Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!


Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!


Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
👍🏻
Alles komt goed, alleen de rest niet
;)
Alle reacties Link kopieren
Ik volg graag weer...
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
27-05-2018 00:52
ik zit nu in afl 4 van safe en vind het echt een goeie serie! blij dat ik eraan begonnen ben
Vond jij het vanaf aflevering 1 al goed? Ik zit nu in aflevering 1, nog niet eens op de helft maar ik heb totaal (nog) niet het gevoel dat ik dit een goede serie vind. Komt dat nog? Is het spannend?
Was begonnen aan Troy, fall of a city. Maar kon er niet naar kijken. Was echt slecht. Al klopte de eerste aflevering aardig qua historische informatie maar vond het zo nep geacteerd. Trok het niet. Jammer want ik hou van dat verhaal.
Iemand die Guilt kent? Nu aflevering 3 bijna gezien en vind het echt goed te pruimen. Las dat Netflix een vervolgseizoen heeft gecancelled. Zonde hoor.
Heb net Wild Wild Country gekeken, over de Bagwan commune in Amerika. Man o man, wat een rariteitenkabinet was dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Dark verrassend goed. Is een spannende Duitse serie over een mysterieus stadje waar kinderen verdwijnen en teidreizen. Echt een mindfuck-serie, het zet je aan het denken. Krijgt ook hele goede reviews!
BeertjeTroetel schreef:
28-05-2018 20:14
Iemand die Guilt kent? Nu aflevering 3 bijna gezien en vind het echt goed te pruimen. Las dat Netflix een vervolgseizoen heeft gecancelled. Zonde hoor.
Tijd terug gezien, vond het aardig maar niet heel bijzonder.
Vijf afleveringen van the 100 gezien maar vind het echt het minst boeiende seizoen tot nu toe. Ik kom er maar niet in. Weet niet waarom. Ik vond het altijd erg goed maar het wordt nu echt ongeloofwaardig. Hebben meer mensen last van dat gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Ah hier is het weer te doen.
.
Madrid87 schreef:
28-05-2018 20:52
Vijf afleveringen van the 100 gezien maar vind het echt het minst boeiende seizoen tot nu toe. Ik kom er maar niet in. Weet niet waarom. Ik vond het altijd erg goed maar het wordt nu echt ongeloofwaardig. Hebben meer mensen last van dat gevoel?
Eens, ik neig ook sterk na om ermee te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
28-05-2018 20:52
Vijf afleveringen van the 100 gezien maar vind het echt het minst boeiende seizoen tot nu toe. Ik kom er maar niet in. Weet niet waarom. Ik vond het altijd erg goed maar het wordt nu echt ongeloofwaardig. Hebben meer mensen last van dat gevoel?
Yep same here. Het is allemaal nogal uitgemolken en soms snap ik ook helemaal niet meer wie met wie vecht en waarom.

Ik kijk de serie Requiem nu, fijne thriller!
Alle reacties Link kopieren
newspaper schreef:
28-05-2018 14:06
Vond jij het vanaf aflevering 1 al goed? Ik zit nu in aflevering 1, nog niet eens op de helft maar ik heb totaal (nog) niet het gevoel dat ik dit een goede serie vind. Komt dat nog? Is het spannend?
het is dat ik hier had gelezen dat het niks was en er dus ook vanuit ging dat het niks zou zijn. toch gewoon verder gekeken en bij afl 2 niet het idee van ik wil stoppen.
zit nu bij afl 8 en vind t best spannend hoe en wat.
gewoon afkijken zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Had bij de eerste paar afleveringen van the 100 al het idee dat het een serie is die net als Lost nergens heen gaat, waar ze dan opeens een slecht einde aan moeten breien. Zo te lezen blij dat ik daarna ook ben gestopt
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Fijn dat ik niet de enige ben. Dacht al dat het aan mij lag. Vond seizoen 4 al enorm matig maar het wordt met de week erger. Zolang mijn favorieten nog leven kijk ik nog wel even verder. Maar niet van harte.
Alle reacties Link kopieren
Darc gekeken. Fijne-niet -nadenken-zomeravond-film.
Met Armand Assante, koning van de B-films. Niettemin, goed vermaak.


De hoofdrolspeler mag best een beschuitje komen eten morgenochtend.
Come fly with me on a jetplane
3e seizoen Jane the Virgin gezien.

Zo balen als je niet doorhebt dat je de laatste aflevering aan het kijken bent..
Ineens was het op :|
Hé een nieuw topic.
Dan ga ik hier maar degene bedanken die in het vorige topic heeft gewezen op The handmaid's tale op Canvas. Wat is dat een goede serie!
Op Netflix ben ik net begonnen aan Charité, best aardig. Maar ik kijk toch even verder voor een goede vervanger voor als ik over een dag of wat met The good wife klaar ben. Ik heb al zoveel gezien.
Alle reacties Link kopieren
nou safe is afgelopen. en nu?
Alle reacties Link kopieren
die stomme 3% maar weer oppakken?
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
28-05-2018 22:55
3e seizoen Jane the Virgin gezien.

Zo balen als je niet doorhebt dat je de laatste aflevering aan het kijken bent..
Ineens was het op :|
Mijn puber raadt dit steeds aan. Is het ook leuk voor volwassenen?

Ik heb Ali Wong gezien, leuk (grof gebekt) vrouwtje. Nu ga ik starten met The Missing. Hopelijk pakt het me meer dan Safe deed.
Alle reacties Link kopieren
-zeemeermin- schreef:
29-05-2018 15:35
Mijn puber raadt dit steeds aan. Is het ook leuk voor volwassenen?

Ik heb Ali Wong gezien, leuk (grof gebekt) vrouwtje. Nu ga ik starten met The Missing. Hopelijk pakt het me meer dan Safe deed.
Jane The Virgin vind ik hilarisch en kijkt heerlijk weg. Prima voor volwassenen!

The Missing vind ik echt een aanrader, een van de beste series die ik op Netflix heb gezien! De seizoenen zijn losstaande verhalen trouwens. Hopelijk komt er nog een nieuw seizoen.

Ik ben klaar met Requiem. Geen hele originele serie maar prima tussendoortje!

Nu toch maar weer een nieuwe aflevering van the 100.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
28-05-2018 22:55
3e seizoen Jane the Virgin gezien.

Zo balen als je niet doorhebt dat je de laatste aflevering aan het kijken bent..
Ineens was het op :|

Jane is leuk! Ook voor Amerikaanse sitcom-haters (zoals ik) beslist de moeite waard.

Ik heb la casa de pappel net afgekeken, snap de ophef erover niet, heb me er echt doorheen moeten worstelen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Bij ons ligt Netflix er uit. Hebben nog meer mensen daar last van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven