Netflix Deel 4!

vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd

donderdag 31 mei 2018 om 20:33
Ik ben het ook aan het kijken, maar heb dat gevoel niet. Waarschijnlijk omdat hun realiteit voor mij te ongeloofwaardig is om echt indruk op me te maken.
Kijk bij 13 reasons why was het bijvoorbeeld anders. Dat komt dichterbij omdat het pest probleem toch erg hardnekkig is in onze wereld. Dat voelt echter.
Ik vind de hele wereld en realiteit in the handmaid's tale wel erg vergezocht. Maar ik vind het wel een goede serie. Maar voel me er niet naar van ofzo. Boeiend vind ik het zeker wel. Goede personages ook.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 31-05-2018 20:37
0.20% gewijzigd
donderdag 31 mei 2018 om 20:36
Madrid87 schreef: ↑31-05-2018 20:33Ik ben het ook aan het kijken, maar heb dat gevoel niet. Waarschijnlijk omdat hun realiteit voor mij te ongeloofwaardig was om echt indruk op me te maken.
Kijk bij 13 reasons why was het bijvoorbeeld anders. Dat komt dichterbij omdat het pest probleem toch erg hardnekkig is in onze wereld. Dat voelt echter.
Ik vind de hele wereld en realiteit in the handmaid's tale wel erg vergezocht. Maar ik vind het wel een goede serie. Maar voel me er niet naar van ofzo. Boeiend vind ik het zeker wel. Goede personages ook.
Ik heb The Handmaid's Tale alleen gelezen. Heb daarna gelezen dat het juist heel erg overeenkomt met hoe vrouwen het kalifaat van IS ervoeren.
Such fun!1

donderdag 31 mei 2018 om 20:39
donderdag 31 mei 2018 om 21:16
Dat vind ik nu juist het nare aan deze serie. De realiteit is soms zo ongeloofwaardig maar toch gebeurt het of is gebeurt in het verleden.Madrid87 schreef: ↑31-05-2018 20:33Ik ben het ook aan het kijken, maar heb dat gevoel niet. Waarschijnlijk omdat hun realiteit voor mij te ongeloofwaardig is om echt indruk op me te maken.
Neem alleen maar bijvoorbeeld mensenhandel.
De mens is tot nare praktijken in staat.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

donderdag 31 mei 2018 om 22:30
Niet alleen IS. Wat dacht je van alle sektes, streng religieuze gezindtes enz. Alleen al in de VS is voor veel mensen hij geloof zeer belangrijk.Madrid87 schreef: ↑31-05-2018 20:39Oh wist niet dat het een boek was, ken het hele verhaal niet. Heb ook nog niet zoveel gezien, ik bedoelde meer dat het ongeloofwaardig op mij over kwam dat zoiets in de westerse wereld zou gebeuren. Dat het bij IS gebeurd geloof ik meteen ja. Daar is indoctrineren vast makkelijker.

vrijdag 1 juni 2018 om 01:49
13 reasons why maakt op mij dan weer geen indruk. Amerikaanse serie die na 1 seizoen had moeten stoppen en geloven met heel veel inzichtelijk te komen. Wat betreft is Europa en de filmmakerij minder pompeus. Genoeg Europese series en veel over dat onderwerp die beter zijn en meer indruk maken. 13RW komt op mij over als een tienerserie.Madrid87 schreef: ↑31-05-2018 20:33Ik ben het ook aan het kijken, maar heb dat gevoel niet. Waarschijnlijk omdat hun realiteit voor mij te ongeloofwaardig is om echt indruk op me te maken.
Handmaidens Tale is wat mij erg verfrissend, en zo onrealistisch is het eigenlijk niet. Komen praktijken in voor die niet zo ver van ons bed afspelen als we denken.
vrijdag 1 juni 2018 om 05:57
Je moet niks.
Het is een documentaire, dus het kijkt anders dan een serie. Ik moest er even aan wennen. Verder zal ik er niks over zeggen, voor je het weet vind je dat ik spoiler.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 1 juni 2018 om 08:23
Ja het is ook een tienerserie. Het wordt verteld door tieners. Het is soms wat puberaal en overdreven, want ja zo voelen tieners zich vaak.Orabelle schreef: ↑01-06-2018 01:4913 reasons why maakt op mij dan weer geen indruk. Amerikaanse serie die na 1 seizoen had moeten stoppen en geloven met heel veel inzichtelijk te komen. Wat betreft is Europa en de filmmakerij minder pompeus. Genoeg Europese series en veel over dat onderwerp die beter zijn en meer indruk maken. 13RW komt op mij over als een tienerserie.
Handmaidens Tale is wat mij erg verfrissend, en zo onrealistisch is het eigenlijk niet. Komen praktijken in voor die niet zo ver van ons bed afspelen als we denken.
Ik weet ook wel dat sektes en dergelijke groepen genoeg voorkomen, maar dat een land zo enorm als Amerika zo'n radicale draai gemaakt heeft kwam op mij nogal ongeloofwaardig over. Op zo'n grote schaal bedoel ik. Kijk als je als kind opgroeit bij de Amish bijvoorbeeld weet je niet beter. Maar om van moderne vrouwen draagmoeders te maken, tja ik weet niet.
Het is ook zo dat er dingen in gebeuren die in de echte wereld ook zo zijn. Ik kan niet echt goed onder woorden brengen wat ik nou bedoel te zeggen, maakt ook niet uit verder. Ik kijk lekker door, vind het wel een spannende serie.
Ben ook begonnen aan Grace and Frankie. Erg leuk tot nu toe inderdaad. Eindelijk weer wat nieuws om te kijken.

vrijdag 1 juni 2018 om 20:47
Alleen het eerste gedeelte vond ik de moeite waard, toen ze de grens met Mexico overgingen zakte het in elkaar.krullen-bol schreef: ↑01-06-2018 08:16Docu Expedition Happiness gezien. Interessante manier van leven van het stel en prachtige beelden

vrijdag 1 juni 2018 om 21:34
Jaa daar heb je wel gelijk in inderdaad dat het toen wat in elkaar zakte. Maar toch wel met veel interesse zitten kijken.redbulletje schreef: ↑01-06-2018 20:47Alleen het eerste gedeelte vond ik de moeite waard, toen ze de grens met Mexico overgingen zakte het in elkaar.
Tralalalala
vrijdag 1 juni 2018 om 21:37
Het viel mij tegen. Waar betaalden ze dat in godsnaam allemaal van? En qua emotie waren ze zo oppervlakkig. Ze deden alsof ze iets heel diepgaands ofzo deden maar ze reden eigenlijk gewoon rond in een luxe hotel. Om over die arme hond nog maar niet te spreken...redbulletje schreef: ↑01-06-2018 20:47Alleen het eerste gedeelte vond ik de moeite waard, toen ze de grens met Mexico overgingen zakte het in elkaar.