Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-09-2019 12:10
Nu ben ik begonnen aan Criminal United Kingdom. Kan ik beter verdragen.
Ben ik ook aan het kijken, leuk.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
19-09-2019 21:07
Ik kijk nu Unbelievable, heftig hoor.
Ik vind het een erg goede serie. Wel even doorzetten, die eerste aflevering. Nu bij aflevering 4. Ben heel benieuwd hoe het allemaal samenkomt!
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-09-2019 17:50
Ik hoop dat Beautiful Boy er ook op komt.
Die vond ik ook erg mooi! Ben ook benieuwd naar zijn nieuwste film...volgens mij The King, Iets ander genre...
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen van IZombie staat er op. Hoop het laatste ook binnenkort 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het hele laatste seizoen van the ranch gekeken. En ook nu weer was het beeld veel te donker ( op tv, iPad en telefoon) vorig Jaar met een medewerker van Netflix over gechat maar volgens hun hoorde dat zo of lag het aan onze tv..
dolfje schreef:
23-09-2019 08:18
Ik heb het hele laatste seizoen van the ranch gekeken. En ook nu weer was het beeld veel te donker ( op tv, iPad en telefoon) vorig Jaar met een medewerker van Netflix over gechat maar volgens hun hoorde dat zo of lag het aan onze tv..
Ik vond het dit jaar minder donker. Seizoen erg sterk.
Vorig jaar moest ik echt al mijn beeldinstellingen op max zetten. Was volgens hun een nog niet gehoorde klacht, dus lag aan mij ;)
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
23-09-2019 09:53
Ik vond het dit jaar minder donker. Seizoen erg sterk.
Vorig jaar moest ik echt al mijn beeldinstellingen op max zetten. Was volgens hun een nog niet gehoorde klacht, dus lag aan mij ;)
Ja dat zeiden ze tegen mij toen ook :P
dolfje schreef:
23-09-2019 08:18
Ik heb het hele laatste seizoen van the ranch gekeken. En ook nu weer was het beeld veel te donker ( op tv, iPad en telefoon) vorig Jaar met een medewerker van Netflix over gechat maar volgens hun hoorde dat zo of lag het aan onze tv..

Daardoor ben ik vorig jaar al afgehaakt. Niet te doen.
lollypopje schreef:
23-09-2019 06:59
Een nieuw seizoen van IZombie staat er op. Hoop het laatste ook binnenkort 😊

Gisteren aan begonnen maar het kan me niet zo boeien helaas.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
23-09-2019 11:44
Daardoor ben ik vorig jaar al afgehaakt. Niet te doen.
Stom hè. Eerst zei ze dat het aan mijn instellingen van apparaat lag en toen dat het zo hoorde.
Met man kijk ik nu Quicksand, Zweeds moorddrama.
Het zijn maar 6 afleveringen. Mooie serie. (moeten er nog 2)

https://www.imdb.com/title/tt8686106/
dolfje schreef:
23-09-2019 11:45
Stom hè. Eerst zei ze dat het aan mijn instellingen van apparaat lag en toen dat het zo hoorde.

Debiel. En de klacht hebben ze ook vast wel meer gehad. Zeg dat dan gewoon ipv eerst zeggen dat het aan je tv ligt.
PoesinBoots schreef:
23-09-2019 11:47
Met man kijk ik nu Quicksand, Zweeds moorddrama.
Het zijn maar 6 afleveringen. Mooie serie. (moeten er nog 2)

https://www.imdb.com/title/tt8686106/
Goede serie inderdaad. Tijdje geleden al gezien.
Alle reacties Link kopieren
Beetje een puber serie maar ik ben als laatbloeier aan "The 100" begonnen...vermakelijk de eerste 4 delen. Was leuk weg kijken in het vliegtuig. Dokter Burk uit Grey's Anatomy speelde mee...altijd grappig om iemand in een compleet andere rol te zien...
Account2 schreef:
24-09-2019 13:20
Beetje een puber serie maar ik ben als laatbloeier aan "The 100" begonnen...vermakelijk de eerste 4 delen. Was leuk weg kijken in het vliegtuig. Dokter Burk uit Grey's Anatomy speelde mee...altijd grappig om iemand in een compleet andere rol te zien...
Ben ik vorige week weer opnieuw aan begonnen, maar vind het echt te slecht om te boeien.
Account2 schreef:
24-09-2019 13:20
Beetje een puber serie maar ik ben als laatbloeier aan "The 100" begonnen...vermakelijk de eerste 4 delen. Was leuk weg kijken in het vliegtuig. Dokter Burk uit Grey's Anatomy speelde mee...altijd grappig om iemand in een compleet andere rol te zien...

De eerste 2 seizoenen vond ik ook leuk. Daarna werd het steeds stommer en ben ik (en meer die hier meeschrijven) afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
24-09-2019 13:25
De eerste 2 seizoenen vond ik ook leuk. Daarna werd het steeds stommer en ben ik (en meer die hier meeschrijven) afgehaakt.
Ik wilde net hetzelfde typen :)
Alle reacties Link kopieren
Vond Criminal United Kingdom erg goed geacteerd. Het leuke was dat er Engelse, Spaanse, Duitse en tot slot Franse afleveringen waren, ieder 3 op zichzelf staande onderwerpen met hetzelfde team.
Aanrader dus.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
24-09-2019 13:25
De eerste 2 seizoenen vond ik ook leuk. Daarna werd het steeds stommer en ben ik (en meer die hier meeschrijven) afgehaakt.
Ik denk dat het mij ook wel gaat gebeuren...maar ik vind het wel een leuke serie om met mijn dochter te kijken...eindelijk weer iets wat we samen kunnen kijken... ;-)
Seizoen 4 van Vis a Vis staat online :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Het derde seizoen van Glitch staat er op. Daar ga ik van de week lekker voor zitten 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
25-09-2019 20:38
Het derde seizoen van Glitch staat er op. Daar ga ik van de week lekker voor zitten 😊
Ik zag net de trailer. Herkende nog niet veel meer terug. IK ga eerst maar even delaatste afleveringen versneld bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
25-09-2019 20:32
Seizoen 4 van Vis a Vis staat online :popcorn:
Vandaag de eerste aflevering gezien maar het wordt wel steeds onwaarschijnlijker.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
25-09-2019 20:32
Seizoen 4 van Vis a Vis staat online :popcorn:
Ja ja..wij zitten alweer in deel 5....
Alle reacties Link kopieren
maze schreef:
25-09-2019 22:10
Vandaag de eerste aflevering gezien maar het wordt wel steeds onwaarschijnlijker.

Ja dat had ik ook...ik denk dat ik al weet welke scene jij bedoelt...mijn man en ik hadden echt zo iets van "Dat slaat nergens op"...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven