Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!


Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!


Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebber, ik las vandaag dat er een derde seizoen van Shtisel komt!

https://www.haaretz.com/israel-news/hit ... -1.7218237
Alle reacties Link kopieren
Dead to me afgekeken. Hoop op een tweede serie.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Dead to me ook in een ruk uitgekeken. Vond het een goede serie.
Alle reacties Link kopieren
Ook Dead to Me uit. En Crashing. Bezig met La Treve, maar kan ik niet in m'n eentje mee verder.

Wat nu? Iemand The Society al gezien?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in deel 3 van The Society.
Al een account? Log dan hier in.
Lady_Day schreef:
10-05-2019 07:37
Voor de liefhebber, ik las vandaag dat er een derde seizoen van Shtisel komt!

https://www.haaretz.com/israel-news/hit ... -1.7218237
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Dat is leuk nieuws! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het te traag. Had veel meer in kunnen zitten.
Al een account? Log dan hier in.
Ik ben begonnen aan Death To Me.
Kijkt wel lekker weg!
Lady_Day schreef:
10-05-2019 07:37
Voor de liefhebber, ik las vandaag dat er een derde seizoen van Shtisel komt!

https://www.haaretz.com/israel-news/hit ... -1.7218237
Tof!
Alle reacties Link kopieren
Gestopt met the Society. Het werd me te stom.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Mother gezien.
Wat een verschrikkelijke film. Heb hem toch maar afgekeken, maar vreselijk!
Ik heb van de week de film over Ted Bundy, met Zac Efron, gezien. Bijzondere invalshoek, ze zetten hem bijna sympathiek neer. Nu ben ik bezig met de miniserie Ted Bundy tapes, die is wat feitelijker. Wel onderhoudend.
Alle reacties Link kopieren
La Treve seizoen 1 uit. Genoten! Geen idee wat we nu van seizoen 2 moeten verwachten?? Misschien dat we eerst de Belgische Mol gaan kijken...
marindah wijzigde dit bericht op 11-05-2019 15:17
0.35% gewijzigd
Such fun!1
Seizoen 2 was ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Even bewust weg gebleven van hier want wou echt niks van spoilers lezen over undercover.. Wat een super serie zeg, echt van genoten en baal enorm dat ik er nu mee klaar ben.
Echt n heule dikke aanrader!!
.
Heeft iemand nog een tip voor een docu? Ik heb al heel veel gezien ... (making a murderer, The staircase, Evil Genius, The keepers, Ted Bundy-tapes, Dirty John, Wild Wild Country, Twinsters, Iris Apfel, Miami Showband Massacre, Fyre, Amy, The American Meme, Amanda Knox, Gaga - en nog veel meer)
Alle reacties Link kopieren
De Zodiac film kijkt als een docu en is zowel spannend als interessant.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
12-05-2019 13:37
De Zodiac film kijkt als een docu en is zowel spannend als interessant.
Nog niet gezien, dankjewel! Ik ben niet zo van de films dus ik had hem tot nu toe vermeden, ondanks het onderwerp.
Heb de film Searching gekeken maar kon er niet aan wennen, de film speelt zich alleen op pc-schermen af. Vreselijk terwijl ik het verhaal niet slecht vind maar heb ‘m toch halverwege af gezet.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
11-05-2019 14:47
Ik heb van de week de film over Ted Bundy, met Zac Efron, gezien. Bijzondere invalshoek, ze zetten hem bijna sympathiek neer. Nu ben ik bezig met de miniserie Ted Bundy tapes, die is wat feitelijker. Wel onderhoudend.
Die docuserie vond ik heel erg goed. De film had echt 10x beter gekund.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net klaar met Undercover. Echt verrassend goed voor een Nederlands/Vlaamse serie. Heel goed geacteerd ook, zoals wanneer Kim en Danielle xtc nemen, nog nooit zo'n realistische drugs scène gezien. Alleen het einde was wel een beetje anti-climax, gelukkig moet er wel een tweede seizoen komen.
Alle reacties Link kopieren
Aquarius gekeken.
Wordt echt gedragen door David Duchovny. Tweede seizoen vond ik rommelig, maar toch wel de moeite waard.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Collision schreef:
12-05-2019 15:12
Ik ben net klaar met Undercover. Echt verrassend goed voor een Nederlands/Vlaamse serie. Heel goed geacteerd ook, zoals wanneer Kim en Danielle xtc nemen, nog nooit zo'n realistische drugs scène gezien. Alleen het einde was wel een beetje anti-climax, gelukkig moet er wel een tweede seizoen komen.

Niet spoileren hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tamago schreef:
12-05-2019 13:18
Heeft iemand nog een tip voor een docu? Ik heb al heel veel gezien ... (making a murderer, The staircase, Evil Genius, The keepers, Ted Bundy-tapes, Dirty John, Wild Wild Country, Twinsters, Iris Apfel, Miami Showband Massacre, Fyre, Amy, The American Meme, Amanda Knox, Gaga - en nog veel meer)

Die serie docu over Vietnam. Heel interessant en daar ben je wel even zoet mee.
Alle reacties Link kopieren
Collision schreef:
12-05-2019 15:12
Heel goed geacteerd ook, nog nooit zo'n realistische drugs scène gezien.
Serieus? Ik vond dat juist bijzonder slecht en ontzettend overdreven. Nu had ik bij Elise Schaap sowieso tijdens deze serie de hele tijd het idee dat ik naar de tv-kantine aan het kijken was.
Vermakelijk was het wel maar vind het echt geen topserie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven