch schreef:
08-05-2019 17:19
Call the midwife, wellicht? En Traitors

En Outlander.
Alle reacties Link kopieren
Ook best wel gewelddadig, Outlander. En ik hoop dat je oma niet al te preuts is, maar dat zal wel meevallen als ze zoveel kijkt. Ik vind t echt best hip, een oma met Netflix. Maar dat zegt wellicht meer over mijn leeftijd dan over de oma in kwestie ;-D
Bedankt voor alle suggesties, kan ze voorlopig weer even door.

En nee, oma is inderdaad niet zo preuts. Ze is (pas) eind 60, maar toch is ze de enige van haar vrienden die netflixt. Ik vind het ook zeker hip! Ook enorm leuk dat ze er voor open staat om met de tijd mee te gaan.
Dr Who, is ze nog wel even mee bezig zelfs vanaf de 9e dokter. :love:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Severus_Snape schreef:
05-05-2019 19:37
Ik ben begonnen aan one day at the time voor lekker gemakkelijk tussendoor, maar vind het nog niet echt wat. Is het de moeite om te blijven kijken of liever iets anders?
Wij vonden dat echt heel leuk, maar al vanaf het begin. Dus misschien is het niet jouw ding.
Iedereen dank voor het noemen van Dead to me, ik heb het hele season achter elkaar gekeken :$ Moest wel vreselijk huilen bij de een na laatste aflevering, de poes was helemaal bezorgd ;-D
Echt te gek. En Abe :heart:
AeonOfWinter schreef:
08-05-2019 19:28
Dr Who, is ze nog wel even mee bezig zelfs vanaf de 9e dokter. :love:
Zo stom dat niet alles er op staat :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Quicksand gezien. Goed tussendoortje.
Come fly with me on a jetplane
Wel grappig dat men een Oma eind 60 preuts noemt. Waarschijnlijk uit de FlowerPower tijd en zonnen zonder topje.

Enfin; ben Undercover, met ondertiteling, aan het kijken. Dan is het wel te volgen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Niet iedereen was een hippie hoor Anna. Ik ken heel veel mensen van die generatie die zo preuts zijn als wat (mijn hele familie, bijvoorbeeld)
series aan te raden : dynasty, 13 reasons why, velvet, chicas des cables, vlaamse velden, GO! vive tu manera
Amanthe schreef:
08-05-2019 19:10
Bedankt voor alle suggesties, kan ze voorlopig weer even door.

En nee, oma is inderdaad niet zo preuts. Ze is (pas) eind 60, maar toch is ze de enige van haar vrienden die netflixt. Ik vind het ook zeker hip! Ook enorm leuk dat ze er voor open staat om met de tijd mee te gaan.
Mijn ouders en schoonouders hebben ook Netflix. Zij zijn ook van die leeftijd.
Ik heb een patient van 80 die netflix heeft. tegenwoordig ben je eind 60 nog jong hoor. De levensverwachting ligt steeds hoger en mensen leven anders dan vroeger.
Ik heb de film Merci gezien.
Wat een slechte film !!! Snapte er werkelijk niks van.
Bijna alles was in het donker gefilmd, dus ik wist de helft van de tijd niet wie, wie was.
En dan het verhaal. Ik snap het helemaal niet.
Ben ik nu zo dom ??
Mijn schoonmoeder van 87 is verslaafd aan Netflix, en aan haar Ipad....
Lucifer seizoen 4 is er! :love:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik zoek iets makkelijks, zoals bijv Grace and Frankie, Dead to me of die serie met Idris Elba. Wat lekker te bingen valt.
Tips?
Jawlensky schreef:
09-05-2019 16:57
Ik zoek iets makkelijks, zoals bijv Grace and Frankie, Dead to me of die serie met Idris Elba. Wat lekker te bingen valt.
Tips?
Jane the Virgin!
Jawlensky schreef:
Tips?
Weeds?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dank voor de tips, ik ga ze even zoeken.
Undercover begonnen...ik probeer een beetje zuinig te zijn want is nog maar 1 seizoen (2e is besteld hoorde ik)

Ik ken tom waes van zijn reisprogramma's(die kijk ik heel trouw) maar hij is ook een erg leuke acteur vind ik!!!

En bij de michiel de ruyter film had ik heel de tijd het gevoel dat de Jumbo man rondwandelde maar in deze serie is Frank Lammers weer steengoed vind ik
Jawlensky schreef:
Tips?
Chesapeake shores?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
absor schreef:
09-05-2019 18:03

En bij de michiel de ruyter film had ik heel de tijd het gevoel dat de Jumbo man rondwandelde maar in deze serie is Frank Lammers weer steengoed vind ik
Ik zie altijd dezelfde als ik Frank Lammers zie maar hier is hij inderdaad beter te pruimen dan als Michiel de Ruyter.
Ik vind Frank Lammers in de Marathon ook erg sterk.
Ben Lucifer seizoen 4 aan het kijken, maar what the hell happenend met het gezicht van chloe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven