Netflix Deel 5!

zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix

Veel lees-en schrijfplezier!!

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd

vrijdag 19 juli 2019 om 09:31
Oh klinkt goed, Beau Sejour. Vlaamse series zijn echt goed.chineesje2000 schreef: ↑16-07-2019 23:51Hier vandaag Beau Sejour afgekeken, Vlaamse serie. Echte aanrader in de sfeer van Tabula rasa. Ondertiteling is wel een must als je niet Vlaams bent. Oh, en Good Girls, wat een vermakelijke serie! Nooit gedacht dat ik een gangster met een nek-tattoo aantrekkelijk zou vinden![]()
vrijdag 19 juli 2019 om 15:37
Verheug me al de hele dag op vanavond: seizoen 3 La casa del papel!
Prisonbreak vond ik een heel goede serie!
Ook Orphan black is een aanrader.
Wij zijn net klaar met Zoo, erg leuk en heel spannend maar een teleurstellend einde. Alsof er nog een seizoen moet komen (die er volgens mij niet gaat komen).
Verder ben ik bezig met Jane the virgin, erg leuk.
Ik wacht ook op het volgende seizoen van Dynasty.

Prisonbreak vond ik een heel goede serie!
Ook Orphan black is een aanrader.
Wij zijn net klaar met Zoo, erg leuk en heel spannend maar een teleurstellend einde. Alsof er nog een seizoen moet komen (die er volgens mij niet gaat komen).
Verder ben ik bezig met Jane the virgin, erg leuk.
Ik wacht ook op het volgende seizoen van Dynasty.

vrijdag 19 juli 2019 om 15:53
Nope
Ik was begonnen aan Black Sails. Er staan 4 seizoenen op, maar na 1 seizoen had ik het al gezien. Ik ga niet verder kijken.
Nu Arne Dahl.
vrijdag 19 juli 2019 om 16:30
Oke, dan ga ik vanavond beginnen, hoop dat het pakt.Abundance-of-Freedom schreef: ↑19-07-2019 15:53Nope
Ik was begonnen aan Black Sails. Er staan 4 seizoenen op, maar na 1 seizoen had ik het al gezien. Ik ga niet verder kijken.
Nu Arne Dahl.
''Geen woorden maar daden''
vrijdag 19 juli 2019 om 17:13
Beide zeer goede series!!!chineesje2000 schreef: ↑16-07-2019 23:51Hier vandaag Beau Sejour afgekeken, Vlaamse serie. Echte aanrader in de sfeer van Tabula rasa. Ondertiteling is wel een must als je niet Vlaams bent. Oh, en Good Girls, wat een vermakelijke serie! Nooit gedacht dat ik een gangster met een nek-tattoo aantrekkelijk zou vinden![]()

zondag 21 juli 2019 om 14:21
zondag 21 juli 2019 om 16:26
Hier dacht ik ook aan om te gaan kijken maar heb niet zoveel zin in Zweeds.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 21 juli 2019 om 17:27
Gisteren de docu "out of thin air" gezien, vond hem wel aardig.
En Hinterland gebingewatched. Maar die vond ik steeds minder worden, een beetje teveel "meaningful looks" en te weinig detective.
Nu weet ik niet wat ik ga kijken. Wil eigenlijk graag het laatste seizoen van Line of Duty zien, maar die staat er niet op. Misschien kijken of ik die elders kan vinden.
Of misschien vis a vis, ik hoor daar zoveel goede dingen over als spreekt hij me niet echt aan.
En Hinterland gebingewatched. Maar die vond ik steeds minder worden, een beetje teveel "meaningful looks" en te weinig detective.
Nu weet ik niet wat ik ga kijken. Wil eigenlijk graag het laatste seizoen van Line of Duty zien, maar die staat er niet op. Misschien kijken of ik die elders kan vinden.
Of misschien vis a vis, ik hoor daar zoveel goede dingen over als spreekt hij me niet echt aan.

zondag 21 juli 2019 om 17:34
Ben hem nu op ziggo aan het kijken!Maud*de*Braose schreef: ↑21-07-2019 17:27Gisteren de docu "out of thin air" gezien, vond hem wel aardig.
zondag 21 juli 2019 om 17:56
zondag 21 juli 2019 om 17:59
Ik had precies hetzelfde, bloedspannend Vis a Vis, met geweldige acteurs trouwens. Nu ook verder met Casa de Papel.
zondag 21 juli 2019 om 18:43