Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!

Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!

Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Hier doet hij het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde beginnen met Safe; recensies veelbelovend, intro ook wel, maar toen kwam opeens in beeld dat het gebaseerd is op een verhaal van Harlan Coben :O
Ik heb "Un chance de trop" van hem gezien (nouja, de serie die ook gebaseerd was op zijn boek); dat begon best aardig, maar zakte als een pudding in elkaar, om van het einde nog maar te zwijgen.
Toch maar aflevering 1 opgezet, maar ik heb er nu al geen zin meer in, puur door die Harlan Coben (en omdat jullie het hier ook niet echt goed vinden). Pfff.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
29-05-2018 21:23
Ik wilde beginnen met Safe; recensies veelbelovend, intro ook wel, maar toen kwam opeens in beeld dat het gebaseerd is op een verhaal van Harlan Coben :O
Ik heb "Un chance de trop" van hem gezien (nouja, de serie die ook gebaseerd was op zijn boek); dat begon best aardig, maar zakte als een pudding in elkaar, om van het einde nog maar te zwijgen.
Toch maar aflevering 1 opgezet, maar ik heb er nu al geen zin meer in, puur door die Harlan Coben (en omdat jullie het hier ook niet echt goed vinden). Pfff.

User reviews op imdb maakt ook veel duidelijk.
Such fun!1
-Katjies- schreef:
29-05-2018 20:56
Bij ons ligt Netflix er uit. Hebben nog meer mensen daar last van?

Zo ongeveer het enige dat er niet uitlag vandaag |-)
Such fun!1
Head* schreef:
28-05-2018 20:31
Heb net Wild Wild Country gekeken, over de Bagwan commune in Amerika. Man o man, wat een rariteitenkabinet was dat!

Ja bizar he? Vond het interessant dat ze alle kanten uitgebreid aan het woord lieten. Maar hoe eng is het dat vele volgelingen gewoon klakkeloos deden wat ze werd gezegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
-zeemeermin- schreef:
29-05-2018 15:35
Mijn puber raadt dit steeds aan. Is het ook leuk voor volwassenen?

Ik heb het een halve aflevering uitgehouden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
30-05-2018 07:30
Ja bizar he? Vond het interessant dat ze alle kanten uitgebreid aan het woord lieten. Maar hoe eng is het dat vele volgelingen gewoon klakkeloos deden wat ze werd gezegd.
Ja, onder het mom van je bevrijden van conventies en dan moet iedereen wel in roze/paarse/rode kleding lopen. Die dame vond ik ook echt een griezel, die genoot wel erg veel van de macht.
-zeemeermin- schreef:
29-05-2018 15:35
Mijn puber raadt dit steeds aan. Is het ook leuk voor volwassenen?
Ik vond het een seizoen leuk en toen had ik het wel gezien.
gizzmo-returns schreef:
28-05-2018 21:01
Eens, ik neig ook sterk na om ermee te stoppen.
Precies hetzelfde hier. Ik ben gestopt na drie afleveringen en de derde zelfs niet helemaal gekeken.
Life is short. Eat dessert first.
himalaya schreef:
30-05-2018 07:30
Heb ook net de laatste aflevering gekeken, intrigerende toestanden. Gave serie!
Ik volg nu The handmaids tale op Canvas (Videoland serie), maar ik heb daarna altijd zo'n leeg gevoel als ik klaar ben.
Hele goede serie, maar wat een rot gevoel geeft het.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
31-05-2018 16:29
Ik volg nu The handmaids tale op Canvas (Videoland serie), maar ik heb daarna altijd zo'n leeg gevoel als ik klaar ben.
Het is idd een speciale serie hè.
Vanmiddag The Kissing Booth gekeken.
Typisch Amerikaanse rom-com met alle clichés denkbaar maar ik vond het wel vermakelijk :)
Tralalalala
Hebben jullie nog een tip voor spannende series en voor lekkere wegkijkseries zoals bijv. The crown of downton abbey?

Ik was begonnen aan Sorjonen, maar die vond ik niet goed.
Gister Beau Lejour afgekeken. Amai, wat een goede serie.
Such fun!1
Head* schreef:
31-05-2018 17:57
Hebben jullie nog een tip voor spannende series en voor lekkere wegkijkseries zoals bijv. The crown of downton abbey?

Ik was begonnen aan Sorjonen, maar die vond ik niet goed.
'Call The Midwife' al gezien waarschijnlijk? Ik vond 'Anne with an E' echt leuk om te kijken. Jeugdsentiment.
doornroosje9 schreef:
31-05-2018 18:13
'Call The Midwife' al gezien waarschijnlijk? Ik vond 'Anne with an E' echt leuk om te kijken. Jeugdsentiment.
Call the midwife, ja, die is leuk. Anne with an E ken ik niet ga ik even bekijken.
Head* schreef:
31-05-2018 18:14
Call the midwife, ja, die is leuk. Anne with an E ken ik niet ga ik even bekijken.
Nooit 'Anne of Green Gables' gezien?
Wat irritant dat ze de symbooltjes voor o.a de ondertiteling nu onderaan hebben gezet ipv bovenaan! Ik zat echt even raar te kijken en te zoeken voor ik ze weer vond :-?
Tvp
pepexx schreef:
31-05-2018 16:29

Herkenbaar. Ik heb het eerste seizoen op Videoland gezien.
lizenlotte schreef:
31-05-2018 18:44
Wat irritant dat ze de symbooltjes voor o.a de ondertiteling nu onderaan hebben gezet ipv bovenaan! Ik zat echt even raar te kijken en te zoeken voor ik ze weer vond :-?
Dit stond toch altijd al onderaan? Tenminste, bij mij wel. En nog steeds ook.
Ik heb The Alienist afgekeken. Uiteindelijk toch geen aanrader. De eerste afleveringen vond ik leuk, daarna ging het me een beetje te langzaam.

Nu weet ik even niet zo goed meer wat ik moet kijken, ook al heb ik nog een volle watchlist. Niet echt ergens zin in. Misschien dat ik eerst maar eens verder ga met Desperate Housewives, maar dat staat niet op Netflix :|
Wat raar Aurorus, Bij mij stond het eerder altijd rechts bovenin en sinds vandaag dus onderin..
Hier stonden al die symbooltjes ook altijd al onderaan :proud: Misschien van browser geswitcht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven