Netflix Deel 4!

vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
dinsdag 29 mei 2018 om 21:23
Ik wilde beginnen met Safe; recensies veelbelovend, intro ook wel, maar toen kwam opeens in beeld dat het gebaseerd is op een verhaal van Harlan Coben
Ik heb "Un chance de trop" van hem gezien (nouja, de serie die ook gebaseerd was op zijn boek); dat begon best aardig, maar zakte als een pudding in elkaar, om van het einde nog maar te zwijgen.
Toch maar aflevering 1 opgezet, maar ik heb er nu al geen zin meer in, puur door die Harlan Coben (en omdat jullie het hier ook niet echt goed vinden). Pfff.

Ik heb "Un chance de trop" van hem gezien (nouja, de serie die ook gebaseerd was op zijn boek); dat begon best aardig, maar zakte als een pudding in elkaar, om van het einde nog maar te zwijgen.
Toch maar aflevering 1 opgezet, maar ik heb er nu al geen zin meer in, puur door die Harlan Coben (en omdat jullie het hier ook niet echt goed vinden). Pfff.
Nothing happens for a reason
dinsdag 29 mei 2018 om 22:14
juliet64 schreef: ↑29-05-2018 21:23Ik wilde beginnen met Safe; recensies veelbelovend, intro ook wel, maar toen kwam opeens in beeld dat het gebaseerd is op een verhaal van Harlan Coben![]()
User reviews op imdb maakt ook veel duidelijk.
Such fun!1
woensdag 30 mei 2018 om 07:30
Ja bizar he? Vond het interessant dat ze alle kanten uitgebreid aan het woord lieten. Maar hoe eng is het dat vele volgelingen gewoon klakkeloos deden wat ze werd gezegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 30 mei 2018 om 07:31
-zeemeermin- schreef: ↑29-05-2018 15:35Mijn puber raadt dit steeds aan. Is het ook leuk voor volwassenen?
Ik heb het een halve aflevering uitgehouden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 30 mei 2018 om 12:36
Ja, onder het mom van je bevrijden van conventies en dan moet iedereen wel in roze/paarse/rode kleding lopen. Die dame vond ik ook echt een griezel, die genoot wel erg veel van de macht.

woensdag 30 mei 2018 om 12:39
Ik vond het een seizoen leuk en toen had ik het wel gezien.-zeemeermin- schreef: ↑29-05-2018 15:35Mijn puber raadt dit steeds aan. Is het ook leuk voor volwassenen?
woensdag 30 mei 2018 om 12:42
Precies hetzelfde hier. Ik ben gestopt na drie afleveringen en de derde zelfs niet helemaal gekeken.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 30 mei 2018 om 18:28
donderdag 31 mei 2018 om 16:29
Ik volg nu The handmaids tale op Canvas (Videoland serie), maar ik heb daarna altijd zo'n leeg gevoel als ik klaar ben.
Hele goede serie, maar wat een rot gevoel geeft het.
Hele goede serie, maar wat een rot gevoel geeft het.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 31 mei 2018 om 17:36

donderdag 31 mei 2018 om 18:13
'Call The Midwife' al gezien waarschijnlijk? Ik vond 'Anne with an E' echt leuk om te kijken. Jeugdsentiment.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 31 mei 2018 om 18:14
Call the midwife, ja, die is leuk. Anne with an E ken ik niet ga ik even bekijken.doornroosje9 schreef: ↑31-05-2018 18:13'Call The Midwife' al gezien waarschijnlijk? Ik vond 'Anne with an E' echt leuk om te kijken. Jeugdsentiment.

donderdag 31 mei 2018 om 19:37
Dit stond toch altijd al onderaan? Tenminste, bij mij wel. En nog steeds ook.lizenlotte schreef: ↑31-05-2018 18:44Wat irritant dat ze de symbooltjes voor o.a de ondertiteling nu onderaan hebben gezet ipv bovenaan! Ik zat echt even raar te kijken en te zoeken voor ik ze weer vond![]()
donderdag 31 mei 2018 om 19:39
Ik heb The Alienist afgekeken. Uiteindelijk toch geen aanrader. De eerste afleveringen vond ik leuk, daarna ging het me een beetje te langzaam.
Nu weet ik even niet zo goed meer wat ik moet kijken, ook al heb ik nog een volle watchlist. Niet echt ergens zin in. Misschien dat ik eerst maar eens verder ga met Desperate Housewives, maar dat staat niet op Netflix
Nu weet ik even niet zo goed meer wat ik moet kijken, ook al heb ik nog een volle watchlist. Niet echt ergens zin in. Misschien dat ik eerst maar eens verder ga met Desperate Housewives, maar dat staat niet op Netflix